Ik dacht ook dat er deze maand personeelskorting bij zat, maar ik heb het idee dat het er niet bij zit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:37 schreef Silverstone het volgende:
Zit er personeelskorting bij? Zoja dan valt het klein beetje tegen..
Geen personeelskorting.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef Rikketik het volgende:
Volgens mij zat er deze maand inderdaad personeelskorting bij.
Lekker bedragje in elk geval.
Nee? Oh, ik dacht dat het al drie maanden geleden was.quote:
Hangt geheel van verschillende factoren af of je een OT aan geboden krijgt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mooi, ik kan weer vooruitMooi bedrag.
Vraagje trouwens: Klopt het dat Albert Heijn momenteel geen vaste contracten MAG geven? Mijn laatste jaarcontract loopt eind februari af en mijn baas zegt dat ze geen vaste contracten mogen geven.
Toen ik een paar weken geleden in een ander filiaal moest tellen en het aan die filiaalmanager vroeg, zei ie dat dat wel mag, maar dat ze het niet gauw doen.
Ik heb dus het idee dat m'n baas me zit voor te liegen...
1: checkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:23 schreef RB26DETT het volgende:
[..]
Hangt geheel van verschillende factoren af of je een OT aan geboden krijgt.
-Je geschiedenis (heb je nooit problemen gehad op 't werk zoals te laat komen, niet opkomen dagen o.i.d
-Je leeftijd (19+ krijgen geen OT aangeboden*)
-Je kunnen binnen de winkel, waar ben jij allemaal inzetbaar, wat is jou beschikbaarheid en hoe goed ken je de winkel etc etc
-*Je potentie (ongeacht je leeftijd) speelt ook een belangrijke rol in de beslissing, zien ze in jou een toekomstige TL/ASM/SM of blijf je op het niveau van een normale medewerker steken?
De OM moet het OT goedkeuren.
Komt omdat je het oudst bent?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
1: check
2: ben 19 en wordt 3 weken na mn laatste jaarcontract 20
3: check
4: als er bij ons geen kader of teamleiders zijn wijzen ze mij altijd aan of ik de boel in de gate wil houdenik moet de laatste tijd ook steeds meer dingen doen die normaal teamleiders doen
Geloof best dat ze dat inderdaad nog kunnen doen jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:54 schreef Renesite het volgende:
Dan nog draaien ze met gemak alles zo om dat je niet meer inzetbaar kan zijn...
Nee er zijn ook mensen die ouder zijn en al een vast contract hebben.quote:
Voor mij 16 16jarige anderen. Ze gaven mijn taken gewoon aan een ander, er werd gewoon 2 jaartjes opgeschoven. Ik was opeens niet meer genoeg inzetbaar (jaa 10 uur in de week in de OCHTENDEN, dat was de deal toentertijd (quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geloof best dat ze dat inderdaad nog kunnen doen ja
Wij krijgen pas rond de 26equote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Hier nog niets ontvangen... DSB...
Personeelskorting wordt uitgekeerd op 7 novemberquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee? Oh, ik dacht dat het al drie maanden geleden was.
Nou, dan is het zeker een lekker bedrag.
Heb je toevallig de bron met het lijstje hiervan? Ik dacht toch echt dat het deze maand erbij zat namelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:35 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Personeelskorting wordt uitgekeerd op 7 november
De bron met de exacte data dat Ahold uitbetaald hangt bij ons in het filiaal aan de muurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb je toevallig de bron met het lijstje hiervan? Ik dacht toch echt dat het deze maand erbij zat namelijk
Okeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
De bron met de exacte data dat Ahold uitbetaald hangt bij ons in het filiaal aan de muur
Daarna wordt het 1 februari 2010
Niet dat ik echt bij DSB zitquote:
Als je geen al-in-loon hebt 5,29 dacht ik. Maar ik denk niet dat ze snel 19jarigen aannemen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef Levensgenieter. het volgende:
Hallo,
Ik had een vraagje, wil binnenkort even een baantje gaan zoeken weten jullie wat het uurloon is voor een 19jarige bij de AH en de C1000? Wil graag snel een keuze maken waar ik ga soliciteren maar ik kom er nog niet helemaal uit.
Alvast Bedankt!
¤5,93quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Als je geen al-in-loon hebt 5,29 dacht ik. Maar ik denk niet dat ze snel 19jarigen aannemen...
Je uurloon wat op je loonstrookje staat is niet het all-inloon. Hoe bereken je het allin loon dan?quote:
Oh nee, da's niet allin! Gekkie ben ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je uurloon wat op je loonstrookje staat is niet het all-inloon. Hoe bereken je het allin loon dan?
Bedankt, maar de Albert Heijn waar ik wil solliciteren geeft all in uurloon dus hoeveel zou dat ongeveer zijn? En is het waar dat de Aldi een hoger all in uur loon geeft dan de AH?quote:
De aldi is ook een sfeerwinkel waar je graag wilt werken hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Levensgenieter. het volgende:
[..]
Bedankt, maar de Albert Heijn waar ik wil solliciteren geeft all in uurloon dus hoeveel zou dat ongeveer zijn? En is het waar dat de Aldi een hoger all in uur loon geeft dan de AH?
All-in voor 19-jarige bij de AH zal dan rond de 7,00 liggen. Ongeveer een euro bovenop je standaard loon heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Levensgenieter. het volgende:
[..]
Bedankt, maar de Albert Heijn waar ik wil solliciteren geeft all in uurloon dus hoeveel zou dat ongeveer zijn? En is het waar dat de Aldi een hoger all in uur loon geeft dan de AH?
Ik ben 18, senior verkoper(quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
All-in voor 19-jarige bij de AH zal dan rond de 7,00 liggen. Ongeveer een euro bovenop je standaard loon heb ik me laten vertellen.
Owja da's waar ook. Ik ben eveneens verkoper Bquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben 18, senior verkoper() en ik verdien 5.35. Mijn all-inloon ligt rond de 7 euro. Je kunt er geloof ik 35% bij op tellen dacht ik. Dus valt zijn loon iets hoger uit dan die van mij. meer richting de 8 eurotjes
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef Etsu het volgende:
Wat is Senior Verkoper een kut functienaam
jupquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg ik nou op zondag dubbel betaald?
Nee. het all-in loon geldt niet meer wanneer je een contract hebt boven de 12 uur p/w.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:28 schreef Levensgenieter. het volgende:
Bedankt voor de reacties, als ik zo een beetje lees dat geldt het all in uurloon dus alleen als je 12uur of minder in de week werkt. Dus als ik 15 tot 20uur zou gaan werken per week dan krijg ik geen all in maar gewoon de oude methode klopt dat?
Alvast bedankt,
Dan krijg je gewoon alles uitbetaald, ongeacht hoeveel uur je werkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg ook geen all-in en werk onder 12 uur p/w
Franchiserquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg ook geen all-in en werk onder 12 uur p/w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |