Gegroet medefokkers!
Vandaag kom ik bij u met een zeer zorgwekkende klacht.
Voor ik begin aan mijn verhaal, wil ik u eerst zeggen dat mijn oma werkelijk een lief vrouwtje is.
Voor haar leeftijd is mijn oma nog zeer kwiek. Ze sport 2 keer in de week, en dat terwijl ze al 76 is. Niet alleen is ze nog steeds de hele dag volop bezig, ze is dus ook nog fit. Ze heeft zelfs verleden jaar haar paraplu stuk geslagen op een mocro die haar trachtte te overvallen. Je zal het als tasjesdief maar een oud vrouwtje willen pakken, en dan mijn oma treffen! Dat is zielig. Maar dat terzijde.
Mijn oma echter, begint de laatste tijd toch echt merkbaar ouder te worden. De aftakeling is begonnen. Ze vergeet steeds wat ze wilde zeggen, haalt dingen door elkaar en kan niet meer op namen komen. Dat soort dingen. Tragisch, maar ze functioneert nog goed.
Nu, echter, kwam mijn oma vandaag. En na wat er vandaag gebeurde, twijfel ik ernstig aan haar capaciteiten voor zichzelf te zorgen.
Het gesprek kwam op een supermarkt bij haar op het winkelcentrum. Ze heeft er 3, en ze kon niet op de naam komen, dus het was even raden. Ik vroeg dus: "Is het die bij de friettent?" "Nee, nee, een andere". Ik beschrijf nog even door waar ik meende dat hij zat, tot eindelijk het kwartje viel bij Oma "Ow, je bedoelt die bij de patatboer!"
Daar was het dus. Ze leek nog zo goed voor haar leeftijd, maar helaas...
Klacht: Oma die door ouderdom zo verstrooid is dat ze niet meer weet DAT HET FRIET IS!
Subklacht: Ik ben inmiddels zo FOK!verslaafd dat het eerste wat ik dacht, nadat ik de schok te boven was, was dat ik hierover echt een topic moest openen.

Kusjes, your Wicked Uncle Ernie.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.