quote:
Heb ondertussen een kwartier gezien.
Mja, iedere wetenschap is met vallen en opstaan begonnen. Dat er zoveel gemarteld is, is natuurlijk wel echt vreselijk, maar het resultaat van de daaropvolgende methodes mag er echt wel zijn.
Met bepaalde zaken ben ik het best eens tot nu toe:
mensen zijn gewoon echt dieren, en conditioneren kun je ook echt wel met mensen.
Als de menselijke geest te veel in de war is om rationeel te zijn, dan moet je met conditioneren iemand weer op het juiste pad krijgen.
Verder is het een FEIT dat gedachtes en gevoelens allemaal electrische prikkels in combinatie met vrijkomende stoffen zijn, dus als je die stoffen wegneemt of versterkt, kun je ook die gevoelens e.d. stimuleren of verzwakken.
Dat het een enorm duister verleden heeft gehad en veel kennis op een walgelijke manier vergaard is, betekent niet dat het alleen maar leugens zijn.
Ik zit ondertussen op 18 minuten en kijk verder.
Misschien wel interessant om deze discussie verder voort te zetten in een psychiatrie-topic.

Racisme, lijden en conflicten zijn het gevolg van psychiatrie???

________!
"Negritude", oftewel een neger zijn, zou een vorm van lepra zijn en als slaaf vluchten was een geestesziekte?
Okee, 1 gozer zou dat blijkbaar gezegd hebben, maar dit filmpje is écht stemmingmakerij!
Ah kom op, ik hen een half uur gekeken, ik kap er mee! WAT een onzin zeg!
[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 19-04-2010 21:57:43 ]