SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg interessante commentaar GEGRANDEERD ALIEN EN AREA51 FREE !, gewoon leuk om te horen. Probeer het fucking ostridges!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..
[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 12-05-2010 21:47:31 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Probeer het fucking ostridges!
Door dit soort opmerkingen haal je alle discussie + interesse eruitquote:Ik snap dat aanhangers die heilig geloven in de verhalen van de overheid (het officiele overheidsrapport betreffende 9/11) nooit zullen willen klikken en luisteren naar deze radio-interview. Dat gaat in tegen hun eigen geloof.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
[..]
Door dit soort opmerkingen haal je alle discussie + interesse eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Verwacht je voor jezelf nog iets nieuws te weten te komen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:14 schreef Lambiekje het volgende:
Wow een indrukwekkend lijst van 911-docus. Ik heb weer werk aan de winkel.
kijk naar Core of Corruption?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Verwacht je voor jezelf nog iets nieuws te weten te komen?
Gaaf!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Vast al een keer gepost maar moet een keer omhooggeschopt worden:
(als je echt wilt weten waarom wij burgers zoveel betlasing moeten betalen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |