Iets van ¤9,20 p/u geloof ik...quote:
14 septquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wanner is het eigenlijk uitbetaaldag?>
Coordinatieloon geloof ik. Lijkt logisch want dat is het totale bedrag wat je tot dan hebt verdiend.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:44 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hi, even een vraagje:
op het loonstrookje staan 2 cummulatieven aangegeven : het coordinatieloon en het heffingsloon. Naar welke van de 2 moet je kijken als het gaat om het maximum bedrag dat door de IBG wordt toegestaan aan bijverdiensten? In een oud topic zag ik ietst staan over het coordinatieloon, maar op de site van de IBG staat dat er de afgelopen jaren wijzigingen zijn geweest, dus ik weet nu niet meer naar welke van de 2 ik moet kijken.. Iemand die kan helpen?
Dat valt wel mee ligt eraan welk filiaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wordt aangenomen als 21-jarige
Hoe bedoel je verdiend extra?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schijt aan. Verdiend extra. Waar stond je?
Ik moes vakkenvullenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schijt aan. Verdiend extra. Waar stond je?
Als je lang werktquote:
dit gaat alleen op als je gepromoveerd bent van vakkenvuller naar verkoper2 (of hoe heet dat nu? verkoper B ofzo)quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je lang werkt. Maar er is toch zo'n regeling, dat als je na een bepaalde tijd zoveel extra verdiend?
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Rikketik het volgende:
Gelukkig gaat mijn AH ook verbouwd worden, waarschijnlijk volgend jaar. 't Is nog even afwachten, want volgens mij wilden ze het vijf jaar geleden al. En er kan nog van alles gebeuren...
oh sorry, ik dacht in jarenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wij krijgen gewoon als we langer werken meer betaald want het was in zon map geschreven oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |