abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:29:10 #126
259925 Rotter
Lastig verhaal...
pi_72356377
TS moet naar Chinees strafkamp!
:O
pi_72356482
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef SuperFucker het volgende:
Bedankt, wist niet wat pedant precies betekende, maar jij bent dus de definitie ervan
Goed zo, weer wat geleerd, knul!
pi_72356484
.
I´m back.
pi_72356519
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Al die serieuze reacties op dit stuk! Je vergeet trouwens nog de uitdrukkingen 'ik had zoiets van' en 'ja, kweenie'

In 'Leve het vooroordeel' citeert Theodore Dalrymple nog een stel tienermoeders die ook op zo'n niveau communiceren. Ik had medelijden met degene die het boek in het Nederlands vertaalde.
Ja, het niveau van die 'hollandse prachtkinderen' is daadwerkelijk om te janken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:37:06 #130
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_72356642
Ni hao.
pi_72357106
TS, wat zal je volgende topiconderwerp zijn?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72357219
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef Rotter het volgende:
TS moet naar Chinees strafkamp!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:56:28 #133
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72357311
TS haat Nederlanders ...
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:08:30 #134
259925 Rotter
Lastig verhaal...
pi_72357762
Mods... kan iemand deze baggeraar verwijderen of in ieder geval de troep die HET produceert?

Dank voor de genomen moeite
:O
pi_72357775
Leuk topic
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 2 september 2009 @ 00:21:43 #136
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72359896
Nederlanders zijn slimmer
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72359937
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Goed zo, weer wat geleerd, knul!
Wist het serieus waar niet, toen opgezocht op internet, maar kreeg een lijst met tig definities.

Ik vat het in ieder geval niet op als iets negatiefs en mijn opmerkingen zijn nooit persoonlijk bedoeld op dit forum.
pi_72360007
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:08 schreef Rotter het volgende:
Mods... kan iemand deze baggeraar verwijderen of in ieder geval de troep die HET produceert?

Dank voor de genomen moeite
Ik ken 2 topics van TS en volgens mij zijn het één van de drukst bezochte topics van FOK!

Denk niet dat FOK! zo´n gebruiker gaat bannen.
pi_72360166
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 04:08 schreef PLAE@ het volgende:
Gelukkig heb ik eerst je topic over Nederlandse meisjes nog even gelezen voordat ik hier inhoudelijk zou gaan reageren.

De behoefte is weg

Oh ja, dat is hij... laat maar dan inderdaad

Zelden zo´n generaliserend type meegemaakt, zelfs niet op Fok! (of is dat weer erg generaliserend )
pi_72360239
Het HBO kan dan wel slecht ten boek staan, maar stoomt je wel klaar voor de real world. Doordat alles zo lastig gaat en je overal zelf achteraan moet lopen word je gehard. Daardoor het ik nu een voorsprong op mijn collega's en ben ik zeker niet lui. Ik loop overal achteraan en zorg dat ik goed voorbereid ben op alle overleggen die plaats vinden. Daardoor onderscheid ik mij (ben zeker niet lui), maar richt ik mij op de belangrijke zaken.
pi_72362077
TS met zijn vrouw

Wij haten Nedellandels!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72362230
pi_72362527
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:40 schreef Pixelodion het volgende:
Het HBO kan dan wel slecht ten boek staan, maar stoomt je wel klaar voor de real world. Doordat alles zo lastig gaat en je overal zelf achteraan moet lopen word je gehard. Daardoor het ik nu een voorsprong op mijn collega's en ben ik zeker niet lui. Ik loop overal achteraan en zorg dat ik goed voorbereid ben op alle overleggen die plaats vinden. Daardoor onderscheid ik mij (ben zeker niet lui), maar richt ik mij op de belangrijke zaken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 september 2009 @ 08:32:11 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72362708
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ja, nog wel. Maar ik vraag me af hoelang mensen nog bereid zijn bijna 3000 euro per maand aan zo een luie Hollandse mongool te betalen omdat hij een heuse (HBO) bachelor facility management heeft. Facility management...in fuck's name....wat moet dat uberhaupt voorstellen?

Je ziet nu al dat zelfs autochtone industriele werkgevers ALTIJD voor een Oost Europeaan kiezen TENZIJ de beheersing van de Nederlandse taal een absolute vereiste is om het werk te kunnen doen. Ook in high-tech zie je steeds vaker dat bedrijven liever mensen uit India en Pakistan importeren omdat die beter en goedkoper zijn en Engels spreken.
Voor 3 ruggen kom ik mijn nest niet uit. Met MBO
Ik laat die chinezen gewoon het werk doen. Zeer effectief.

En nee, er worden juist steeds MINDER hightech klussen naar het oostblok en India uitbesteed omdat het wel goedkoop LIJKT, maar het absoluut niet IS.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:16:47 #145
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_72363161
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voor 3 ruggen kom ik mijn nest niet uit. Met MBO
Ik laat die chinezen gewoon het werk doen. Zeer effectief.

En nee, er worden juist steeds MINDER hightech klussen naar het oostblok en India uitbesteed omdat het wel goedkoop LIJKT, maar het absoluut niet IS.
Daar heeft Swets toch een belangrijk punt. De afgelopen jaren is er veel werk naar het buitenland gegaan, maar de kwaliteit die het opleverde was lang niet altijd goed. Vaak waren er weer dure aanpassingen voor nodig om het passend te krijgen met de daadwerkelijke wensen van westerse bedrijven en de geldende standaarden hier.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_72364069
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:24 schreef SuperFucker het volgende:
Wist het serieus waar niet, toen opgezocht op internet, maar kreeg een lijst met tig definities.

Ik vat het in ieder geval niet op als iets negatiefs en mijn opmerkingen zijn nooit persoonlijk bedoeld op dit forum.
Duikelaar vroeg om een sneer vanwege zijn gescheld. Als jij er dan op door gaat...

Maar je weet nu in ieder geval wat pedant betekent.
pi_72365019
Ben het er wel mee eens, alhoewel er wel erg gegeneraliseerd wordt. Bij mij op de universiteit waren er toch redelijk wat die gewoon keihard werkten. Ze vielen alleen in het niet bij derest van de studenten die 10 jaar over hun studie doen, lekker elke avond borrelen en zogenaamd goed bezig zijn door in het bestuur te zitten (lees: borrelen en netwerken).

Btw, het is de moraal
pi_72366103
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Daar heeft Swets toch een belangrijk punt. De afgelopen jaren is er veel werk naar het buitenland gegaan, maar de kwaliteit die het opleverde was lang niet altijd goed. Vaak waren er weer dure aanpassingen voor nodig om het passend te krijgen met de daadwerkelijke wensen van westerse bedrijven en de geldende standaarden hier.
Zolang je nog een developer in India kunt inhuren voor $30 per dag (HCL) zal er altijd werk naar India gaan. China wat minder omdat de taalbarriere groter is en Chinezen hebben meer moeite met autonoom denken. Dat zit niet in de cultuur. Ze doen daar wel veel off shore werk voor Japan.

Overigens is de kans op fouten/rework met de moderne development technieken steeds kleiner geworden.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:57:55 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72366519
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef Duikelaar het volgende:
Zolang je nog een developer in India kunt inhuren voor $30 per dag (HCL) zal er altijd werk naar India gaan. China wat minder omdat de taalbarriere groter is en Chinezen hebben meer moeite met autonoom denken. Dat zit niet in de cultuur. Ze doen daar wel veel off shore werk voor Japan.
Natuurlijk zal er veel geoutsourced worden, het is simpelweg lekker goedkoop. Wij outsourcen een deel van onze development naar Servie bijvoorbeeld. Maar waarom Servie en niet India? Omdat ervaring leert dat communicatie een erg groot probleem is. Daarnaast heerst er een enorme ja-knik cultuur. Als je een Indier vraagt of 'ie het begrepen heeft, krijg je geen eerlijk antwoord maar gewoon een "ja", waar een Nederlander (of Amerikaan) gewoon door blijft vragen.
quote:
Overigens is de kans op fouten/rework met de moderne development technieken steeds kleiner geworden.
De fouten die ontstaan ontstaan meer door cultuurverschillen en communicatieproblemen dan door "development technieken". Hoe goed je "technieken" ook zijn, als requirements verkeerd geinterpreteerd worden zal nooit de juiste software gebouwd worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72366779
Gelukkig kan je altijd nog dolfijnentrainer worden!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')