quote:
Gordon bang voor Jackson-dood
Gordon Heuckeroth heeft naar eigen zeggen veel affiniteit met de overleden popzanger Michael Jackson. De diva is dan ook bang dat het vele medicijngebruik hem eens fataal wordt.
"Ik woon ook alleen. Voor hetzelfde geld blijft mijn hart ook een keer stilstaan", vreest Gordon, die medicijnen slikt tegen diabetes, reumatoïde artritis en chronische bronchitis. Onlangs maakte zanger en presentator al een zorgwekkend incident mee.
Helemaal out
"Ik was helemaal alleen, kreeg ik een aanval van een medicijn dat ik gebruikte. Ik lag helemaal out op de bank en werd twee uur later wakker. Ik dacht Jezus Christus, stel dat het gewoon...gebeurt. Dat ik niet meer wakker word. Dat had mij dus gewoon kunnen gebeuren van de week. Mijn hulp kwam binnen, die raakte helemaal in paniek, belde 112. Ja, heel heftig'', zo openbaart Gordon aan het tijdschrift Miljonair.
Darmen in opstand
"Dat medicijn slikte ik al een jaar lang. Mijn lichaam vertoonde afstotingsverschijnselen, die darmen pikten het niet meer - daar word je zó beroerd van. Ik word om de zes weken doorgelicht. Ik ben kind aan huis bij het ziekenhuis", vertelt de artiest, die bijna net zoveel hits scoorde als Michael Jackson.
Omg, wat een attention whore is het toch. Hoeveel mensen wonen er niet alleen? Morgen in de krant:
Piet bang voor Jackson dood
Karel bang voor splinter in vinger
Joop bang voor Jackson dood
Sanne bang voor Gordon
etc..
Klacht: gordon irri relnicht
Klacht 2: relnicht een platvorm geven