Wauw, dat filmpje slaagt er echt uitstekend in vooral niet grappig te zijn.quote:
Ik zou gewoon voor een hipster of damesshort gaan mattie. Waarom persé een string?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef rinzzz het volgende:
Ook hoorde ik dat een string voor de eerste paar keren knap ongemakkelijk kan zitten, hebben jullie hier eventueel ook tips voor? Ik dacht zelf aan uierzalf if simpelweg nivea creme, maar ik sta open voor betere suggesties.
Hehe, ik heb het juist andersomquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:11 schreef Meike26 het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat ik in die tijd ook strings probeerde te dragen... hoe kan een string in hemelsnaam lekker zitten? Zeker toen ik nog die piem had.... verschrikkelijk... en nu nog snap ik het niet...![]()
Hipsters daarintegen
Toen mij vriend mij vertelde dat hij het fijn vond om vrouwen kleren te dragen, en dat hij dat stiekum wel eens deed. Heb ik hem daar volledig in gesteund. Ik had al een tijd een vermoeden maar heb gewoon rustig gewacht tot hij er zelf aan toe was om het mij te vertellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:35 schreef martine_tv het volgende:
strings zitten prima en zijn geweldig.
vraagje aan de vrouwen. Hoe zou je reageren als je vriend opeens een coming out heeft en bekend dat ie travestiet is. Ren je hard weg? of zal je met hem shoppen oid?
Nee vind je het gek?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef rinzzz het volgende:
Ik kan me voorstellen dat nog niet iedereen even volwassen kan nadenken over dit soort situaties maar aan jullie wil ik graag vragen om geen reacties te geven. Graag alleen serieuze reacties hieronder!
Bedankt alvast!!!!
watquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef rinzzz het volgende:
inmiddels haast 10% van de heteroseksuele mannen op regelmatige basis dameskleding aanpassen.
ach je hebt zelfs mensen die voor ado juichenquote:Op maandag 30 september 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee vind je het gek?
Ik denk serieus dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent als je dit doet.
Trouw aan je club ook in mindere tijdenquote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ach je hebt zelfs mensen die voor ado juichen
Ik denk serieus dat er mensen bestaan die de woorden respect eens moeten opzoeken in een woordeboek.quote:Op maandag 30 september 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee vind je het gek?
Het is een gevoel van iemand om travestie te zijn. Gevoelens kun je niet zomaar wegdrukken vroeg of laat doe je er wat mee. Dit wil absoluut niet zeggen dat travestieten niet goed bij hun hoofd zijn sterker nog ik zou er ontzettend veel respect voor hebben als iemand dit durft.quote:Op maandag 30 september 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee vind je het gek?
Jawel, ado is een tokkieclubquote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Trouw aan je club ook in mindere tijden
Vind het trouwens ook niet echt een juiste vergelijking
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Het is een gevoel van iemand om travestie te zijn. Gevoelens kun je niet zomaar wegdrukken vroeg of laat doe je er wat mee. Dit wil absoluut niet zeggen dat travestieten niet goed bij hun hoofd zijn sterker nog ik zou er ontzettend veel respect voor hebben als iemand dit durft.
Ja dat is dan jouw probleem als je een man bent ben je een man ga je geen vrouwenkleding dragen, hoe kan dat ooit een gevoel zijn dat toegelaten moet worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:38 schreef Memo82 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat er mensen bestaan die de woorden respect eens moeten opzoeken in een woordeboek.
Dat jij het niks vind zegt nog niet dat de ander niet goed bij zijn hoofd is!
Geen wonder dat de wereld zo verrot is. Inlevingsvermogen is wel heel erg ver te zoeken.
Dat je het niet wat vind prima. Maar mensen die zoiets als jij zeggen zijn zelf niet goed bij hun hoofd!
Schijnbaar zie jij het verschil niet tussen een man en vrouwquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:11 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is dan jouw probleem als je een man bent ben je een man ga je geen vrouwenkleding dragen, hoe kan dat ooit een gevoel zijn dat toegelaten moet worden.
Als je zo gaat redeneren van "ja het is een gevoel dus je moet het maar toelaten" kan je alle focked op dingen toelaten.
Als je er verwijfd bij wil lopen moet je dat zelf weten maar echt vrouwen kleding, wat is dat nou weer.... Het woord zegt het al VRouw en jij bent een man.
Hier kan ik inderdaad geen respect voor opbrengen, en zal ik ook nooit kunnen.
Hier is Hakuna!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |