quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
Het is maar goed dat je 'patat' gebruikt.
ik weet niet ik heb het naar die meneer gegooid en mijn geld terug gevraagtquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:39 schreef wise het volgende:
en smaaktie die gefrituurde aardappel reepjes?
the fuckquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef Dakada het volgende:
[..]
ik weet niet ik heb het naar die meneer gegooid en mijn geld terug gevraagt
als je nu gevraagd met een D had geschreven had ik je geloofd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef Dakada het volgende:
En doen kreeg je dwee tubbeldjes derug?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef Dakada het volgende:
[..]
Jij wel, klotepauperquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef Dakada het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En doen kreeg je dwee tubbeldjes derug?
Inderdaad, en dit is een topic met zonder een clou.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
TS is een TS met zonder goed topic.
ಠ_ಠquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:43 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb een TR verstuurd.
Patat bestaat niet, het moet friet zijn.
![]()
Als me dit geen note oplevert
Tof.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:43 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb een TR verstuurd.
![]()
wel een Kujoot wat rijmt op dood in de slootquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:43 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb een TR verstuurd.
![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:43 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb een TR verstuurd.
![]()
Onbegrijpelijk dat er nog geen nieuwe mod is aangesteld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHA
ROFLOLOLOLOLOLOL
JEZUS JIJ BENT ECHT GEAK HEH?!!11
juist omdat het met een t geschreven is geloof ik deze josti.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
als je nu gevraagd met een D had geschreven had ik je geloofd.
oh ja, en dat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is friet, kutjong.
Patat is voor kutmongolen.
Doel je soms ergens op?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er nog geen nieuwe mod is aangesteld.
Ik wou wel mod worden, maar ze vragen me nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er nog geen nieuwe mod is aangesteld.
Ik hoopte dat mijn stille hints van de week wel aangekomen zouden zijn bij het Mod-team. Misschien moet mijn campagne wat explicieter wordenquote:
Ik denk dat je gewoon een sollicitatiebrief moet sturen. Je mag mij 'als kwaliteitsuser' met TTT op zijn naam wel als referentie gebruiken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik hoopte dat mijn stille hints van de week wel aangekomen zouden zijn bij het Mod-team. Misschien moet mijn campagne wat explicieter worden
Oh. Dat lijkt mij een mooi projectje voor vanavond.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een sollicitatiebrief moet sturen. Je mag mij 'als kwaliteitsuser' met TTT op zijn naam wel als referentie gebruiken.
Wanhopig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik hoopte dat mijn stille hints van de week wel aangekomen zouden zijn bij het Mod-team. Misschien moet mijn campagne wat explicieter worden
Boeiend. Hij zou wel de beste keus zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Wanhopig.Beetje now and then mod laten vallen op fok maakt je nog geen moderator.
Niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:02 schreef Afwazig het volgende:
Trannellius is een prima user, en in ieder geval geen 'baas', stelletje stakkers dat het zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend. Hij zou wel de grootste kneus zijn.
Als dat wel zo is dan back ik je niet meerquote:
Ik vind de users uit de bazenkliek, denk Skylark, Lakitu, Chuck_Norris en BigKahuna, anders beter dan de meeste troep die hier rondlooptquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:02 schreef Afwazig het volgende:
Trannellius is een prima user, en in ieder geval geen 'baas', stelletje stakkers dat het zijn.
ja, anders was dit een kuttopicquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
Het is maar goed dat je 'patat' gebruikt.
Het is allebei niet echt watquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind de users uit de bazenkliek, denk Skylark, Lakitu, Chuck_Norris en BigKahuna, anders beter dan de meeste troep die hier rondloopt.
Vergelijk Door dames op de WC worden lastiggevallen.[! Paint !] met Friesche vlag koffiemelk .quote:
Qua topics ok, maar qua reacties in andermans topics is het vaak toch wel behoorlijk triest gesteld met de bazenkliek.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Vergelijk Door dames op de WC worden lastiggevallen.[! Paint !] met Friesche vlag koffiemelk .
Moeten ze maar fatsoenlijke topics openenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Qua topics ok, maar qua reacties in andermans topics is het vaak toch wel behoorlijk triest gesteld met de bazenkliek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |