Daarom staan er nu nog sneeuwpoppen enz. op. Pas later komt sinterklaas en piet erop te staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Rikketik het volgende:
Gebruikt iemand die gel überhaupt?
En de pepernoten zijn er weer inderdaad. De mooiste sinterklaastraditie van allemaal: klanten die je de kop gek zeuren over dat het daar nog veel te vroeg voor is en zo.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:16 schreef Dylanqx het volgende:
Gel het is toch gewoon zeep met veel alcohol zodat t verdampt
Ik vind hem heerlijk maar we hebben m al heel lang het is gewoon die Med+(Kantine,WC's, Deli/kaas etc)
Dat pompje bij de kassa's is wel nieuw
Ruikt trouwens wel lekker, word je high van
Iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef monsterd. het volgende:
Gebruik op deli/bakkerij eigenlijk nooit de handzeep maar de gewone roze.
Krijg je uitbetaald en als je dan uren door totaal salaris berekentquote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben 16 en ik verdien ¤3,50 bruto (vakkenvullen)
hoe zit het dan met vakantiegeld?
Ik geloof iets van 12 uur max oid.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:04 schreef Dylanqx het volgende:
[..]
Krijg je uitbetaald en als je dan uren door totaal salaris berekent
Dus met alle toeslagen en toestanden er bij heb je iets van 4,50 p uur
Btw. ik neem aan dat je contract lager is dan 20 uur
Ik denk niet dat je wordt aangenomen als 21-jarigequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:07 schreef Matr het volgende:
Weet iemand wat het loon van een 21-jarige is? En op welke dagdelen er bijvoorbeeld op zaterdag gewerkt kan worden bij een AH XL?
Moet denk ik maar weer in een supermarkt gaan werken, werk op niveau valt niet meer te combineren doordeweeks met mijn studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |