Genoeg over te vinden op internet. Bovendien: alle meisjes hebben daarmee lopen knoeien in de puberteit, maar de meesten leren het pas rond 16/17 jaar en voor die tijd noemen we dat ook wel het Breezer-effect. Blijven oefenen dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef RainManX2 het volgende:
[..]
Af en toe, maar echt lukken wil dat nog niet
wow respect dat je dat zo plaatst , zou ik echt niet durven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef RainManX2 het volgende:
Ik zou voor mezelf inderdaad eerder "genderdysfoor" dan transsexueel. Ik denk niet dat ik ooit zover zal gaan om me ook daadwerkelijk van geslacht te laten veranderen. (Hoewel, ik twijfel nu al langer, misschien dat ik het toch ooit ga starten). de gevoellens van Meike komen me erg bekend voor, vroeger op school (op dagen dat je geen gym had) in een panty naar school (uiteraard met een broek er over). Tegenwoordig heb ik ook regelmatig dames ondergoed aan @ werk. Ik baal ook echt af en toe dat ik 's ochtends weer terug moet naar boy-mode om naar het werk te gaan
![]()
En voor P.F.:
Hier een voorbeeldje van mezelf, de eerste foto is hoe ik naar het werk ga 's ochtends, de 2e foto is hoe ik vaak 's avonds en in het weekend gekleed ga, en hoe ik nu dus ook deze post plaats:
[ afbeelding ]
waar baseer je deze cijfers op? ik denk dat het heel moeilijk te meten is hoeveel mannen tv zijn. de meeste zullen het ontkennen.quote:
ik vind shoppen zowat het ergste wat er is... schaam me dood als ik de H&M of iets dergelijks naar binnenloop voor mezelf. wat dat betreft is online shopping wel een uitkomstquote:Op woensdag 30 september 2009 00:42 schreef martine_tv het volgende:
idd respect. ik zou zelf nooit foto's online plaatsen. Ben alleen travestiet in mijn eigen huis. Niemand weet er verder iets vanaf en dat wil ik graag zo houden.
Waarom ik het ben? Geen idee, voornamelijk de kick. Ik denk dat ik er weinig meer aan zou vinden als het de normaalste zaak van de wereld is. Verder geeft het me veel rust om af en toe ff om te kleden.
shoppen vind ik geweldig, vooral om je eigen mindfuck. Je hebt zelf het idee dat de hele wereld weet dat je kleding voor jezelf shop't maar waarschijnlijk valt dit allemaal wel mee. speelt natuurlijk wel mee dat ik gewoon als man kleding koop.
vraag aan de vrouwen. Hoe zou je reageren als je vriend zo'n coming out heeft?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is hij koudbenig en moet je je thermostaat wat hoger zetten... :s
Voor mij niet echt aan de orde omdat ik lesbisch ben maar toch (even puttend uit mijn ervaring met mannen): ik zou er in eerste instantie wel heel erg aan moeten wennen. Maar als het serieus is, volle steun, ook richting familie enzo. Genderdysfoor lijkt me wel veel moeilijker. Ligt aan de band die je hebt met de ander, de liefde van je leven overleeft een geslachtsverandering wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:42 schreef martine_tv het volgende:
idd respect. ik zou zelf nooit foto's online plaatsen. Ben alleen travestiet in mijn eigen huis. Niemand weet er verder iets vanaf en dat wil ik graag zo houden.
Waarom ik het ben? Geen idee, voornamelijk de kick. Ik denk dat ik er weinig meer aan zou vinden als het de normaalste zaak van de wereld is. Verder geeft het me veel rust om af en toe ff om te kleden.
shoppen vind ik geweldig, vooral om je eigen mindfuck. Je hebt zelf het idee dat de hele wereld weet dat je kleding voor jezelf shop't maar waarschijnlijk valt dit allemaal wel mee. speelt natuurlijk wel mee dat ik gewoon als man kleding koop.
vraag aan de vrouwen. Hoe zou je reageren als je vriend zo'n coming out heeft?
als ik terugkijk naar mijn jeugd ben ik er mijn hele leven al mee bezig. ik weet weinig meer van mijn 5 levensjaar, maar weet iig dat het voor m'n 8e oid zeker ontstaan is.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik nou benieuwd naar ben of julie ook a graag dameskleding droegen toen jullie klein waren. Mijn (overigens verder erg macho) zoontje van 5 loopt graag in een maillot. Is dit in een indicatie voor het één of ander of zegt het echt he-le-maal-niets?
shoppen is fun, shop alleen lingerie. wel altijd in een andere stad. rokjes etc durf ik (nog) niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:21 schreef Kinky_Monkey het volgende:
[..]
ik vind shoppen zowat het ergste wat er is... schaam me dood als ik de H&M of iets dergelijks naar binnenloop voor mezelf. wat dat betreft is online shopping wel een uitkomst
Om eerlijk te zijn, ja. Niet omdat ik het niet zou accepteren of minder van hem zou houden, maar omdat ik bang ben dat hij veel verdriet op zijn pad zou tegenkomen. En daarvoor wil ik mijn kind natuurlijk beschermen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:46 schreef martine_tv het volgende:zou je het erg vinden als je zoontje een travestiet wordt?
verdriet zal denk ik erg meevallen. Ik heb iig niks meegemaakt. maar goed de rest van de wereld weet ook van niks. wat bij denk 90% van de travestieten het geval is.... waar ben je bang voor? dat ie volledig dressed over straat gaat lopen?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ja. Niet omdat ik het niet zou accepteren of minder van hem zou houden, maar omdat ik bang ben dat hij veel verdriet op zijn pad zou tegenkomen. En daarvoor wil ik mijn kind natuurlijk beschermen.
wel grappig dat gelukkig sommige mensen wel normaal hiermee om kunnen gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Sommigen reageren weer lekker kinderachtig![]()
Maar inderdaad, doe het stap voor stap.
ik heb nog nooit info over v-m travestieten gelezen. Omgekeerd is er gigantisch veel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel aanspreekt, maar dan the other way around. Het lijkt mij best tof om eens als man op te treden bijvoorbeeld. Getekend snorretje, hoedje op, pak aan. Meer om te zien hoe het staat en wat de reacties zijn, niet om te ervaren hoe het is om een man te zijn. Maar ik denk niet dat het er ooit van komt.
Och, ik denk dat de meeste mensen gewoon vooral in de war raken en dan uitquote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef martine_tv het volgende:
[..]
wel grappig dat gelukkig sommige mensen wel normaal hiermee om kunnen gaan.
nheh das saai. hup shoppen, heerlijk uitdagend. wel altijd in een andere stadquote:Op woensdag 30 september 2009 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou gewoon voor jezelf bedenken wat je graag zou willen dragen. Bestel het lekker online, pas in alle rust thuis je spulletjes aan en als je je daar goed bij voelt kun je verder gaan.
Hehe, dat is juist half de fun, niet alles online doenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:21 schreef Kinky_Monkey het volgende:
ik vind shoppen zowat het ergste wat er is... schaam me dood als ik de H&M of iets dergelijks naar binnenloop voor mezelf. wat dat betreft is online shopping wel een uitkomst
Het hoeft helemaal niets te zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik nou benieuwd naar ben of julie ook a graag dameskleding droegen toen jullie klein waren. Mijn (overigens verder erg macho) zoontje van 5 loopt graag in een maillot. Is dit in een indicatie voor het één of ander of zegt het echt he-le-maal-niets?
Een nobel streven, maar mocht het maillot dragen echt een voorteken zijn, tegenhouden zul je niet kunnen waarschijnlijk, en als het wel lukt, bedenk ook dat dat misschien wel net zoveel verdriet kan opleverenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Om eerlijk te zijn, ja. Niet omdat ik het niet zou accepteren of minder van hem zou houden, maar omdat ik bang ben dat hij veel verdriet op zijn pad zou tegenkomen. En daarvoor wil ik mijn kind natuurlijk beschermen.
Nee, te veel moeite om naar een andere stad te rijden, ik shop gewoon in de buurt hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:10 schreef martine_tv het volgende:
nheh das saai. hup shoppen, heerlijk uitdagend. wel altijd in een andere stad
uhm ik denk niet dat je je daar zorgen over moet maken, daarnaast liep ik toen ik klein was ook wel eens in een maillot maar dat was meer omdat ik het koud hadquote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |