Dankjewel hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:12 schreef ploppperrrr het volgende:
idd,, het gezwel van fok,, jullie 3
quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:12 schreef ploppperrrr het volgende:
idd,, het gezwel van fok,, jullie 3
Of je ziet er maar één omdat de andere minder dan 7 dagen geleden gezet is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:13 schreef Bakkerbier het volgende:
Moet je betalen hihi
en dan staat er, garpje! We deden er gewoon ineens 2 zodat je nieuwsierig werd en je ging betalen!
Hihi
Moet je een modaccount kopen, dan zie je notes wel instantaan verschijnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Of je ziet er maar één omdat de andere minder dan 7 dagen geleden gezet is.
quote:
Mja, nu niet meer. Wilde eerst maagdelijk wit blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
Echt serieus, wie geeft er nou om die fucking notes_!
Inderdaad ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
What the fuck is dit. De newbie 'baggerclub'
2quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
What the fuck is dit. De newbie 'baggerclub'
Ga je nou taart uitdelen?quote:
quote:
Kersenvlaaiquote:
Nom nom nom nom. Buupquote:
Goedzopersoonquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ook 2 notesDie heb ik gekregen, omdat ik een toffe peer ben!
Hoppakeequote:
Mja, stom.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Neem een abbo dan kun je ze zien. Maar zoveel stelt het niet voor. Veel gezever van incompetente mods.
57 liefdesverklaringen van Yvonnequote:Op maandag 31 augustus 2009 01:35 schreef Trollface. het volgende:
Vergeet niet dat notes niet altijd negatief zijn!
Bij mensen uit ONZ/ KLG wel:)quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:35 schreef Trollface. het volgende:
Vergeet niet dat notes niet altijd negatief zijn!
Hey! Zet mij eens een note, vuige slet!quote:
KLG?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:42 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Bij mensen uit ONZ/ KLG wel:)
Ik heb serieus 3 notes die bestaan uit:quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Neem een abbo dan kun je ze zien. Maar zoveel stelt het niet voor. Veel gezever van incompetente mods.
hahahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:49 schreef Myraela het volgende:
We hebben al taart en drank.
nu nog mooie mannen of voor de mannen vrouwen.
Dan is dit een goed topic.
Als iets genote wordt, dan zie je dat in het topic waar je gepost wordt ook wel dat je wat fout deed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:49 schreef NoBody122 het volgende:
Ik zie nog altijd niet in waarom men die notes alleen tegen betaling bekend wil maken bij ons users.. Fok! heeft er immers baat bij dat users hun gedrag aanpassen, waar nodig, al-vorens- het op een ban uit te laten lopen..
Soms niet als een post gedelete isquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als iets genote wordt, dan zie je dat in het topic waar je gepost wordt ook wel dat je wat fout deed.
KLBquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:54 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
klaagbaak,,, ken de afkorting nieT:P
Meldt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:49 schreef Myraela het volgende:
We hebben al taart en drank.
nu nog mooie mannen of voor de mannen vrouwen.
Dan is dit een goed topic.
zelf geilert.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Meldt.
Hetzij omdat ikzelf een mooie man ben hetzij omdat ik wel mooie vrouwen wil
Ik zie er tenminste niet uit als Gerard Cox zoals jijquote:
Dis het enige forum dat ik ken dat zo werkt. Het is gewoon een kwestie van centjes verdienen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als iets genote wordt, dan zie je dat in het topic waar je gepost wordt ook wel dat je wat fout deed.
uuhh.. jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zie er tenminste niet uit als Gerard Cox zoals jij
quote:
quote:
*fobocheckquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:02 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben ook een leuk vrouw. tienermeisje
Dankjewel. Maar het is wel leuk tienermeisje, geen leuke.quote:
Maar je hebt geen leuke vriendinquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel. Maar het is wel leuk tienermeisje, geen leuke.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je hebt geen leuke vriendinZe is eng, en daarbij weet alleen Mother Nature hoe je nootjes lekker roasted krijgt
Iets met fobo. En met nootjes.quote:
WTF?quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je hebt geen leuke vriendinZe is eng, en daarbij weet alleen Mother Nature hoe je nootjes lekker roasted krijgt
O help. Ik ga het uitleggen. Ik ga het echt doen. Ik voel hetquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:23 schreef Tamashii het volgende:
Geen leuke vriendin? Ik ben het meisje op mijn fobo hoor?!
Dat is het enkelvoud van Karl.quote:
Anders Quote je even de persoon tegen wie je het hebquote:
Ik wil ook wel eens weten of dat gevaarte naast jou op die foto een man of een vrouw is eigenlijk.quote:
Jij overtreft biels.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo hey ben jij even stoer wat een baas ben jij zeg![]()
![]()
Jaloersheid. Dat is mijn geweldigste vriend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens weten of dat gevaarte naast jou op die foto een man of een vrouw is eigenlijk.
Een jongetje dus. Bedankt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaloersheid. Dat is mijn geweldigste vriend.
arme jijquote:
Jij bent toch ook minder lief dan ik dacht.quote:
quote:Je hebt 51 notes gekregen van onze moderators.
die gaan gewoon ter info in je notes, dus wel note-waardigquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms niet als een post gedelete is![]()
Of als een mod zo leuk is een overigens normaal verlopen (dus niet note-waardige) PM-discussie in je notes gaat bijhouden
Welke klacht?quote:Op maandag 31 augustus 2009 03:38 schreef ThaOMG het volgende:
Terechte klacht !
Gister of vanmorgen had ik 33 notes , nu 41
quote:Op maandag 31 augustus 2009 03:38 schreef ThaOMG het volgende:
Terechte klacht !
Gister of vanmorgen had ik 33 notes , nu 41
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |