neem een dermal anchor!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Tvpik wil ook weer een piercing, maar waar..
Iemand nog aanraders? Ik wil in ieder geval niets in m'n gezicht.
Ik zou dan een christina nemen, vind ik mooier. Wil hem ook gaan zetten als ik 18 benquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:10 schreef GimmeGore het volgende:
ze zijn verslaafd?
Ik wil stiekem toch gaan voor óf een christina (die vind ik zo mooi en vrouwelijk) of een VCH, maar ik denk dat ik niet durf
De christina is wel mooi, maar lijkt me ook lastiger, pijnlijker en gevoeliger voor uitgroei.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:10 schreef GimmeGore het volgende:
ze zijn verslaafd?
Ik wil stiekem toch gaan voor óf een christina (die vind ik zo mooi en vrouwelijk) of een VCH, maar ik denk dat ik niet durf
Tsja ik weet niet, ik vind het zo'n nare gedachte dat je die er niet meer zomaar uithaaltquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef x__Cheryl het volgende:
[..]
neem een dermal anchor!
die zijn addicted en je kan ze overal laten zetten
Gewoon even langs de HAquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet, ik vind het zo'n nare gedachte dat je die er niet meer zomaar uithaalt!
Heh bahquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Christina is mooi maar de horrorverhalen die ik erover gelezen heb qua uitgroei/genezing etc
Hallooo, heeft u toevallig ook een heel scherp mes en een verdovinkjequote:
Zo dacht ik er ook over maar het valt echt mee!!;)quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet, ik vind het zo'n nare gedachte dat je die er niet meer zomaar uithaalt!
goed doorbloed héquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
vch is sowieso een ideale piercing qua genezing etc en heb m zelf vervangen voor kleiner staafje, geen probleem'
en dermals heb ik 3 boven de tieten en 1 op mn pols/onderarm
naar de piercing shop gaan. die hebben er meer verstand vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:16 schreef maartjeh het volgende:
Ik krijg de balletjes van m'n surface niet losgedraaid.. ook al geprobeerd om met een pincet het staafje vast te pakken en dan te draaien maar d'r is geen beweging in te krijgen.
Iemand tips?
latex handschoentjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:16 schreef maartjeh het volgende:
Ik krijg de balletjes van m'n surface niet losgedraaid.. ook al geprobeerd om met een pincet het staafje vast te pakken en dan te draaien maar d'r is geen beweging in te krijgen.
Iemand tips?
Lijkt me een vrij logisch antwoord, maar ik wil ook gewoon zelf m'n piercing eruit kunnen halen mocht ik dat willen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:35 schreef x__Cheryl het volgende:
[..]
naar de piercing shop gaan. die hebben er meer verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |