Dankjewel hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:12 schreef ploppperrrr het volgende:
idd,, het gezwel van fok,, jullie 3
quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:12 schreef ploppperrrr het volgende:
idd,, het gezwel van fok,, jullie 3
Of je ziet er maar één omdat de andere minder dan 7 dagen geleden gezet is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:13 schreef Bakkerbier het volgende:
Moet je betalen hihi
en dan staat er, garpje! We deden er gewoon ineens 2 zodat je nieuwsierig werd en je ging betalen!
Hihi
Moet je een modaccount kopen, dan zie je notes wel instantaan verschijnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Of je ziet er maar één omdat de andere minder dan 7 dagen geleden gezet is.
quote:
Mja, nu niet meer. Wilde eerst maagdelijk wit blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
Echt serieus, wie geeft er nou om die fucking notes_!
Inderdaad ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
What the fuck is dit. De newbie 'baggerclub'
2quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
What the fuck is dit. De newbie 'baggerclub'
Ga je nou taart uitdelen?quote:
quote:
Kersenvlaaiquote:
Nom nom nom nom. Buupquote:
Goedzopersoonquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ook 2 notesDie heb ik gekregen, omdat ik een toffe peer ben!
Hoppakeequote:
Mja, stom.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Neem een abbo dan kun je ze zien. Maar zoveel stelt het niet voor. Veel gezever van incompetente mods.
57 liefdesverklaringen van Yvonnequote:Op maandag 31 augustus 2009 01:35 schreef Trollface. het volgende:
Vergeet niet dat notes niet altijd negatief zijn!
Bij mensen uit ONZ/ KLG wel:)quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:35 schreef Trollface. het volgende:
Vergeet niet dat notes niet altijd negatief zijn!
Hey! Zet mij eens een note, vuige slet!quote:
KLG?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:42 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Bij mensen uit ONZ/ KLG wel:)
Ik heb serieus 3 notes die bestaan uit:quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Neem een abbo dan kun je ze zien. Maar zoveel stelt het niet voor. Veel gezever van incompetente mods.
hahahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:49 schreef Myraela het volgende:
We hebben al taart en drank.
nu nog mooie mannen of voor de mannen vrouwen.
Dan is dit een goed topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |