Hij lees dit niet meerquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat zijn allemaal artikeltje met wat er gebeurde ooit op 21 juli , afgelopen 20 jaar
die zijn er wel , maar die kun je niet met openbaar vervoer bereikenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes!
Hebben ze niet net zoals in R'dam bv. een stadscamping? of een evenemententerrein of iets?
Of gewoon een sportvereniging? Die hebben toch wel kantine erbij, en misschien een veldje wat niet word gebruikt?
ik ken jullie strijd niet, het is natuurlijk niet mijn bedoeling geweest je daarin ten onrechte te beschuldigen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef belangenberenkuil het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je ons beschuldigd van elkaar kapot maken, Wij strijden al jaren voor de camping en hebben GEEN faillissement aangevraagd, al is het maar omdat wij dan ook veel geld kwijt zijn.
Maar goed ik ga der vanuit dat je wat gespannen/gestresst bent door het besluit en zal de discussie niet hier voortzetten.
maar moet iteejer gelijk geven , jullie actiewebsite is iets gedateerd. Het feit blijft dat jullie in het nauw zitten en alles op alles zetten om je gelijk te halen. Alleen hou je daarbij wel bij de feiten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef belangenberenkuil het volgende:
[..]
Hij lees dit niet meer![]()
![]()
.
och, een gesprek is een gesprek hequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok maar je bent toch wel met me eens dat dit niet het topic is om over de staat van die camping te gaan zitten kibbelen? Niet verkeerd bedoelt hoor, ik snap dat het onwijs kut dat dit weer zo moet lopen, en zie m'n 'tips' bovenaan deze pagina...
Oke het is zowel voor jullie als voor ons zonde maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
ik ken jullie strijd niet, het is natuurlijk niet mijn bedoeling geweest je daarin ten onrechte te beschuldigen.
die site kwam op mij inderdaad vreemd over, leek op eigen nestbevuiling, maar ik geloof je onmiddelijk als je zegt dat het een jammerlijke situatie is.
dat bedoelde ik er mee, niet dat faillisement, dat klinkt eerder als een middel om jullie er juist allemaal af te krijgen.
Groen is geen blauw, figuurtje-ik-weet-allesquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groen is geen blauw, figuurtje-ik-weet-alles
Weet ik veel of die link er al staatquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Held.
Je moet niet bijdehand gaan lopen doen als die link er al staat. En zwart is ook nog geen blauw volgens mij
Okay, camping is dus niet geschikt voor de meet, waar moeten we Flash anders in donderstralen? Geen zwembad, geen meet.quote:Door de problemen ligt het zwembad droog en is niet alles meer picobello aan de camping.
De wasbak van de Stairway is zeker te klein he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, camping is dus niet geschikt voor de meet, waar moeten we Flash anders in donderstralen? Geen zwembad, geen meet.
Hem naar de Oude Gracht dragen is geen optie zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
De wasbak van de Stairway is zeker te klein he?
Moet toch lukken met een paar grote kerels?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hem naar de Oude Gracht dragen is geen optie zeker?.
hmm, ik zie inderdaad nieuwe mogelijkheden. Kan zijn dat er een been gebroken moet worden om het passend te maken, maar daar zal hij niks van voelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
De wasbak van de Stairway is zeker te klein he?
Voor het eerst sinds Fred Flintstone zijn we het ergens over eens. Godverquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef Dirkh het volgende:
Okay, camping is dus niet geschikt voor de meet, waar moeten we Flash anders in donderstralen? Geen zwembad, geen meet.
Nee. Wegens te veel fietsen en wasmachines op de bodem. Of jullie moeten zin hebben in een nachtje bloed dweilen en verklaringen afleggen @politieburoquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hem naar de Oude Gracht dragen is geen optie zeker?.
We hebben niets gezien en weten niet hoe het komt dat we toevallig allemaal hetzelfde t-shirt aanhebben met FOK! 10 jaar op ons rug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wegens te veel fietsen en wasmachines op de bodem. Of jullie moeten zin hebben in een nachtje bloed dweilen en verklaringen afleggen @politieburodan kan het natuurlijk
Eens!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben niets gezien en weten niet hoe het komt dat we toevallig allemaal hetzelfde t-shirt aanhebben met FOK! 10 jaar op ons rug.
het lijk wat langzaam het Amsterdam-Rijnkanaal in drijft kan het ook allemaal bar weinig schelen hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben niets gezien en weten niet hoe het komt dat we toevallig allemaal hetzelfde t-shirt aanhebben met FOK! 10 jaar op ons rug.
top!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, ik zie inderdaad nieuwe mogelijkheden. Kan zijn dat er een been gebroken moet worden om het passend te maken, maar daar zal hij niks van voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |