abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108398076
Zeer lange docu waarin zelfs voor deze oude BNWer toch wel wat nieuwtjes in zitten.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 27 februari 2012 @ 01:14:36 #242
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108449246

Dit is deel 1, de rest van de delen kun je vinden bij de betreffende user.
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_109762189
Philosophy and the Matrix:

Een interessante kijk op de film en z'n filosofische aspecten. :Y
pi_110024556
De beste 9/11 docu die er is:

En kijk zeker deze delen:

Verplichte kost. Ook voor de heren en dames debunkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 15:24:43 ]
pi_110083201
quote:
The Underground - A Hidden Reality and The True Story of Phil Schneider

Phil Schneider died in 1996. Previous to his death he had been on tour across the United States speaking out about various subjects including his involvement with building a secret underground base in Dulce, New Mexico for the military. During this time, he said to have had an encounter with a violent E.T race in the late 1970's which would change his whole world reality immediately after. This documentary explores some of the information Phil Schneider spoke about to the public in the 1990's by examining each claim in detail with expert opinions from Richard Dolan, Richard Sauder, Neil Gould and Cynthia Drayer (Phil's Ex-Wife).

In this documentary you will find never before published photo's of Phil's Autopsy, documents about the Philadelphia Experiment from Oscar Schneider's files (Phil's father) and a very well explained background about Underground Bases.

Veel info over het leven van Phil Schneider en zijn pa ^O^
Currency War, Trade War, Real War
pi_110084241
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef Masyl het volgende:

[..]

Veel info over het leven van Phil Schneider en zijn pa ^O^
Even kijken of het wat is ;)

By the way? Is hij ook verdacht gestorven? gezien het onderwerp gok ik ja :P
pi_110085212
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:50 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Even kijken of het wat is ;)

By the way? Is hij ook verdacht gestorven? gezien het onderwerp gok ik ja :P
Het officiele verhaal is zelfmoord, zijn ex-vrouw zegt dat hij vermoord is. Ze komt er trouwens ook nog in voor.
Currency War, Trade War, Real War
pi_110085867
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef Masyl het volgende:

[..]

Het officiele verhaal is zelfmoord, zijn ex-vrouw zegt dat hij vermoord is. Ze komt er trouwens ook nog in voor.
Oh ja nu weet ik het weer, de naam deed dus al een belletje rinkelen ;)

thank anyway, vond het trouwens een beetje een warrige docu, beetje storend....maar goed wel afgezien, weinig nieuwe informatie...voor mij dan
pi_110144489

doe hem nog een keer....wilde het dus kijken maar de vorige link van demon hunter was weer eens gekilld met copyright onzin... :|W

(niet relevant maar....die Amerikaanse manier van documentaires presenteren is echt irritant, dat merk je echt in deze "serie" 8)7 het gehypte gedoe....de "oehhhh" spannend-stem...man doe gewoon even normaal! :Y )

[ Bericht 12% gewijzigd door DontGiveAFok op 10-04-2012 18:00:30 ]
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:09:30 #250
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110154014
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef heartz het volgende:
Deze vond ik wel interessant.

Klopt, laatst nog een keer gekeken...als je bedenkt hoeveel ze dus afluisteren....dat kan nooit puur om criminelen gaan ;)

1 van de sterkste opmerkingen vond ik was geloof ik die vrouw, het was iets in de trend van: privacy is een privilege(geen recht) wat we gehad hebben een aantal decennia...soort van...en dat lijkt nu over...
pi_110157546
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Milosevic on Trial

Milosevic onschulidg?

Milosevic on Trial 1/11

Milosevic on Trial 2/11

Milosevic on Trial 3/11

Milosevic on Trial 4/11

Milosevic on Trial 5/11

Milosevic on Trial 6/11

Milosevic on Trial 7/11

Milosevic on Trial 8/11

Milosevic on Trial 9/11

Milosevic on Trial 10/11

Milosevic on Trial 11/11
Het hele proces daar...het stinkt enorm, hier nog een documentaire van tegenlicht over het milosovich verhaal....

http://tegenlicht.vpro.nl(...)milosevic-deel1.html

Het "grappige" is...die beelden waar ze het over hebben, van die mensen die inderdaad in een concentratiekamp "lijken" te zitten....ze staan in mn geheugen gebrand...

....als kleine fokker zag ik dat dus...die hele oorlog daar op tv jarenlang, ken ook mensen die dus nu hier wonen en toen daar, het is 1 groot drama, voor alle partijen.....en het is dan bizar om te zien hoe ook in de hele Balkanoorlog weer "de leugen regeert"

Er werden gewoon zoveel smerige spelletjes gespeeld...ik denk dus ook tijdens het milosevich proces....maar kijk vooral die tegenlicht docu en oordeel zelf ot je iets vind stinken ;)

Eigenlijk is het wel een topic waardig ;)
  woensdag 11 april 2012 @ 22:09:31 #253
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110206877
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110210621
quote:
*doet kijken

:Y
pi_110318590
Deze docu laat de zieke duistere geest zien van het Britse koningshuis (HET koningshuis der koningshuizen) en van de duistere families die met dit koningshuis verbonden zijn. Diana was een hele lieve vrouw, ze was een “verlichte” ziel (dit in tegenstelling tot de duistere ziel van Bilderberger/Rothschild agent Johan Friso die meewerkt aan de Nieuwe Wereld Orde om hel op aarde te bewerkstelligen). De Britse bevolking hield TERECHT massaal van haar. Ze werd ritueel vermoord. Ik raad iedereen aan deze docu te kijken, ken je ECHTE vijand, word wakker.

http://klokkenluideronline.nl/post/?p=392
pi_110368111

New Age en Zeitgeist ontmaskerd!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_110477926
De Nederlandse coffeeshop is een potsierlijk fenomeen. De voorkant heeft een gewone winkeldeur, daar mag je wiet kopen en gebruiken. Maar het verbouwen van wiet en het aanleveren daarvan is verboden. En daarom heerst er aan de achterkant van de coffeeshop angst en criminaliteit.

Een Teledoc is een lange documentaire met een eigentijds Nederlands onderwerp, dat op een prikkelende, toegankelijke en cinematografische manier wordt verteld en bestemd is voor een breed publiek. Niet weggestopt in de uithoeken van de avond, maar op prime time op de Nederlandse televisie.”

UPDATE: De documentaire Nederwiet de Moevie van Maaik Krijgsman en Hans Pool is genomineerd voor de prestigieuze Tegel in de categorie achtergrondjournalistiek. Stem op Nederwiet voor de publieksprijs!

http://www.documentairenet.nl/review/nederwiet/
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:01:38 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110563970
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:02:59 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110566055
press for truth

pi_110884819

Money as Debt 3: Evolution Beyond Money

This third and final movie in the Money as Debt trilogy presents a comprehensive picture of how “money” could work in the future.

It is a blueprint full of surprising specifics for creating a whole new system applied with technologies that exist right now.

Money as Debt 3 demonstrates in simple terms why our primitive concept of money as a “single uniform commodity” is the ROOT cause of money system dysfunction and a major factor in economic and political injustice. There is now, and there has long been, an alternative way to do “money”.

Money as Debt 3: Evolution Beyond Money illustrates in extensive and entertaining detail, how a fundamental change in our long-held concept of money, paired with recent breakthroughs in technology opens the door to a self-generating, self-balancing and sustainable global “money” backed by REAL VALUE and OPEN to ALL.

http://topdocumentaryfilm(...)lution-beyond-money/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')