abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72322663
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Maar inderdaad het gaat dus zeker niet door op dat terrein. Veel te groot risico dat er van alles mis gaat. Stel je voor, een groep bewoners die woest zijn, ze moeten weg, hun huisje weg, en daar gaat dan een groepje fokkers ff feest vieren.

Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.
Is er stroom? Nu iig niet meer. Gaat het hek weer open? Geen idee.

Niet doen dus. Over en uit, we zoeken iets anders./
Succes!

Hebben ze niet net zoals in R'dam bv. een stadscamping? of een evenemententerrein of iets?
Of gewoon een sportvereniging? Die hebben toch wel kantine erbij, en misschien een veldje wat niet word gebruikt?
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:36:28 #102
691 luciano
ondertitelloos
pi_72322678
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef iteejer het volgende:

[..]

Circustent? Man je raaskalt
Ik ben er meerdere keren geweest, alles WAS in orde, het zag er goed uit, de toiletten etc waren ook schoon. Maar goed, altijd leuk om dat weer even af te zeiken natuurlijk he, dat is topjournalistiek zo hoor ik steeds van GS-mensen etc.
En die andere lokaties op internet - ook die hebben een geheel eigen achtergrond met allerlei toestanden tussen allerlei belangengroepjes en concurrenten.

Dus trek die voelsprieten maar weer in en wacht af, net als we allemaal moeten doen, wat er gebeuren gaat.
Achterlijke grandioze hufter dat je bent ... lekker weer he , iemand afzeiken, alleen maar omdat je kan , en omdat je DENKT dat het weer een relalert oid is ...........

Ik heb hierover met Remlof ge PM'd , en zal even doen aan BRONVERMELDING

http://www.rtvutrecht.nl/programmapagina/artikel/181229/213863 gedateerd op 22 juli 2009 , nadat ik het faillisement al aan had zien komen heb ik remlof hierop attent gemaakt ......

CAMPING BEREKUIL TREKT PUBLIEK MET CIRCUS PISTE
Een echte circustent stond dit weekeinde opgesteld op camping De Berekuil in de Voorveldse Polder. Circus Piste gaf daar zondagmiddag een twee uur durende voorstelling speciaal voor de campinggasten en hun bezoekers. Jan Overdevest, de nieuwe beheerder van De Berekuil had het circus naar de camping gehaald. De voorstelling zal vooral de kinderen nog lang heugen. Hun gegil deed het tentdoek bollen toen de fakir met een dikke slang van 75 kilo ging stoeien om even later op een spijkerbed te gaan liggen waarna hij ook nog bleek te kunnen vuurvreten.

Eerst denken voordat je gaat raaskallen hufter, excuses alvast aanvaard hoor , no hard feelings .......
pi_72322711
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:29 schreef belangenberenkuil het volgende:
Ik wil niet spammen, maar je wel op dit http://www.berekuil.nl/ wijzen, het is er een vieze rotzooi en het is onacceptabel heeft ook de rechter gezegd.
Je spamt absoluut wel. Ik zie je naam niet bij de gasten staan iig. Je laat daar foto's zien die totaal niet weergeven hoe het nu is. Best dat jullie elkaar daar kapot proberen te maken, maar helaas wel over de ruggen van anderen.
pi_72322724
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef luciano het volgende:

[..]

Achterlijke grandioze hufter dat je bent ... lekker weer he , iemand afzeiken, alleen maar omdat je kan , en omdat je DENKT dat het weer een relalert oid is ...........

http://www.rtvutrecht.nl/programmapagina/artikel/181229/213863 gedateerd op 22 juli 2009 , nadat ik het faillisement al aan had zien komen heb ik remlof hierop attent gemaakt ......

Een echte circustent stond dit weekeinde opgesteld op camping De Berekuil in de Voorveldse Polder. Circus Piste gaf daar zondagmiddag een twee uur durende voorstelling speciaal voor de campinggasten en hun bezoekers. Jan Overdevest, de nieuwe beheerder van De Berekuil had het circus naar de camping gehaald. De voorstelling zal vooral de kinderen nog lang heugen. Hun gegil deed het tentdoek bollen toen de fakir met een dikke slang van 75 kilo ging stoeien om even later op een spijkerbed te gaan liggen waarna hij ook nog bleek te kunnen vuurvreten.

Eerst denken voordat je gaat raaskallen hufter, excuses alvast aanvaard hoor , no hard feelings .......
jezus, zit je lul een eenbankschroef ofzo?
ik zie je alleen maar schelden en kankeren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72322751
quote:
Deze hufter gooit je nu in de ban. Dag Luciano.
pi_72322753

Kunnen luciano en belangenberenkuil niet even ruzie gaan maken met de crew via PM of in een speciaal 'kibbel hier over de meet-locatie'-topic?
pi_72322755
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Maar inderdaad het gaat dus zeker niet door op dat terrein. Veel te groot risico dat er van alles mis gaat. Stel je voor, een groep bewoners die woest zijn, ze moeten weg, hun huisje weg, en daar gaat dan een groepje fokkers ff feest vieren.

Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.
Is er stroom? Nu iig niet meer. Gaat het hek weer open? Geen idee.

Niet doen dus. Over en uit, we zoeken iets anders./
helemaal gelijk.

overgins was ons bewoners beloofd dat we mochten aanschuiven bij de groep die zou meeten op de camping, dus van ons geen last.

Ik snap jullie beslissing helemaal, We zijn er ook over na aan het denken om weg te gaan(is gelukkig vakantiehuisje, niet permanent zoals onze buren) maarja wat gebeurt er dan met je huisje.
pi_72322804
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:38 schreef Loveless85 het volgende:

Kunnen luciano en belangenberenkuil niet even ruzie gaan maken met de crew via PM of in een speciaal 'kibbel hier over de meet-locatie'-topic?
ik maak geen ruzie met itejeer en val hem ook niet aan.

daarnaast neem ik afstand van de woorden van Luciano.
pi_72322889
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je spamt absoluut wel. Ik zie je naam niet bij de gasten staan iig. Je laat daar foto's zien die totaal niet weergeven hoe het nu is. Best dat jullie elkaar daar kapot proberen te maken, maar helaas wel over de ruggen van anderen.
Pardon, wij elkaar kapot maken, onze camping is gewoon verpauperd, vies en de foto`s zijn wel degelijk de nu situatie.

Zelfs de rechter is dat met ons eens.

Daarnaast ben ik ook niet betrokken als partij in dit faillissement, dus maak niemand kapot.
pi_72322952
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef belangenberenkuil het volgende:

[..]

ik maak geen ruzie met itejeer en val hem ook niet aan.
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef belangenberenkuil het volgende:

[..]

Pardon, wij elkaar kapot maken, onze camping is gewoon verpauperd, vies en de foto`s zijn wel degelijk de nu situatie.

Dit is de plek om te babbelen over FOK! Radio, en daar gaat het al een tijdje niet meer over de meet en dus het eventuele bankroet van die toko. Wat overigens hier geen halszaak is, het is alleen lastig voor de meet.

Ga hier maar verder babbelen over die camping/meet: FOK! 10 jaarsmeet SC deel 3

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 21:43:31 ]
pi_72322998
Oeh Alter Bridge
heerlijk nummer
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:44:20 #112
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72323004
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:38 schreef belangenberenkuil het volgende:

[..]

overgins was ons bewoners beloofd dat we mochten aanschuiven bij de groep die zou meeten op de camping, dus van ons geen last.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  PR/Manusje van alles maandag 31 augustus 2009 @ 21:45:07 #113
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72323029
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Biogarde het volgende:

[..]

inderdaad

Kom d'r maar bij hoor.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72323032
Iteejep

FOK! 10 jaarsmeet SC deel 3

deze gezien? Misschien kan het wat zijn?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72323087
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef belangenberenkuil het volgende:

Daarnaast ben ik ook niet betrokken als partij in dit faillissement, dus maak niemand kapot.
Wij beoordeelden slechts het grasveldje en het centrale toiletten-gebouwtje. Dat was opgeruimd en netjes. Dat het er verder op de camping zelf verpauperd uitzag kwam naar we ons lieten vertellen omdat de camping sowieso na dit seizoen dicht zou gaan en helemaal opnieuw opgebouwd zou worden.

Dat speeltuintje is bv net nog opnieuw opgeschilderd, begroeiing is keurig gesnoeid, allerlei plantjes geplant, was een project van jullie eigen kinderen zelfs, had ik begrepen.
pi_72323110
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Daar wist je niks van
pi_72323122
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Iteejep

FOK! 10 jaarsmeet SC deel 3

deze gezien? Misschien kan het wat zijn?
Kijk es 4 posts boven je
pi_72323171
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:38 schreef Loveless85 het volgende:

belangenberenkuil maakt geen ruzie hoor, en luciano heb ik er af gekwakt, zie dit: [forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
pi_72323179
DRAAI STRAKS CHICKENFOOT EVEN JONGENS! GOEIE MUZIEK
pi_72323201
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wij beoordeelden slechts het grasveldje en het centrale toiletten-gebouwtje. Dat was opgeruimd en netjes. Dat het er verder op de camping zelf verpauperd uitzag kwam naar we ons lieten vertellen omdat de camping sowieso na dit seizoen dicht zou gaan en helemaal opnieuw opgebouwd zou worden.

Dat speeltuintje is bv net nog opnieuw opgeschilderd, begroeiing is keurig gesnoeid, allerlei plantjes geplant, was een project van jullie eigen kinderen zelfs, had ik begrepen.
daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je ons beschuldigd van elkaar kapot maken, Wij strijden al jaren voor de camping en hebben GEEN faillissement aangevraagd, al is het maar omdat wij dan ook veel geld kwijt zijn.

Maar goed ik ga der vanuit dat je wat gespannen/gestresst bent door het besluit en zal de discussie niet hier voortzetten.
pi_72323256
quote:

[..]

Gozer...

Hij was er vanmiddag echt over verrast. En dat gedoe met de Berekuil is er al jaren, ook voor de 5 jaar meet. En die verliep ook prima. Dus Remlof kon dat niet weten.

En het sanitair was zeker niet zo slecht dat het onverantwoord is. Absoluut niet. Dus leuk dat je negatief wil zijn om het negatief zijn, maar het slaat nergens op. En schelden is sowieso lame.
pi_72323287
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef iteejer het volgende:

[..]

belangenberenkuil maakt geen ruzie hoor, en luciano heb ik er af gekwakt, zie dit: [forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Ok maar je bent toch wel met me eens dat dit niet het topic is om over de staat van die camping te gaan zitten kibbelen? Niet verkeerd bedoelt hoor, ik snap dat het onwijs kut dat dit weer zo moet lopen, en zie m'n 'tips' bovenaan deze pagina...
pi_72323358
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Gozer...

Hij was er vanmiddag echt over verrast. En dat gedoe met de Berekuil is er al jaren, ook voor de 5 jaar meet. En die verliep ook prima. Dus Remlof kon dat niet weten.

En het sanitair was zeker niet zo slecht dat het onverantwoord is. Absoluut niet. Dus leuk dat je negatief wil zijn om het negatief zijn, maar het slaat nergens op. En schelden is sowieso lame.
Hij is geband, en gewoon een baggeraar

On topic maar weer.
pi_72323456
DANK
pi_72323476
quote:

[..]

dat zijn allemaal artikeltje met wat er gebeurde ooit op 21 juli , afgelopen 20 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')