abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72533878
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ander land, andere positie. En je krijgt hoe dan ook ambtenaren die je bij staan.
In beginsel wel, maar was niet Jorritsma die niet door 1 deur kon met Sweder van Wijnbergen en hem de deur wees? Ik herinner mij ook een soortgelijk geval met Dr. Eduard Bomhoff....

Maar geef mij maar wat dit betreft de Amerikaanse versie. Oud team eruit, mijn eigen team erin. Neemt niet weg dat de goede oudgedienden natuurlijk zitting krijgen in mijn board....
quote:
Je moet eerst met visie komen en dan pas kun je geld vragen.
Hartgrondig met je eens. Alles in de goede volgorde. Het zou ook mijn eerste stap zijn om met een visie met in het kielzog een plan te komen. dit laten doorrekenen. En vervolgens - tijdens formatie- keihard onderhandelen en keiharde toezeggingen krijgen. Daar ging Vogelaar imo de mist in......
quote:
Maar je weet dat ik mee strijd als je een goede visie neer legt.
Dat is altijd meegenomen. Zal niet makkelijk zijn... Ik ben wel links, op thema's soms rechts, conservatief....Tja.
quote:
Dan kom je even bij mij te biecht en geef ik je hernieuwde energie.
Je bent een goede motivator. Maar als je die nodig hebt, dan start je verkeerd, want het moet helemaal uit jezelf komen. Neemt niet weg dat een personal coach je op gezette tijden uitkomst kan bieden. Raad ik iedereen aan.
quote:
Ik zou er bijna Tsjakka! achter zetten, maar dat werkt bij jou geloof ik averechts.
Ach, weet je, een Tjakkaa werkt maar heel even. de kunst is om jezelf te motiveren.

Je moet jezelf de vraag stellen: heb ik ergens energie voor?
pi_72534355
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Had ik maar een tijdmachine. Het zou me zo leuk lijken om jou een jaartje naar de 50-er jaren te sturen en je dan te vragen of je wil blijven, of je mij wil smeken om terug te mogen...
Ik wou dat het kon...Het gevaar voor romantiseren ligt altijd op de loer....

Het aardige is google ads e met een link komt met Dio ft Sef met het nummer "tijdmachine" (niet echt ons niveau )

Ik zou overigens niet graag willen zeggen dat alles uit de jaren vijftig nou zo geweldig was. Geen misverstand hierover.
quote:
Het zou een fantastisch format zijn waar ik Arnie zonder meer mee zou verslaan!
Die man blijkt verdraaid succesvol. Waartoe een soapie tot kan uitgroeien.

Maar ja, in mijn fantasie......Enfin, de rest is overbodig.
quote:
p.s. ik moet minder Champagne drinken geloof ik, ik ben aan het doordraven.
Je bent lekker los. Best vermakelijk
pi_72536831
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet zeuren, bij mij krijg je VROM. Best een aardige post.

Ik doe mee.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_72540817
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vrees dat ie het niveau niet gaat halen....Ik hoop voor hem dat ik ongelijk krijg, mocht hij de ambitie onverhoopt hebben.

DS4 dicht ik grote kansen toe, dat is een de weinige hoogvliegers hier.
Dat ben ik niet met je eens. DS4 zou goed richting Justiitie, EZ of financiën kunnen, maar dan is het ook snel gedaan. Hex is veel meer een all-rounder en dus veel geschikter als MP. Overigens zie ik hex eerder in de Kamer.
pi_72541176
Ik zit dit topic nog ns te bekijken, maar ik kom toch op de raarste posten uit. Nu zie ik mezelf weer op Volksgezondheid terug...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_72542412
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:54 schreef en_door_slecht het volgende:

Dat ben ik niet met je eens. DS4 zou goed richting Justiitie, EZ of financiën kunnen, maar dan is het ook snel gedaan. Hex is veel meer een all-rounder en dus veel geschikter als MP. Overigens zie ik hex eerder in de Kamer.
VROM en V&W zie ik mijzelf ook nog wel geschikt voor, maar je hebt gelijk: MP is in de praktijk niet mijn beste positie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_72542640
V&W is wel leuk. Kan je ook meer aan duurzame groei doen dan bij EZ denk ik .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_72557795
Beter laat dan nooit;

Financien Pberends
Binnenlandse zaken Papierversnipperaar
Buitenlandse zaken Ryan3
Volksgezondheid Klopkoek
Economische zaken DS4
Sociale zaken Pool
Landbouw Boze_Appel
Justitie DrWolffenstein
Onderwijs Argento
VROM Martijn_77
Defensie Ethiraseth
Ontwikkelingssamenwerking LXIV

Wijken & Integratie: Afschaffen.
Jeugd & Gezin: Afschaffen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')