abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:08:08 #276
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_121687410
the staircase

Wellicht niet geheel BNW, maar het zet je wel (althans mij) aan het denken....
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_123092805
[img]http://www.sadanduseless.com/wp-content/uploads/2009/gif/29.gif[/img]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:42:45 #278
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124380541
heel interssant

[ Bericht 28% gewijzigd door tribalwars op 23-03-2013 10:41:27 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_124398935
Lijkt me iets voor BNW:

"This powerful series will attempt to not only show the deception that has been taking place, in the past and currently, as many documentaries have covered this topic before. Rather, this series will attempt to uncover the key components that will hopefully empower each one of us, to regain control of our lives, freedoms, rights and dignity, just by using the same matrix that we're currently living in to our advantage, rather than leaving it in the hands of those who are currently calling the shots.

Those who keep complaining about the system, but are not willing to educate themselves, so they're able to stand up for themselves, and others, end up empowering the same system, they're trying to reject. SO, the choice is yours as always..."

http://www.awakeningblog.com/slavery-by-consent.html

Slowly, the world awakens from the nightmare of debt slavery and illegitimate authority imposed on us for nearly 6000 years which has violated the natural, universal laws made to govern us and our interaction with each other and all other species on this planet by the Creator of the universe…

Duration: 2:19

01. 00:00:00 Introduction: Does Slavery Still Exist?
02. 00:07:40 Law: The Purpose of Certificates
03. 00:12:31 All ‘Capital’: We Are Merely Assets
04. 00:22:31 Human Chattel: The Money Sold Abroad Is YOU
05. 00:27:53 The Sin: We Were Captured at Birth
06. 00:36:46 Modern Slavery: History of The Human Farm
07. 00:49:16 Usury: In Whose Interest?
08. 00:56:54 Government & The Corporation: Unholy Alliance of Fascism
09. 01:05:45 Phase 3: War and Media Control
10. 01:15:57 True Freedom: The Philosophy of Liberty
11. 01:23:59 Humanity Held Captive: The Story of Your Enslavement
12. 01:37:10 Perception vs. Reality: Plato’s Allegory of The Cave
13. 01:45:03 Be The Change You Want To See: The Love Police (w/ Subtitles)
14: 01:54:47 Reason vs. Superstition: Statism is Dead
15. 01:58:02 Breaking Free: I Do Not Consent
16: 02:08:23 Globalist Agenda: The Scientific Dictatorship & The Future of Humanity
17: 02:14:32 Non-Conformity: The Peaceful Revolution
http://mistymountain.info/content/slavery-by-consent
  zondag 21 april 2013 @ 14:13:23 #280
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
  zondag 21 april 2013 @ 14:13:53 #281
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
  zondag 21 april 2013 @ 15:12:56 #282
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125555622

[ Bericht 100% gewijzigd door tribalwars op 21-04-2013 15:13:51 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 26 april 2013 @ 22:34:54 #283
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125781319
Wow!

Mooi man, hier staan er nog wel wat bij die ik nog niet ken. Dank allen.

Mijn favorieten zijn:

1. Thrive
2. Zeitgeist
3. The world according to Monsanto

En 2 die hier denk ik nog niet bij staan:

4. Edible City

Gaat over wat ook wel de stille revolutie genoemd word. Namelijk het zelf verbouwen van je voedsel op biologische wijze. Zo breek je namelijk de macht van de Multinationals (zeker bedrijven als Monsanto) en creeer je een goeie vibe in de buurt.

5. Solar (r)evolution.

Deze heb ik vorige week gezien en vond ik ook erg goed. Ik kijk tegenwoordig het liefst positieve docs omdat ik al die negatieve shit nu wel ken. En deze is ook erg positief. Hij staat nu helaas niet meer op youtube en kan hem ook niet meer vinden.
Feyenoord!
pi_128021316
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 20 juni 2013 @ 02:57:03 #285
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128021422
Bijn alles van Adam Curtis is de moeite waard, al heb ik enkele stevige kritieken gelezen op zijn laatste documentairereeks, "All Watched Over by Machines of Loving Grace" (waar ik overigens ook vrij weinig van begreep).
pi_128435873
Een van de betere docus die ik heb gezien de laatste tijd

Hierin gaat men dieper in op oa:

-The ''war on drugs''
-The Rockafellah law
-Waarom de gevangenissen daar propvol zitten

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 8 november 2013 @ 02:07:38 #287
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133031630
Prachtige lezing van Michael Tellinger op the Breaktrough Energy Conference 2013. Zeker je tijd waard:

http://www.earth-matters.(...)-globalbem-2013.html
Feyenoord!
  woensdag 27 november 2013 @ 08:50:04 #288
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133667525
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_134354407
quote:
De eeuwige riedel van de privacyparanoia. Er wordt in bijna een uur docu 1 (!) daadwerkelijk inmengend geval behandeld, een vorm van identiteitsdiefstal door een oud klasgenootje. Dat kon al voor het digitale tijdperk.

Heb ik iets te verbergen? Aan anoniemen niet nee. Aan mensen die mij kennen, ja, maar die kunnen weer niet bij al die opgeslagen data. Ben ik wel eens gehinderd in mijn leven doordat men een van duizenden berichten op internet las, nee.

"ja, maar in de toekomst!!1!!!!!1!"

Dat de Duitsers er voorzichtiger mee omgaan, snap ik en ik heb dat ook in Duitsland gemerkt. Uiteindelijk is de wereld veel te groot om mensen te gaan volgen, om onbenullige dingen, dus de meeste dataopslag is futiel, het zal nooit gebruikt worden.

Om op het einde in te gaan; ja, je bent paranoide, Peter Vlemmix.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_134354525
Dat Thrive, dat hier zo aangeprezen werd... Alleen de intro deed me al kokhalzen, vage new age boeddha shit. Je mag dan aan Princeton hebben gestudeerd, je docu'tje belooft weinig goeds.

Tot nog toe heb ik alleen van Schenkstroop redelijk normale en interessante docu's gezien... Is er dan naast die Illuminati-shit, de graancirkelonzin en de paranoia voor GMO dan echt niet iets kijkwaardigs aan te raden??

pi_134355464
Nou, eindelijk na een hoop joetoepfalen, gezien:

(de hele serie, al deed niet alles het).

Verhelderend historisch en modern overzicht van de false flags van de Spaanse armada (om Cuba en de Fillipijnen in handen te krijgen) tot Afghanistan en Irak. Context, uitwerking, de vrijgave van een werkelijk tenenkrommend openhartig document van de VS dat zegt dat Cuba aangevallen moet worden en dan de schuld op hen geschoven, letterlijk ook echt, bizar.

Bekende fragmenten samen met nieuw materiaal in een coherent jasje. Wie na het zien hiervan nog twijfelde over de VS is simpelweg blind.

En niet die irritante Alex Jones erbij, dat scheelt ook.

dinsdag 17 december 2013 @ 13:48:35 #292
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_134363286
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 december 2013 04:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De eeuwige riedel van de privacyparanoia. Er wordt in bijna een uur docu 1 (!) daadwerkelijk inmengend geval behandeld, een vorm van identiteitsdiefstal door een oud klasgenootje. Dat kon al voor het digitale tijdperk.

Heb ik iets te verbergen? Aan anoniemen niet nee. Aan mensen die mij kennen, ja, maar die kunnen weer niet bij al die opgeslagen data. Ben ik wel eens gehinderd in mijn leven doordat men een van duizenden berichten op internet las, nee.

"ja, maar in de toekomst!!1!!!!!1!"

Dat de Duitsers er voorzichtiger mee omgaan, snap ik en ik heb dat ook in Duitsland gemerkt. Uiteindelijk is de wereld veel te groot om mensen te gaan volgen, om onbenullige dingen, dus de meeste dataopslag is futiel, het zal nooit gebruikt worden.

Om op het einde in te gaan; ja, je bent paranoide, Peter Vlemmix.
Er wordt nu al gigantisch veel data gebruikt van mensen, bv wat jij voor interesses hebt bepaalt wat google laat zien als jij daar iets intypt. Verder is het zo dat wat er nu bekend is geworden van veiligheidsdiensten natuurlijk weer een stap verder dan deze doc. Die willen dus gewoon alles weten, wat je doet, wat je eet, etc etc en als jij dat een prima ontwikkeling vindt moet je maar eens vragen aan mensen uit Oost-Duitsland en de USSR wat die mensen daar van vinden....
Feyenoord!
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:49:18 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_134363309
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 december 2013 06:24 schreef El_Matador het volgende:
Dat Thrive, dat hier zo aangeprezen werd... Alleen de intro deed me al kokhalzen, vage new age boeddha shit. Je mag dan aan Princeton hebben gestudeerd, je docu'tje belooft weinig goeds.

Tot nog toe heb ik alleen van Schenkstroop redelijk normale en interessante docu's gezien... Is er dan naast die Illuminati-shit, de graancirkelonzin en de paranoia voor GMO dan echt niet iets kijkwaardigs aan te raden??
Voor jou blijkbaar niet. Dan zit je denk ik ook niet op de goeie plek hier,,, ;)
Feyenoord!
pi_134363653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er wordt nu al gigantisch veel data gebruikt van mensen, bv wat jij voor interesses hebt bepaalt wat google laat zien als jij daar iets intypt. Verder is het zo dat wat er nu bekend is geworden van veiligheidsdiensten natuurlijk weer een stap verder dan deze doc. Die willen dus gewoon alles weten, wat je doet, wat je eet, etc etc en als jij dat een prima ontwikkeling vindt moet je maar eens vragen aan mensen uit Oost-Duitsland en de USSR wat die mensen daar van vinden....
Je wil de huidige wereld vol communicatie toch niet vergelijken met een strak geregisseerde propagandastaat??

Orwell (USSR) versus Huxley (de huidige "monitoring").

Denk jij nou echt dat er ook maar iemand geinteresseerd is in jouw of mijn leven? Wij zijn onbeduidend joh.

Google onthoudt mijn zoekopdrachten? Neee, de horror! Als ik een paar cijfers intoets op mijn telefoon krijg ik ook suggesties, gruwelijk!! Aluhoedjes op!

dinsdag 17 december 2013 @ 14:01:41 #295
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_134363749
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je wil de huidige wereld vol communicatie toch niet vergelijken met een strak geregisseerde propagandastaat??

Orwell (USSR) versus Huxley (de huidige "monitoring").

Denk jij nou echt dat er ook maar iemand geinteresseerd is in jouw of mijn leven? Wij zijn onbeduidend joh.

Google onthoudt mijn zoekopdrachten? Neee, de horror! Als ik een paar cijfers intoets op mijn telefoon krijg ik ook suggesties, gruwelijk!! Aluhoedjes op!
Tja jij ziet de trend blijkbaar niet. Dat is ook niet iedereen gegeven. De wereld is op weg naar die Orwell staat inderdaad, en dat is goed te zien aan de schandalen zoals wat Snowden heeft laten zien maar als je zelfs dan nog te blind bent om de richting te zien waar we uitgaan dan kan ik er ook niks aan doen helaas.
Feyenoord!
pi_134363774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Voor jou blijkbaar niet. Dan zit je denk ik ook niet op de goeie plek hier,,, ;)
Waarom niet?

GMO zie ik geen gevaar in, graancirkels zijn man made en Illuminati is veel te ver doorgedacht.

Dat maakt toch niet dat ik 9/11 (zie andere docureview), kredietcrisis, war on drugs en de klimaathoax niet interessant kan vinden?

pi_134363920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja jij ziet de trend blijkbaar niet. Dat is ook niet iedereen gegeven. De wereld is op weg naar die Orwell staat inderdaad, en dat is goed te zien aan de schandalen zoals wat Snowden heeft laten zien maar als je zelfs dan nog te blind bent om de richting te zien waar we uitgaan dan kan ik er ook niks aan doen helaas.
De religieuze visie van de BNW'er. ;) je lijkt wel een orthodoxe moslim: "lees de koran nu maar, dan word je vanzelf moslim" :N

Onder Orwell had ik die filmpjes helemaal niet kunnen bekijken. Onder Huxley worden de echte onderzoeksjournalistieke filmpjes overschreeuwd door goedkoop vermaak en talentenjachten.

Rara waar leven we in, Orwell of Huxley?

dinsdag 17 december 2013 @ 14:07:10 #298
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_134363963
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom niet?

GMO zie ik geen gevaar in, graancirkels zijn man made en Illuminati is veel te ver doorgedacht.

Dat maakt toch niet dat ik 9/11 (zie andere docureview), kredietcrisis, war on drugs en de klimaathoax niet interessant kan vinden?
Thrive gaat anders ook voor een deel over 911 en de kredietcrisis. Maar goed prima hoor. Kan je trouwens nog een komende doc aanraden. Gemaakt door Tros Radar en gaat over de kredietcrisis en het belangrijkste aspect ervan, nl de geldcreatie. Ze hebben zich een half jaar vastgebeten in de materie en beloofd erg goed te worden.
Feyenoord!
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:09:08 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_134364044
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De religieuze visie van de BNW'er. ;) je lijkt wel een orthodoxe moslim: "lees de koran nu maar, dan word je vanzelf moslim" :N

Onder Orwell had ik die filmpjes helemaal niet kunnen bekijken. Onder Huxley worden de echte onderzoeksjournalistieke filmpjes overschreeuwd door goedkoop vermaak en talentenjachten.

Rara waar leven we in, Orwell of Huxley?
Nog in Huxley maar als het aan de gevestigde orde ligt dan gaan we naar Orwell. Wat trouwens ook iets is om over na te denken is dat mensen zijn het makkelijkst te controleren als ze DENKEN dat ze vrij zijn. Gevangen zonder dat je het door hebt.
Feyenoord!
pi_134364196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nog in Huxley maar als het aan de gevestigde orde ligt dan gaan we naar Orwell. Wat trouwens ook iets is om over na te denken is dat mensen zijn het makkelijkst te controleren als ze DENKEN dat ze vrij zijn. Gevangen zonder dat je het door hebt.
Ik kijk al bijna 8 jaar bewust geen tv (niet vanwege brainwashing ofzo, maar omdat er simpelweg niks aan is en internet alles biedt, met keuzevrijheid), denk je me te moeten bekeren?

Ik leer graag bij en na deze docu van gisteren ben ik aardig bij hoe het nu een beetje zit.

Ik hoop echter nooit een doorgeslagen tribalwars te worden, vind je het erg?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')