Als je het vraagt doen ze dat misschien wel, maar ik weet dat ik bij nieuwe piercings de eerste wissel altijd heel lastig vindt.. je moet nog wennen aan de plek waar ' ie zit, waardoor het zelf wisselen erg lastig kan zijn in het begin. Als je latexhandschoentjes hebt en geduld is een lippiercing op zich wel te doen, die huid is ook niet zo snel gevoelig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Fantasma het volgende:
Nou wat ik dus bedoelde, is of je dan 2 sieraden mee krijgt. Ik woon niet in Amsterdam, maar in de plaats waar ik vandaan kom zijn alleen slechte piercing-shops (weet ik uit ervaring). Ben toevallig dan in Amsterdam, dus ga het dan laten zetten. Je kunt toch ook zelf wel de piercing verwisselen? Daarom leek het me handig dat je een kortere mee krijgt.
van wat ze mij verteld hebben is het het beste om niet meer dan 2mm elke 3 weken te stretchen. Met meer heb je de kans op dat het gaat scheuren, slecht geneest of op littekenweefselquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Orea het volgende:
2 mm ging er zonder moeite in dus er zit nu in beide oren 2.5 mm.. Om te beginnen.. Wil niet te groot gaan stretchen, maar eerste doel is 4 mm max. Hoeveel kun je nu eigenlijk per keer stretchen?
Halve milimeter stretchen? ik denk dat als je naar 4 mm wil, dat je dat best in 1x kan doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Orea het volgende:
Deze wil ik een maand laten zitten en dan naar 3. Is dat oke, of is het gemiddeld een mm per keer? (is natuurlijk ook afhankelijk van de rekbaarheid van je huid e.d.) En tot welke maat rekt het nog een beetje terug mocht je het zat zijn?
Ik zou gewoon van 2,5 naar 3 gaan, en dan door naar 4. Je kunt het dan altijd nog sneller doen dan de aanbevolen genezingstijd van 1/2 maanden, maar ik zou wel alle tussenstapjes nemen.. 2mm tegelijk is echt niet voor iedereen geschikt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef GimmeGore het volgende:
Je zat toch al op 2,5?
Dan is de stap naar 4 echt niet groot hoor. De meeste mensen doen 2mm per keer.
Enige keer dat ik je 1mm per keer aan zou raden is als je een 2e gaatje (achter een standaard oorbel gaatje dus) gaat stretchen. Die huid is een stuk dikker en stretcht gewoon een stuk minder makkelijk
dat een kant van je lichaam makkelijker gaat dan de andere kant is normaal. Schijnt. Ik snap niet hoe het kan, maar bij mij wou rechts minder makkelijk stretchen dan links en ook bijv mijn tepelpiercing ging er rechts minder makkelijk doorheen dan links.
Dus het zijn 2 piercings dan? Dan lijken me het gewoon 2 off centre labrets zeg maar!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik was net bij de kapper, -overigens is mijn tragus er onaangetast vanaf gekomen hoor, ik weet niet wat voor lompe kapper diegene had..- en daar kwam een jongen binnen met een vet gave piercingcombinatie![]()
Ik denk niet dat het een naam heeft, zal het even tekenen.. boven en onder op de lip een balletje.
Heb geen idee hoe dat vast zit, misschien als zo'n omgekeerde eskimo, waar alleen het balletje op je lip rust en de andere in je mond zit.
[ afbeelding ]
Ja, nu ik het zo terug lees denk ik "uhhhm.." maar ik ben blontquote:
Snap ik maar als je gewoon eerst even langsgaat dan kunnen hun dat aan je uitleggen.. Is altyd beter dan dat je je piercing laat stressenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij logisch antwoord, maar ik wil ook gewoon zelf m'n piercing eruit kunnen halen mocht ik dat willen.
Jup. Niet alle materialen zijn te sterilizeren, en het kost ook wat meer. Stalen piercings kun je makkelijk zelf in wat alcohol gooien, let wel op met glittersteentjes en lijm, dat valt er dan vanaf natuurlijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:44 schreef BME-Psycho het volgende:
hoi iedereenik had een vraagje over crazy factory .com!
Daar links bij de lijst van piercings, staat van alles, maar onderaan staat Sterilized Piercings. Betekend dat dat de rest niet gesteriliseerd is?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef miss-piggy het volgende:
In chirurgisch staal zit zowieso een bepaald gehalte aan nikkel. Daarom is het ook beter om titanium te hebben. Alleen bij Crazy Factoru kan het zijn dat er bij hun chirurgisch staal meer nikkel inzit dan die van Nederland, omdat het een Aziatisch (Japan ofzo toch?) product is.
Wat doe je aan een vochtblaasje bij je piercing? Een naald heb ik al geprobeertalleen toen kwam er geen vocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |