Ik kondig nog wel een keer wat eerder aan als ik weer wat uitzendtquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:39 schreef PiRANiA het volgende:
FF ingetuned (10m ofzo), ik moet er alleen weer vandoor, de wekkert staat vroeg morgen
Post anders nog een keer een lijstje tracks, je smaak bevalt me wel
Ik heb ff geluisterd maar hij hing steeds vast (kan aan mijn baggere verbinding liggen), maar klonk wel relaxquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kondig nog wel een keer wat eerder aan als ik weer wat uitzendt
Uiteraard kan dat dan met verzoekjesMijn vinyl collectie is te vinden onder deze link: http://www.discogs.com/collection?user=XBM
Ja, of aan die van mij, ik weet niet precies hoeveel luisteraars die trektquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb ff geluisterd maar hij hing steeds vast (kan aan mijn baggere verbinding liggen), maar klonk wel relax
Fantastische trackquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:22 schreef fathank het volgende:
Pegasus vind ik echt een kutplaat. Ik kan er echt totaal niks mee...
Ik vind t overigens wel een lekker nummertje dat anthem, al was het in-qontrol nummer van hem net wat beter.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef Koepert het volgende:
Anthem voor n Hardcore(en harder) feest zal nu eenmaal vaak wat 'makkelijker' zijn dan de liefhebber wenst.. Ik vind PH-anthem best lekker in t gehoor liggen, maar geen goede HC.. Anthems zijn nu eenmaal om t grootst mogelijke publiek interesse te laten krijgen in een feest.. So be it..
Oh.... En Ophidian...... Held.. Die sound van hem.... Uniek, heerlijk, rammen..
Die van Hamunaptra is gaaf jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:01 schreef fathank het volgende:
Vandaag weer wat herrie aangeschaft.
Tieum - Not design for you part 2/4
Hamunaptra - Rise
Je hoort duidelijk 2pac's stem op de plaat, waar komt die vandaan vraag ik me af?quote:Op maandag 14 september 2009 10:11 schreef hornage het volgende:
Ik zie niets van 2pac staan:
http://www.lololyrics.com/lyrics/2376.html
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed onthouden, maar ik vind het wel een fucking vet nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |