quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef Stefan het volgende:
Vergeet deze niet. Niet pixar, wel slecht
[ afbeelding ]
Doe maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:42 schreef Stefan het volgende:
Misschien TT even veranderen naar: slechte ripoffs van succesfilms
?
Ik zat bij die film de hele tijd te ergeren aan de texturesquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze een tijd terug gezien
[ afbeelding ]
Bekend onder Shark Bait en The Reef
Enorme ripoff van het briljante Finding Nemo en in mindere mate Shark's Tale (dat ook zelf al kopieerde van nemo)
Sfeerloos, kleurloos. Echt waardeloos.
De review is nog slechter dan de filmquote:
briljante review ookquote:
Dat was ook flink mis ja. Het leek wel of die onderwaterwereld ten onder was gegaan aan de opwarming van de oceanen ofzo, zo dood leek het. Dat in tegenstelling tot de prachtige levendige beelden uit Nemo.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zat bij die film de hele tijd te ergeren aan de textures
Dat gezicht ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:58 schreef Stefan het volgende:
Even een ouwetje, ook in de jaren 80 had je ripoffs:
Mac & Me, de ET ripoff
[ afbeelding ]
En de trailer
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:58 schreef Stefan het volgende:
Mac & Me, de ET ripoff
[ afbeelding ]
En de trailer
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef Stefan het volgende:
Dit is geen ripoff maar de 1994 versie die gemaakt is van Fantastic Four omdat ze anders de rechten zouden verliezen
ziet er best goed uit voor een budget moviequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef Stefan het volgende:
Heb je de review gezien?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
ziet er best goed uit voor een budget movie
Jeeeeeeeeeeezus wat slechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:58 schreef Stefan het volgende:
Mac & Me, de ET ripoff
[ afbeelding ]
En de trailer
Dat is inderdaad echt belachelijk slecht!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:06 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Het drinken spoot me bijna de neusgaten uit toen die gast eraan kwam en zei:
"Hey guys, whats going on?!"![]()
Kom op zeg....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
ziet er best goed uit voor een budget movie![]()
deed dat geen pijn? dat je oog er zo uitviel??quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik liep vandaag door de lokale supermarkt waar mijn oog viel op een tijdschrift met een bijbehorende dvd
Nee heb ik wel vakerquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef karsh het volgende:
[..]
deed dat geen pijn? dat je oog er zo uitviel??
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
briljante review ook
maar elke film krijgt de reviewers die het verdient, I guess...
quote:giant... robot... laser... wielding robots that fire lasers
Geld?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik snap niet waarom mensen in zulke ripoffs films spelen.
ow, ok. Ik schrok al. Ik heb het ook een keer gehad, en toen deed het vreselijke pijn. dat zou ik TS niet toewensenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |