Vorig jaar werd er volgens mij tegen Heracles nog slechter gespeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Mr_DG het volgende:
Het spel is nog beroerder dan vorig jaar
Weg, die sloeg nergens op en ik kan mij voorstellen dat veel mensen zich daar aan zouden ergeren.quote:
quote:
Maar laten we het niet over de TT hebben maar over Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 @ 18:56 door sjimz:
Topictitel: "AFC Ajax #1409: Met hulp van de arbiters komt Ajax er wel" -> "AFC Ajax #1409:"
Kansloos figuurquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Maar laten we het niet over de TT hebben maar over Ajax
maar tegen welke club ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In ieder geval (bijna) niets weggeven. Verdediging een pluspunt vandaag. Lijkt heel aardig te staan nu.
Tja, dan kan je het als Ajax-zijnde natuurlijk nooit goed doen als je het zo bekijkt.quote:
Lijkt mij ook de nieuwe aanvoerder mocht Suarez weggaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef cheqy het volgende:
Ik heb een goed gevoel aan Vertonghen over gehouden. Hij speelde sterk en ik heb het idee dat hij achterin het leiderschap wat meer naar zich toe trekt.
Ik begin het gevoel te krijgen dat we binnenkort weer een echt baassie achterin hebben staan.
Hey, die gaat niet weg! Ophouden met vloekenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Rumille het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de nieuwe aanvoerder mocht Suarez weggaan.
Over 2 jaar bedoel ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, die gaat niet weg! Ophouden met vloeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |