Dat weet niemand.quote:
Klopt. En dat is precies de reden dat menig user jou doodhoopt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:35 schreef damsco het volgende:
Wat is dit voor nep elitaire site. Alleen Ricko is een potentiele eindbaas. De rest is duidelijk een plebejer. Ik dacht dat hier juist veel vrijmetselaars zouden zitten. Dit is toch een elitaire site vol met succesvolle mensen?
Jij bent de eerste die ik openbaar laat terechtstellen zodra ik de touwtje in handen heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Klopt. En dat is precies de reden dat menig user jou doodhoopt.
Bloedbanden he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:52 schreef dieenebart het volgende:
Doodsteken met je eigen passer! Ouwe Rex Deus mafketel.
Waarom wil men jouw soort bij een afdeling hebben? Als nar?
Het enige wat jij in je handen gaat hebben is die zielige piemel van je als je weer eens een trio met je linker- en rechterhand hebt. En nu opflikkeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik openbaar laat terechtstellen zodra ik de touwtje in handen heb.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef Androoit het volgende:
[..]
Het enige wat jij in je handen gaat hebben is die zielige piemel van je als je weer eens een trio met je linker- en rechterhand hebt. En nu opflikkeren.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef Androoit het volgende:
[..]
Het enige wat jij in je handen gaat hebben is die zielige piemel van je als je weer eens een trio met je linker- en rechterhand hebt. En nu opflikkeren.
33e graad?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
Wij vrijmetselaars zullen overheersen, Heil Lucifer ! Heil Lucifer ! De duistere vorst zal wederopstaan !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |