In beginsel wel, maar was niet Jorritsma die niet door 1 deur kon met Sweder van Wijnbergen en hem de deur wees? Ik herinner mij ook een soortgelijk geval met Dr. Eduard Bomhoff....quote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ander land, andere positie. En je krijgt hoe dan ook ambtenaren die je bij staan.
Hartgrondig met je eens. Alles in de goede volgorde. Het zou ook mijn eerste stap zijn om met een visie met in het kielzog een plan te komen. dit laten doorrekenen. En vervolgens - tijdens formatie- keihard onderhandelen en keiharde toezeggingen krijgen. Daar ging Vogelaar imo de mist in......quote:Je moet eerst met visie komen en dan pas kun je geld vragen.
Dat is altijd meegenomen. Zal niet makkelijk zijn...quote:Maar je weet dat ik mee strijd als je een goede visie neer legt.
Je bent een goede motivator. Maar als je die nodig hebt, dan start je verkeerd, want het moet helemaal uit jezelf komen. Neemt niet weg dat een personal coach je op gezette tijden uitkomst kan bieden. Raad ik iedereen aan.quote:Dan kom je even bij mij te biecht en geef ik je hernieuwde energie.
Ach, weet je, een Tjakkaa werkt maar heel even. de kunst is om jezelf te motiveren.quote:Ik zou er bijna Tsjakka! achter zetten, maar dat werkt bij jou geloof ik averechts.
Ik wou dat het kon...Het gevaar voor romantiseren ligt altijd op de loer....quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Had ik maar een tijdmachine. Het zou me zo leuk lijken om jou een jaartje naar de 50-er jaren te sturen en je dan te vragen of je wil blijven, of je mij wil smeken om terug te mogen...
Die man blijkt verdraaid succesvol. Waartoe een soapie tot kan uitgroeien.quote:Het zou een fantastisch format zijn waar ik Arnie zonder meer mee zou verslaan!
Je bent lekker los. Best vermakelijkquote:p.s. ik moet minder Champagne drinken geloof ik, ik ben aan het doordraven.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet zeuren, bij mij krijg je VROM. Best een aardige post.
Dat ben ik niet met je eens. DS4 zou goed richting Justiitie, EZ of financiën kunnen, maar dan is het ook snel gedaan. Hex is veel meer een all-rounder en dus veel geschikter als MP. Overigens zie ik hex eerder in de Kamer.quote:Op maandag 7 september 2009 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie het niveau niet gaat halen....Ik hoop voor hem dat ik ongelijk krijg, mocht hij de ambitie onverhoopt hebben.
DS4 dicht ik grote kansen toe, dat is een de weinige hoogvliegers hier.
VROM en V&W zie ik mijzelf ook nog wel geschikt voor, maar je hebt gelijk: MP is in de praktijk niet mijn beste positie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:54 schreef en_door_slecht het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. DS4 zou goed richting Justiitie, EZ of financiën kunnen, maar dan is het ook snel gedaan. Hex is veel meer een all-rounder en dus veel geschikter als MP. Overigens zie ik hex eerder in de Kamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |