ik zeg niksquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of zo? Zat dit eraan te komen?
Nou, meestal ben je altijd lief aan het origamiën en post je een beetje mee en lees je mee en hier en daar een bobbelboxer en een torso, en dan heb je het wel gehad. Maar dít! Opeens zó uit de hoek komen!quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat liedje heb ik, naast een hele erbij horende show, in het echt gezien
Maar was het een zoen van, zo, wij hebben even (al dan niet lekker) gezoend, of is het een bepaald niveau dat je hier binnen de reeks kunt halen (een soortement van diploma gehaald), met SAJ zoenen, of smaakte het letterlijk naar méér, of..?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nlou ja zeg, hoe kom je daar nou bij
Weer wat nieuwsquote:
Zwangerschap ook niet aan jou besteed dus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Had je dat zelf ook geboekt en alles? Want ehm.. ik vind dat zelf al een heel georganiseer, dan had je in september al kaarten moeten bestellen voor mei 2010. Ik wil altijd direct iets hebben/doen.
. Twee weken wachten vind ik al lang, vooruit een week of zes als je een hotel boekt ofzo. Maar 9 maanden....
.
Volgens mij ben ik hier altijd al vals & gemeen geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, meestal ben je altijd lief aan het origamiën en post je een beetje mee en lees je mee en hier en daar een bobbelboxer en een torso, en dan heb je het wel gehad. Maar dít! Opeens zó uit de hoek komen!Great_Expectations!
Ik had mij nog zó voorgenomen om haar nóóit meer op Internet te noemen, maar dat had mijn moeder geregeld (en er dus ook aan gedacht dat ik er aan dacht, wan in het verleden was ik al eens helemaal vergeten naar Hans Lebbis te gaan).quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Had je dat zelf ook geboekt en alles? Want ehm.. ik vind dat zelf al een heel georganiseer, dan had je in september al kaarten moeten bestellen voor mei 2010. Ik wil altijd direct iets hebben/doen.
. Twee weken wachten vind ik al lang, vooruit een week of zes als je een hotel boekt ofzo. Maar 9 maanden....
.
Ik vind wel dat iedereen wat bij moet dragen, ipv freeloading leech spelenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, leuk hè. Een soort interactieve soap..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zwangerschap ook niet aan jou besteed dus?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel dat iedereen wat bij moet dragen, ipv freeloading leech spelen
Dat kunnen we niet goed rekenen.quote:
Ik moest laatst werken en er was zooooo'n lief kindje...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zwangerschap ook niet aan jou besteed dus?
Ohh, there he isquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[..]
Dat kunnen we niet goed rekenen.
Oh.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier altijd al vals & gemeen geweest..
En toen begonnen je eierstokken te rammelen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik moest laatst werken en er was zooooo'n lief kindje...Echt. Een jongetje van twee, misschien drie jaar oud en heel veel dingen al in de gaten hebben en praten en tóch op een heel leuke manier. Ging hij weg en zwaaide hij naar mij met dat handje en zei hij "Doei pompjongen!!"
![]()
En een bepaald iemand noemt mij altijd, om mij te frustreren, pompjong.![]()
Zat de sjaal niet in de weg?quote:
Nu niks.quote:
Sjaals draag je alleen in de winter en zo ver is het niet.quote:
Je kan ook de schuld bij jezelf zoeken en het de volgende keer niet zo vies maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu niks.
Ik wil naar bed, maar iemand heeft de poetstijden onderschat en is dus nu nog bezig
Ja nou, dan wil ik ook een kindje en er allemaal leuke uitjes mee maken samen metquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toen begonnen je eierstokken te rammelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |