Ben blij dat ik heel eerlijk kan zeggen dat het me allemaal aan m'n reet kan roesten,heel de gouden kooi..quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat doet Amanda bij "het meest sexiëst moment" op RTL5 Ben benieuwd CBML op 12 waar zou dgk eindigen en welk moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mooiiiiiii op 07-09-2009 00:05:19 ]Love music!
Met dank aan Dunja van VOL.quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat doet Amanda bij "het meest sexiëst moment" op RTL5 Ben benieuwd CBML op 12 waar zou dgk eindigen en welk moment?
Met de indianen en aubergines.quote:Vanavond kwamen fragmenten van de Gouden Kooi voorbij in het programma ‘De 15 meest besproken sexmomenten op TV’ op RTL 5…. Er waren vele korte fragmentjes zoals Jaap en Huub met de hoeren, Brian Amanda en Lieke in het zwembad, het topless modderworstelen, Amanda zoendend met vrouwen, Nadia en Dennis die luidruchtig sex hebben en wat ruziescenens (en fragmenten van mensen die commentaar hadden op het programma).
Jaap en Amanda waren een van de mensen die tussendoor wat bij het filmpje vertelden. Zo wist Amanda te vertellen dat CBML niets voor haar zou zijn geweest omdat ze het een beetje vrouwonvriendelijk vond aangezien de mannen vooral de macht in het huis hadden en de vrouwen dingen moesten doen om geld op hun creditcard te krijgen. Zij zou dat nooit doen en moet wel het gevoel hebben de macht te hebben… Amanda vond het heel normaal om sex te hebben in de Gouden Kooi omdat mensen thuis het ook gewoon doen en ze echt niet anderhalf jaar zonder sex kan. Over de sextape van Pamela Anderson zegt ze dat wat zij daarin doet ze zelf moet weten. Van kleins af aan is ze gek op Pamela Anderson en ze vindt haar echt een topvrouw.
Jaap maakte wat grappen zoals dat hij zijn sexloze bestaan in de Gouden Kooi oploste door ’s nachts naar de paardenstal te gaan en het meer Huub’s ding was om meisjes te neuken aangezien hij ze toch alleen maar zou pletten.
Andere fragmenten in het rijtje waren o.a. uit de uitzending van Gerard & Gorden aan het werk in een parenclub, Gooise Vrouwen, Can’t Buy Me Love, 2Babes, Big Brother, Dames in de dop en Kim Holland… Nummer 1 was Sex voor de Buch.
Geruchten genoeg. Toch waag ik mij daar niet aan.quote:Op maandag 7 september 2009 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Zijn Huub en Claire nog wel bij elkaar? Ik lees nooit meer een twitterbericht over Claire of de kleine? Normaal stonden Huub's berichten er vol van. Ben benieuwd hoe het met Claire gaat.
http://twitter.com/HuubGoudenKooiquote:Op maandag 7 september 2009 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Zijn Huub en Claire nog wel bij elkaar? Ik lees nooit meer een twitterbericht over Claire of de kleine? Normaal stonden Huub's berichten er vol van. Ben benieuwd hoe het met Claire gaat.
Asje fluitertje.quote:Op maandag 7 september 2009 11:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb jij het nieuwe Twitter linkje, deze doet het niet meer . (bij mij)
Watskebeurt?quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
\
Ben blij dat ik heel eerlijk kan zeggen dat het me allemaal aan m'n reet kan roesten,heel de gouden kooi..
Free,at last![]()
Bedankt.quote:Op maandag 7 september 2009 11:22 schreef beequeen het volgende:
Asje fluitertje.
http://twitter.com/ditishuub
Je komt hier vaak, dus lees jezelf eerst even in.quote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is dat geblaat te lezen?
Ik zie één user die zich afvraagt of Huub en Claire nog bij elkaar zijn. Dat zou ik geen "hoop geblaat" noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Je komt hier vaak, dus lees jezelf eerst even in.
Nou, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af (ik wist ook niet waar), aangezien je zelf aangaf dan zijn twitter het niet deed.quote:Op maandag 7 september 2009 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
Ik snap dat "uit de aandacht houden" niet.. het is maar twitter hij doet net alsof ie zn dochter moet beschermen voor de showbizz wereld terwijl die het geen reet interesseren wat hij doet
Hm... zou 't?quote:Op maandag 7 september 2009 13:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het komt door de wijze raad van Brian. Na het bezoek van Brian begon het grote zwijgen.
Ik zal hem maar niet vragen hoe het zit met de kapsalon. Een bericht gelezen van een klant die niet zo blij was omdat die voor een gesloten deur kwam te staan, terwijl die een afspraak had.quote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
het is toch minstens opmerkelijk te noemen dat iemand die hun bevallingsverhaal aan een roddelblad verkoopt , en live tijdens die bevalling twittert , ineens besluit om zijn kind uit de media te houden ! en als je dan als huubfollower op twitter gemeend bezorgd vraagt hoe het nu met ze gaat , is meneer aangebrand ! sorry huub ,voor de welgemeende interesse van mijn kant ..... sjee sjee sjee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |