abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:16:52 #51
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72563501
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef RainManX2 het volgende:

[..]

Af en toe, maar echt lukken wil dat nog niet
Genoeg over te vinden op internet. Bovendien: alle meisjes hebben daarmee lopen knoeien in de puberteit, maar de meesten leren het pas rond 16/17 jaar en voor die tijd noemen we dat ook wel het Breezer-effect. Blijven oefenen dus.

Make-up ben ik zelf ook geen held in. Het blijft dus bij mascara en wenkbrauwpotlood.
Resistance is futile
pi_72573018
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef RainManX2 het volgende:
Ik zou voor mezelf inderdaad eerder "genderdysfoor" dan transsexueel. Ik denk niet dat ik ooit zover zal gaan om me ook daadwerkelijk van geslacht te laten veranderen. (Hoewel, ik twijfel nu al langer, misschien dat ik het toch ooit ga starten). de gevoellens van Meike komen me erg bekend voor, vroeger op school (op dagen dat je geen gym had ) in een panty naar school (uiteraard met een broek er over). Tegenwoordig heb ik ook regelmatig dames ondergoed aan @ werk. Ik baal ook echt af en toe dat ik 's ochtends weer terug moet naar boy-mode om naar het werk te gaan

En voor P.F.:
Hier een voorbeeldje van mezelf, de eerste foto is hoe ik naar het werk ga 's ochtends, de 2e foto is hoe ik vaak 's avonds en in het weekend gekleed ga, en hoe ik nu dus ook deze post plaats:
[ afbeelding ]
wow respect dat je dat zo plaatst , zou ik echt niet durven.
pi_73230705
idd respect. ik zou zelf nooit foto's online plaatsen. Ben alleen travestiet in mijn eigen huis. Niemand weet er verder iets vanaf en dat wil ik graag zo houden.

Waarom ik het ben? Geen idee, voornamelijk de kick. Ik denk dat ik er weinig meer aan zou vinden als het de normaalste zaak van de wereld is. Verder geeft het me veel rust om af en toe ff om te kleden.

shoppen vind ik geweldig, vooral om je eigen mindfuck. Je hebt zelf het idee dat de hele wereld weet dat je kleding voor jezelf shop't maar waarschijnlijk valt dit allemaal wel mee. speelt natuurlijk wel mee dat ik gewoon als man kleding koop.

vraag aan de vrouwen. Hoe zou je reageren als je vriend zo'n coming out heeft?
pi_73230744
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Hoogstens 1-2%
waar baseer je deze cijfers op? ik denk dat het heel moeilijk te meten is hoeveel mannen tv zijn. de meeste zullen het ontkennen.
  woensdag 30 september 2009 @ 00:48:18 #55
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_73230800
stuur een pm ofzo

[ Bericht 76% gewijzigd door Mirjam op 30-09-2009 07:51:29 ]
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_73233358
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:42 schreef martine_tv het volgende:
idd respect. ik zou zelf nooit foto's online plaatsen. Ben alleen travestiet in mijn eigen huis. Niemand weet er verder iets vanaf en dat wil ik graag zo houden.

Waarom ik het ben? Geen idee, voornamelijk de kick. Ik denk dat ik er weinig meer aan zou vinden als het de normaalste zaak van de wereld is. Verder geeft het me veel rust om af en toe ff om te kleden.

shoppen vind ik geweldig, vooral om je eigen mindfuck. Je hebt zelf het idee dat de hele wereld weet dat je kleding voor jezelf shop't maar waarschijnlijk valt dit allemaal wel mee. speelt natuurlijk wel mee dat ik gewoon als man kleding koop.

ik vind shoppen zowat het ergste wat er is... schaam me dood als ik de H&M of iets dergelijks naar binnenloop voor mezelf. wat dat betreft is online shopping wel een uitkomst
pi_73251906
-edit: offtopic

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 30-09-2009 19:28:10 ]
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
  woensdag 30 september 2009 @ 20:12:27 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73253853
Waar ik nou benieuwd naar ben of julie ook a graag dameskleding droegen toen jullie klein waren. Mijn (overigens verder erg macho) zoontje van 5 loopt graag in een maillot. Is dit in een indicatie voor het één of ander of zegt het echt he-le-maal-niets?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_73253880
Misschien is hij koudbenig en moet je je thermostaat wat hoger zetten... :s
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 september 2009 @ 20:14:26 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73253958
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is hij koudbenig en moet je je thermostaat wat hoger zetten... :s
Nee. Ik geloof niet dat kouwelijkheid er iets mee te maken heeft.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:34:47 #61
259412 Seven.of.Nine
pi_73254745
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:42 schreef martine_tv het volgende:

Voor mij niet echt aan de orde omdat ik lesbisch ben maar toch (even puttend uit mijn ervaring met mannen): ik zou er in eerste instantie wel heel erg aan moeten wennen. Maar als het serieus is, volle steun, ook richting familie enzo. Genderdysfoor lijkt me wel veel moeilijker. Ligt aan de band die je hebt met de ander, de liefde van je leven overleeft een geslachtsverandering wel.
Resistance is futile
pi_73255208
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik nou benieuwd naar ben of julie ook a graag dameskleding droegen toen jullie klein waren. Mijn (overigens verder erg macho) zoontje van 5 loopt graag in een maillot. Is dit in een indicatie voor het één of ander of zegt het echt he-le-maal-niets?
als ik terugkijk naar mijn jeugd ben ik er mijn hele leven al mee bezig. ik weet weinig meer van mijn 5 levensjaar, maar weet iig dat het voor m'n 8e oid zeker ontstaan is.

heb er meerdere theorieën over gelezen, schijnt vooral te maken te hebben met A: uitproberen en niet een enorme push van ouders dat het verkeerd is. B) conditionering, sexuele lust wordt gekoppeld aan vrouwenkleding.

zou je het erg vinden als je zoontje een travestiet wordt? nb de meeste travestieten zijn geen dragqueens (die je kansloos op die boten ziet ronddansen), maar gewoon in het geheim zich omkleden. Niemand van mijn vrienden weet het. Familie ook niet, misschien m'n moeder maar heb het er nooit over.

Vind het altijd wel interessant om meningen van vrouwen hierover te horen. van mannen op fora krijg je de standaard loze reacties. Hoewel ik zelf ook van andere travestieten walg als ik ze zie. misschien ook wel van mezelf als ik in de spiegel kijk, hoewle dat een dubbel gevoel is.
pi_73255321
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:21 schreef Kinky_Monkey het volgende:

[..]

ik vind shoppen zowat het ergste wat er is... schaam me dood als ik de H&M of iets dergelijks naar binnenloop voor mezelf. wat dat betreft is online shopping wel een uitkomst
shoppen is fun, shop alleen lingerie. wel altijd in een andere stad. rokjes etc durf ik (nog) niet.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:52:18 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73255457
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:46 schreef martine_tv het volgende:zou je het erg vinden als je zoontje een travestiet wordt?
Om eerlijk te zijn, ja. Niet omdat ik het niet zou accepteren of minder van hem zou houden, maar omdat ik bang ben dat hij veel verdriet op zijn pad zou tegenkomen. En daarvoor wil ik mijn kind natuurlijk beschermen.
pi_73255834
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, ja. Niet omdat ik het niet zou accepteren of minder van hem zou houden, maar omdat ik bang ben dat hij veel verdriet op zijn pad zou tegenkomen. En daarvoor wil ik mijn kind natuurlijk beschermen.
verdriet zal denk ik erg meevallen. Ik heb iig niks meegemaakt. maar goed de rest van de wereld weet ook van niks. wat bij denk 90% van de travestieten het geval is.... waar ben je bang voor? dat ie volledig dressed over straat gaat lopen?
pi_73256315
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Sommigen reageren weer lekker kinderachtig
Maar inderdaad, doe het stap voor stap.
wel grappig dat gelukkig sommige mensen wel normaal hiermee om kunnen gaan.
pi_73256473
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel aanspreekt, maar dan the other way around. Het lijkt mij best tof om eens als man op te treden bijvoorbeeld. Getekend snorretje, hoedje op, pak aan. Meer om te zien hoe het staat en wat de reacties zijn, niet om te ervaren hoe het is om een man te zijn. Maar ik denk niet dat het er ooit van komt.
ik heb nog nooit info over v-m travestieten gelezen. Omgekeerd is er gigantisch veel.
pi_73257056
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef martine_tv het volgende:

[..]

wel grappig dat gelukkig sommige mensen wel normaal hiermee om kunnen gaan.
Och, ik denk dat de meeste mensen gewoon vooral in de war raken en dan uit
gemak terug vallen op negatief reageren omdat dat toch een stuk makkelijker is.

Heb zelf ook op college rondgelopen in rok met make-up op, stoorde de helft van de
mensen onwijs en de andere helft vond het geniaal. Opvallend veel 16 jarige jongetjes
die stoere dingen roepen op afstand en als je ze dan in de kroeg tegenkomt eigenlijk
wel heel graag willen weten wat je nou allemaal aan het doen bent

edit omwille van de vraag in de TT: eerlijk gezegd ben ik gewoon van de één op de andere
dag zo op komen dagen. Na een week was de vriendengroep er aan gewent

Bovendien wéét je dat er opmerkingen komen dus daar kan je je prima op voorbereiden.
Natuurlijk heb ik als groot voordeel dat ik geweldig ben met make-up
Schnaps im Kopf, du holde Braut
pi_73257136
ik zou gewoon voor jezelf bedenken wat je graag zou willen dragen. Bestel het lekker online, pas in alle rust thuis je spulletjes aan en als je je daar goed bij voelt kun je verder gaan .
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_73262576
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou gewoon voor jezelf bedenken wat je graag zou willen dragen. Bestel het lekker online, pas in alle rust thuis je spulletjes aan en als je je daar goed bij voelt kun je verder gaan .
nheh das saai. hup shoppen, heerlijk uitdagend. wel altijd in een andere stad
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:00:32 #71
56016 RainManX2
or was it? ...
pi_73264711
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:21 schreef Kinky_Monkey het volgende:
Hehe, dat is juist half de fun, niet alles online doen Gewoon als man een dameskledingzaak binnengaan en iets halen voor jezelf, ik heb er tot nu toe nog geen negatieve ervaringen mee gehad, en maar 1 of 2 verkopers/verkoopsters die vreemd opkeken als ik voor de kassa sta met een nieuwe rok of jurk
quote:
Het hoeft helemaal niets te zeggen Ikzelf ben denk ik rond m'n 6e begonnen als je de verkleedpartijtjes met m'n broers meetelt (TV series naspelen, ik was bijna altijd het meisje uit de serie ) Dit hield binnen een paar jaar echter ook weer op. Echt begonnen met travestie is denk ik voor mij op m'n 13e geweest, ik weet nog dat ik toen voor het eerst ook echt iets gekocht had voor mezelf.
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Een nobel streven, maar mocht het maillot dragen echt een voorteken zijn, tegenhouden zul je niet kunnen waarschijnlijk, en als het wel lukt, bedenk ook dat dat misschien wel net zoveel verdriet kan opleveren Ikzelf leef namelijk enorm op als ik weer eens en femme ben, het is net het naar buiten laten komen van mezelf, mezelf even vrijlaten. Ik zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik die momenten nooit zou hebben.
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:10 schreef martine_tv het volgende:
nheh das saai. hup shoppen, heerlijk uitdagend. wel altijd in een andere stad
Nee, te veel moeite om naar een andere stad te rijden, ik shop gewoon in de buurt hoor
If nothing is written below, I was the last to reply
pi_73265652
quote:
uhm ik denk niet dat je je daar zorgen over moet maken, daarnaast liep ik toen ik klein was ook wel eens in een maillot maar dat was meer omdat ik het koud had

ik heb wel van kleins af aan naast de stoere jongens dingen altijd interesse gehad in meisjes dingen.
pi_73278020
-edit: doe normaal

[ Bericht 98% gewijzigd door Mylene op 01-10-2009 16:27:37 ]
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_73367217
Ik heb dit ook al zeker sinds mijn twaalfde. Heb ook een kast vol met allerhande kleding zoals topjes shirtjes , beha's ed.
Waarom ik dat heb? geen idee, het dragen ervan geeft mij ook een rustig gevoel.
Ik heb wel het idee dat de travestie of hoe die gevoelens ook genoemd worden mij in de weg staan om achter de vrouwen aan te gaan

Ik heb ook al een aantal keer geprobeerd om ermee op te houden, alle kleding weggegooid.
Maar het keert toch terug
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:16:05 #75
259412 Seven.of.Nine
pi_73367305
Ja, het lijkt mij ook wel een serieus obstakel in het aangaan van relaties, zowel homo als hetero. Want als de een zich niet in kan leven in het willen dragen van vrouwenkleding, dan kan een prille relatie makkelijk stuklopen.
Resistance is futile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')