Heb jij nooit een slipje of bh'tje van je vriendin aangetrokken danquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Kun je uitleggen wat het precies is dat je zo aantrekt in het dragen van vrouwenkleren?
Ik vind dat er qua mannenmode ontzettend weinig keus is. Wanneer ik in de stad rondloop zie ik ook ontzettend veel leuke jurkjes en truitjes voor vrouwen en ben dan vaak heel benieuwd hoe dat mij zelf zou staan. Ook heb ik vroeger wel eens onderbroeken van mijn zussen gepast al vond ik deze niet goed tekenen bij mijn lichaam, al verwacht ik dat dat eerder aan het model lag van de onderbroeken van mijn zussen..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Kun je uitleggen wat het precies is dat je zo aantrekt in het dragen van vrouwenkleren?
wat zou jij dan aanraden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Tamashii het volgende:
Ga alsjeblieft niet gelijk over naar heel erg vrouwelijke kleding.
Doe stapje voor stapje.
Vertel eens wat jij zelf mooi vind dan! Wil je echt supervrouwelijk? Hou je van stoere vrouwenkleding, van meisjesachtig, van kantoorpakjes, divajurken? Wat wil je zelf?quote:
denk dat je dat verkeerd zietquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:43 schreef blckbb het volgende:
Volgens mij is dat niet travestie.. Travestie is toch dat men opgewonden raakt van 't dragen van kleren van 't tegenovergestelde geslacht? Of zie ik dat verkeerd?
Travestie is gewoon het dragen van die kleding, dat kan zijn omdat iemand het opwindend vindt maar kan ook om andere redenen zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:43 schreef blckbb het volgende:
Volgens mij is dat niet travestie.. Travestie is toch dat men opgewonden raakt van 't dragen van kleren van 't tegenovergestelde geslacht? Of zie ik dat verkeerd?
Ok foutje van mij danquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Travestie is gewoon het dragen van die kleding, dat kan zijn omdat iemand het opwindend vindt maar kan ook om andere redenen zijn.
quote:et schijnt dat inmiddels haast 10% van de heteroseksuele mannen op regelmatige basis dameskleding aanpassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |