Hier was de NG Traveler vorige week al binnen. Kwam weer tegelijk met Columbus magazine. Die laatste met een special over Frans Polynesiëquote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef Thetallguy het volgende:
Voor kerst een abbo op de NG Traveler gekregen, 2x is het niet goedgegaan met de aanvraag en mistte ik het nummer dus al. Kwam vandaag de buurman met mijn Traveler aanIs het eindelijk gelukt met een complete aanvraag doen staat het huisnummer er verkeerd in.
Ik zit voor een weekje Madrid in november te zoeken, maar goedkoper dan 80 euro retour is momenteel niet mogelijk. Dat vind ik overigens nog steeds een prima prijs, voor Amsterdam-Madrid op normale tijden, en dus zonder één enkele shuttle bus.quote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
2 dagen Madrid is:
35 euro vliegticket retour (incl tas enzo)
80 euro voor een all in prijs op voor jou gunstige tijden vanaf Schiphol is zeker een goede prijsquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zit voor een weekje Madrid in november te zoeken, maar goedkoper dan 80 euro retour is momenteel niet mogelijk. Dat vind ik overigens nog steeds een prima prijs, voor Amsterdam-Madrid op normale tijden, en dus zonder één enkele shuttle bus.
Deze twee samen met Reizen van ANWB is het wel. Gewoon afwisselend een proefabonnement nemen op ieder van de bladen en zien wat je aanspreekt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Blik het volgende:
Over abonnementen op reistijdschriften gesproken. Ben van plan om een abo te nemen op één van de tijdschriften. Wat zijn nou de meest interessante reistijdschriften? (of welke is de beste?)
Columbus klinkt dan wel goed, maar dat van die proefabonnementen is wel een goed idee. Ik kan de Reizen overslaan want die hebben mijn ouders al. Alle interessante artikelen geven ze sowieso al aan mijquote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze twee samen met Reizen van ANWB is het wel. Gewoon afwisselend een proefabonnement nemen op ieder van de bladen en zien wat je aanspreekt.
Reizen lees je makkelijk weg en staan alle gangbare bestemmingen in en heeft een handige website voor abonnees, NG Traveller is wat meer Amerikaans met veel plaatjes en korte verhalen (goed voor in trein en vliegtuig) en Colombus vind ik zelf steeds beter met wat actueler nieuws en soms interessante tips voor city trips of verrassende budgetreizen, maar wel vaak te veel nadruk op 'meet the locals' en 'doe vooral niet zoals de andere toeristen'.
Jij hebt een abo op Reizen? Kan je in de laatste editie even zoeken naar enig artikel over Argentinië? Ik ben namelijk min of meer vals voorgelicht maar kan het zelf niet checken behalve online:quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze twee samen met Reizen van ANWB is het wel.
...
Reizen lees je makkelijk weg en staan alle gangbare bestemmingen in en heeft een handige website voor abonnees
En ik heb dus een kleine advertentie op de pagina waar je 9 adverteerders samen vindt geplaatst. Voor best veel centjes, omdat ik dacht dat er ´uitgebreid aandacht´ aan Argentinië zou worden besteed. Maar als ik op de website kijk bij de inhoud van het laatste nummer zie ik he-le-maal niets over Argentinie.quote:Graag doe ik u via deze weg een voorstel voor het plaatsen van een advertorial in de uitgave Reizen Magazine van de ANWB.
Deze uitgave gaat 28 augustus verschijnen.
In deze uitgave komt o.a. de bestemming Argentinie uitgebreid aan bod.
Naar ik hoop interessant om op in te haken met een advertorial van Tipica Reizen.
Mooi hè?!!quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef Thetallguy het volgende:
Columbus kwam gelukkig wel op tijd, ik hoop voor ze dat de blauwe inkt in de aanbieding was met al die Frans Polynesische fotos!
Bora-Bora werd nog een aantal keer genoemd
Jij ook al geïnteresseerd?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, DT... als je die Frans Polynesië special uit hebt, stuur die dan even naar:
Mariela Ibarra
Bustillo km. 24300
(8400) San Carlos de Bariloche
Republica Argentina
Tof!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Vogue het volgende:
Yes! Geboekt, eindelijk weer eens het land uit: 27 sep AMS-MAD, 4 dagen stad verkennen, door met de nachttrein naar Lissabon alwaar ik de stad een paar dagen onveilig ga maken met een Spaanse ex-collega die er tijdelijk is voor zijn werk, en vervolgens LIS-AMS! Yippie![]()
Kosten ticket KLM 103 euro met dank aan mijn flying blue miles, treinkaartje Madrid-Lissabon 24 euro (!!), hostel Madrid zo'n 60 euro, verblijf Lissabon gratisDat noem ik nou nog eens een leuk geprijsde vakantie.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:40 schreef flipsen het volgende:
Jij hebt een abo op Reizen? Kan je in de laatste editie even zoeken naar enig artikel over Argentinië? Ik ben namelijk min of meer vals voorgelicht maar kan het zelf niet checken behalve online:
Nu wil ik ook naar Madridquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Vogue het volgende:
Yes! Geboekt, eindelijk weer eens het land uit: 27 sep AMS-MAD, 4 dagen stad verkennen,
I'll see what I can do...quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, DT... als je die Frans Polynesië special uit hebt, stuur die dan even naar:
Mariela Ibarra
Bustillo km. 24300
(8400) San Carlos de Bariloche
Republica Argentina
je bent gewoon een laggard hoor, Mei 2008 zat ik al in Madrid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef k_man het volgende:
Oh gut, ik roep iets over een paar dagen Madrid en opeens moet iedereen naar Madrid? Kunnen jullie zelf niks bedenken, stelletje trendvolgers?
Telt niet. Je loopt (neem ik toch aan) ook niet meer in kleren van 15 jaar geleden. Wat 15 jaar geleden een trend was, is dat nu niet meer, of hoogstens opnieuw.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn eerste bezoek aan Madrid was al 15 jaar geleden. Dus wie is er nu eigenlijk trendsettend?
Ik kwam toevallig pas een dEUS shirt tegen van 15 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Telt niet. Je loopt (neem ik toch aan) ook niet meer in kleren van 15 jaar geleden. Wat 15 jaar geleden een trend was, is dat nu niet meer, of hoogstens opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |