dat ga ik gelijk roggelen als ik thuis ben, nog 35 minuten arbeitenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou prima moeten werken.
Je krijg alleen geen PC-kwaliteit. Laat die aansluitingen van je tv maar eens zien
hoe ist?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had daarnet een vrouwtje aan de balie, zag eruit als een jaar of 35
Bleek ze 21 te zijnDie is dus voor haar 30e al oud.
Goed hoor.. laatste week vakantie aan het vieren... Volgende week op stage in Zwolle... en daar?quote:
en laatst had je er één van 16 die 25 leek toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had daarnet een vrouwtje aan de balie, zag eruit als een jaar of 35
Bleek ze 21 te zijnDie is dus voor haar 30e al oud.
Ze was 16 maar zag eruit als 21quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en laatst had je er één van 16 die 25 leek toch?
Geen idee, maar ik had wel zin eerlijk gezegdquote:
goed. ik heb waarschijnlijk een afstudeerbedrijf gevondenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed hoor.. laatste week vakantie aan het vieren... Volgende week op stage in Zwolle... en daar?
verdiend goed hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prostitutie in barcelona
Goed, wie van jullie was dat?
tjah, wanneer niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had wel zin eerlijk gezegd
Ik ga me bezig houden met een advies over de verhuur van ruimten binnen de organisatie. Er zijn een aantal externe partijen die willen huren, en ik moet dus gaan uitzoeken wie dat zou mogen en hoeveel eurootjes ze daarvoor moeten neertellen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed. ik heb waarschijnlijk een afstudeerbedrijf gevonden
wat voor stage ga je doen?
doodverwensingquote:
Ja. Gisteren was Luinge bij VI, en toen was er een user die zei dat ik niet zo moest janken telkens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toevallig in het kader van het optreden van Luinge afgelopen zondag?
ach ja, zo goed dat met fanatiek supporters hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja. Gisteren was Luinge bij VI, en toen was er een user die zei dat ik niet zo moest janken telkens.
En beetje discuseren, en toen ik het zat werd omdat hij me telkens persoonlijk aanviel heb ik hem dood verwenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |