6,20quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:52 schreef Arcturus het volgende:
Op hoeveel staat het aandeel Ajax eigenlijk?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Vertonghen,Alderweireld het nieuwe centrum blijkt te zijn. Zelf opgeleid en vullen elkaar goed aan. Als Oleguer blijft hoeft er wat mij betreft ook geen nieuwe verdediger bij.
Als Oleguer blijft heeft Wielaert iets meer dan 24 uur om te vertrekkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Vertonghen,Alderweireld het nieuwe centrum blijkt te zijn. Zelf opgeleid en vullen elkaar goed aan. Als Oleguer blijft hoeft er wat mij betreft ook geen nieuwe verdediger bij.
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:59 schreef denthemen het volgende:
Waar is trouwens de OP van Toma? Die was prachtig, die jongen heeft er heel veel tijd in gestoken!
gewoon alleen die roterende plaatjes OP, de tekst moet gewoon wegquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.
LB koop je een mobieltje met een groter scherm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.
Zonde, ik vond het een prachtige OPquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon dat roterende ding. En elk topic op VBL heeft een mooie OP. In het Feyenoord topic zie ik niemand zeiken, terwijl die ook een grote en mooie OP hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
LIgt ook aan je instellingen van posts per pagina.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, het is natuurlijk maar alleen op pagina 1.
Kan Pantelic mooi inkomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef TornadoDK het volgende:
kI zie nu pas dat weer interland voetbal is![]()
En het gaat ook nog eens nergens om voor Nederland iig. Moeten we weer twee weken wachten voordat Ajax weer in actie komt
Ik denk dat als ze Suarez verkopen voor 50 miljoen ze beter gelijk van de beurs af kunnen gaan want dan stort het hele aandeel in elkaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef Silenus het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het maakt toch geen reet uit wat voor OP je hebt? Ik ga daar geen hele minuten verliefd naar zitten staren hoor.
Overigens, om het over de TT te hebben, Ajax heeft vaker transfers bekend gemaakt tijdens de beurs (Atouba, Verhoeven, Marco stapt op), dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als ze Suarez voor 50 miljoen verkopen gooien ze 'm wel effe stil ja, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |