En voor het lapohunten niet te vergeten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Bitch, je zal boeten met een -1 note voor het niet posten van een OP
OHNOES.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Bitch, je zal boeten met een -1 note voor het niet posten van een OP
Geef me maar gelijk een week.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
En voor het lapohunten niet te vergeten!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh. Dat had ik al begrepen.
[..]
Ja.
Remlof die zegt dat wij ons wel gedragen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
remlof heeft zelf ooit gezegd dat een OP niet noodzakelijk was, omdat we ons vast wel wisten te gedragen. Hij heeft gezegd.
Gisteren was nog best leuk werken.quote:
Wij weten ons wel te gedragen ja, maar jij..?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
remlof heeft zelf ooit gezegd dat een OP niet noodzakelijk was, omdat we ons vast wel wisten te gedragen. Hij heeft gezegd.
Ging er nog wel een bus terug dan?quote:
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
Het zijn klanttevredenheidsonderzoekenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Derde generatie klanttevredenheidonderzoeken.
Pff, de bus is voor paupers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging er nog wel een bus terug dan?
fapfapfapquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pff, de bus is voor paupers.
Ik ben samen met dat meisje in een auto gestapt.
Maar de openingspost moet wel met zorg in elkaar worden gezet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..
Ik ben de braafheid zelve.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wij weten ons wel te gedragen ja, maar jij..?
Juistem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..
Dan ben je een halve pauper...quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pff, de bus is voor paupers.
Ik ben samen met dat meisje in een auto gestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |