Omg, wat een attention whore is het toch. Hoeveel mensen wonen er niet alleen? Morgen in de krant:quote:Gordon bang voor Jackson-dood
Gordon Heuckeroth heeft naar eigen zeggen veel affiniteit met de overleden popzanger Michael Jackson. De diva is dan ook bang dat het vele medicijngebruik hem eens fataal wordt.
"Ik woon ook alleen. Voor hetzelfde geld blijft mijn hart ook een keer stilstaan", vreest Gordon, die medicijnen slikt tegen diabetes, reumatoïde artritis en chronische bronchitis. Onlangs maakte zanger en presentator al een zorgwekkend incident mee.
Helemaal out
"Ik was helemaal alleen, kreeg ik een aanval van een medicijn dat ik gebruikte. Ik lag helemaal out op de bank en werd twee uur later wakker. Ik dacht Jezus Christus, stel dat het gewoon...gebeurt. Dat ik niet meer wakker word. Dat had mij dus gewoon kunnen gebeuren van de week. Mijn hulp kwam binnen, die raakte helemaal in paniek, belde 112. Ja, heel heftig'', zo openbaart Gordon aan het tijdschrift Miljonair.
Darmen in opstand
"Dat medicijn slikte ik al een jaar lang. Mijn lichaam vertoonde afstotingsverschijnselen, die darmen pikten het niet meer - daar word je zó beroerd van. Ik word om de zes weken doorgelicht. Ik ben kind aan huis bij het ziekenhuis", vertelt de artiest, die bijna net zoveel hits scoorde als Michael Jackson.
Kansloos om dat te denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:17 schreef bokkepoot het volgende:
Hij hoopt gewoon op net zo'n herdenking als Jackson..
http://www.dag.nl/enterta(...)chael-jackson-306242quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:37 schreef Lkw het volgende:
Wat is de bron van de quote uit de OP?
Veeg me opquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:28 schreef patatmetfriet het volgende:
[...] vertelt de artiest, die bijna net zoveel hits scoorde als Michael Jackson.Bril-jant.
PS:quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:28 schreef patatmetfriet het volgende:
[..] vertelt de artiest, die bijna net zoveel hits scoorde als Michael Jackson.Bril-jant.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:22 schreef 91Vos het volgende:
stront teruggestompt wordt door een stelletje giechelende pispoten.
quote:Bentley 'invalide' Gordon op de stoep
Gordon heeft gisteren een bon gekregen omdat hij zijn Bentley Continental in Amsterdam op de stoep zette met een invalidenparkeerkaart achter de ruit.
Gordon bezocht met een vriendin een modeshow in de PC Hooftstraat. Agenten spraken hem aan, maar Gordon wilde zijn witte cabrio niet verplaatsen.
Volgens AT5 was kort daarop de invalidekaart verdwenen. "Het is dus niet duidelijk of de invalidenparkeerkaart legaal is".
http://www.spitsnieuws.nl(...)de_gordon_op_de.html
Dankquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.dag.nl/enterta(...)chael-jackson-306242
Dat jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef GladdeGerard het volgende:
EEN TIP VOOR GORDON:
Als je zo bang bent voor hartproblemen moet je misschien eens stoppen met het insuffleren van copieuze hoeveelheden cocaïne.
Continental heb je zowel in Cabrio als Coupequote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Is het nou een Continental of een cabrio?
Wauw zeg, raakt de man een persoonlijk snaartje in je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
gordon vieze bruinwerker ga is DOOD, IK HAAT JE, IK HAAT JE, IK HAAT JE. STERF VUILE SLET.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
gordon vieze bruinwerker ga is DOOD, IK HAAT JE, IK HAAT JE, IK HAAT JE. STERF VUILE SLET.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |