'Bekijken' ja, walgelijke gore achterbakse smerige kutcultuur, geheel naar stijl naar de originele profeetquote:,,Zoals de sharia voorschrijft, mocht ik haar bekijken en ik vond haar acceptabel.''
Verzamel ze allemaal, beetje ruilen, onderhandelen en dan kom je er welquote:De bruidegom op leeftijd wees er verder op dat hij recht meent te hebben op het meisje, aangezien hij eerder verloofd was met haar oudere zus. Die verbrak de relatie echter omdat ze naar school wilde gaan. ,,Onder deze omstandigheden bood haar vader zijn jongere dochter aan''
Oliequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kutland. En grote bondgenoot van de VS. Die de ogen maar sluit voor de situatie daar.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:02 schreef Vinboy het volgende:
,,Mijn huwelijk gaat niet in tegen de sharia (islamitische wetgeving)'', meent de man.
quote:De Profeet (vzmh) heeft gezegd:
“Een vrouw die gehuwd geweest is, wordt niet uitgehuwelijkt voordat zij is
geraadpleegd. Een maagd wordt niet uitgehuwelijkt voordat haar om toestemming gevraagd
is.” (Boekhaari, Moeslim).
En de meeste kapers van 9/11.quote:
De zesjarige Aïsha gaf Mo toestemmingquote:
Sinds wanneer erken jij Buchari?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
De zesjarige Aïsha gaf Mo toestemming?
Ik erken Bukhari en de Hadiths niet meer of minder dan de Koran. Mijn mening doet er in dit geval zelfs niet toe. Wat er wel toe doet, is dat dit soort gebeurtenissen in het wahabistische Saudi-Arabië koren op de molen is voor oudere mannen die graag willen huwen met een onvolgroeid blaadje. Zij kunnen immers verwijzen naar de profeet, en daardoor ongestraft wegkomen met dit soort zieke gedragingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer erken jij Buchari?
Opportunisme.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef damian5700 het volgende:
Waarom internationale verdragen ondertekenen als men die, ogenschijnlijk, toch ondergeschikt acht aan islamitische dogma's?
Oh oké, ik dacht even dat je een overlevering van Buchari gebruikte toen je het over de 6 jarige Aicha had.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik erken Bukhari en de Hadiths niet meer of minder dan de Koran. Mijn mening doet er in dit geval zelfs niet toe. Wat er wel toe doet, is dat dit soort gebeurtenissen in het wahabistische Saudi-Arabië koren op de molen is voor oudere mannen die graag willen huwen met een onvolgroeid blaadje. Zij kunnen immers verwijzen naar de profeet, en daardoor ongestraft wegkomen met dit soort zieke gedragingen.
En hoppa. Is het een sterke Hadith?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |