quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:29 schreef ApZwanenberg het volgende:
Ik was ook op Dynamo. Municipal Waste was erg leuk, maar ik vond Textures echt bagger. Moest keihard lachen hoe ze op het podium stonden (synchroon headbangen, en die toetsenist deed me de denken aan die clip van Attack Attack!...), en de vocals en de breakdowns deden me aan -core rotzooi denken, dus ik had ze behoorlijk overschat. Asphyx is muzikaal wel leuk maar wist me live niet te boeien dus ik ben na drie nummertjes weggegaan, vond het geluid ook niet speciaal maar het was wel gratis dus het maakt verder ook niet uit... had ook twee LPtjes gekocht.
Bueno gente, les traigo una cancion del proyecto de Burton C. Bell cantante de Fear Factory,quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef Trashcanman het volgende:
Heb even geen metal opstaan maar wou dit toch even met jullie delen.
Wie de zanger herkent krijgt een biertje van Darkestrah 14.gif
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef Darkestrah het volgende:
Gisteravond laat trouwens nog een shirt van Amesoeurs gekocht.
[ afbeelding ]
Gelimiteerde uitgave, begreep ik. #care
En net ook een nieuwe koptelefoon gekocht, mn 'oude' ging verrot aan één kant.
[ afbeelding ]
dat niet alleen, het staat zelfs op de sticker op de hoesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bueno gente, les traigo una cancion del proyecto de Burton C. Bell cantante de Fear Factory,
nou nou een uitdaging hoor
deze virus wel ja!11quote:
dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat niet alleen, het staat zelfs op de sticker op de hoes
Volgens mij hebben Trashcanman of Darkestrah ergens goedkoop een partij bier gescoord waar ze moeilijk doorheen komen ofzo
(Ik spreek hier even voor mezelf)quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Trashcanman of Darkestrah ergens goedkoop een partij bier gescoord waar ze moeilijk doorheen komen ofzo
Whiskyquote:
Ben ik eens flink ziek van geworden, sindsdien niet meer aangeraakt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:31 schreef BOKA het volgende:
[..]
Whisky![]()
[ afbeelding ]
En stiekem ook wel bier![]()
Moet je ook lekkere whisky kopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ben ik eens flink ziek van geworden, sindsdien niet meer aangeraakt.
Ik had een fles Jameson gekregen voor mn verjaardag, en later een fles JW Red Label. Is dat lekkere whisky?quote:
Jameson vond ik altijd wel ok, maar het is geen Glenfiddichquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had een fles Jameson gekregen voor mn verjaardag, en later een fles JW Red Label. Is dat lekkere whisky?
Ik ben een zeikerd met drinkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gatver. Drink dan tenminste echte wijn.
1 |
Neem een lekkere, frisse, fruitige witte wijn van de Kaap. Dat zijn de lekkerstequote:
[/tong80]quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
Hey is dit het metal topic of een alcohol topic?
Wie?quote:
ligt eraan aan van wat voor soort je houd, ik vind zelf Jameson en JW niet lekker, drink eigenlijk alleen maar single malt Islay of Highlandwkisky's. Die zijn inderdaad duur, maar je drinkt dan ook geen halve fles op een avond (meestal danquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had een fles Jameson gekregen voor mn verjaardag, en later een fles JW Red Label. Is dat lekkere whisky?
Geniale track! This day we fight is denk ik mijn favoriet... Moet de album wel nog een paar keer extra luisteren denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:08 schreef thedeedster het volgende:
Potverdikkie. Zo'n 1,320 zou zo (zij het met betere productie) op Killing is my business kunnen staan.
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Drink dan tenminste Aszú Tokaji als je zoet wilt...
Boeiendquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Moet ik weer ff in Utrecht langs de slijter, niet echt een supermarkt wijn helaas
Jij had toch iets met Hongarije? Je hebt in ieder geval wel een 'vreemde' naam, dat kan ik me wèl herinneren.quote:
ik ben 1/4 Hongaars (maar versta er ook geen reet van hoor)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij had toch iets met Hongarije? Je hebt in ieder geval wel een 'vreemde' naam, dat kan ik me wèl herinneren.
Ben nu wel nieuwsgierig naar je naamquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ben 1/4 Hongaars (maar versta er ook geen reet van hoor)
staat gewoon in mijn fotoboek hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig naar je naam
Hoe spreek je dat uit?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
staat gewoon in mijn fotoboek hoor!
Daa-Nie-Jelquote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een vernederlandste naam, maar dat uitspreken is voor veel mensen al moeilijk.
Hey, maar wat vind je nu van de nieuwe 3 Inches of Blood?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een vernederlandste naam, maar dat uitspreken is voor veel mensen al moeilijk.
Nou, tof hip en heerschend! Hij klinkt wat meer old school dan de vorige, maar nog wel lekker. Klinkt toch wel anders zo zonder Jamie, maar Cam draagt het prima en die gitarist die nu de screams doet, doet het goed genoeg. Klinkt een beetje zoals de oude zanger van Whiplash ipv het meer screamo geluid van Jamie.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hey, maar wat vind je nu van de nieuwe 3 Inches of Blood?
Ja, ik vind hem ook wel weer cool, hoewel wel wat minder fris dan de vorige inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, tof hip en heerschend! Hij klinkt wat meer old school dan de vorige, maar nog wel lekker. Klinkt toch wel anders zo zonder Jamie, maar Cam draagt het prima en die gitarist die nu de screams doet, doet het goed genoeg. Klinkt een beetje zoals de oude zanger van Whiplash ipv het meer screamo geluid van Jamie.
De gitaarmelodiën zijn weer ge-wel-dig!
Waarom denk je anders dat je het bier bij Darkestrah mag halen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bueno gente, les traigo una cancion del proyecto de Burton C. Bell cantante de Fear Factory,
nou nou een uitdaging hoor
okee, ik vond het al zo raar...een metalhead die moeite heeft met bierquote:Op woensdag 2 september 2009 08:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En nee bas-beest: ik heb geen moeite met bier opmaken
rustig genoegquote:Op woensdag 2 september 2009 09:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh...![]()
Rustig nummertje om wakker te worden iemand?
Heerlijkquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je zal wel vaak 'boerka' genoemd worden?
Daar dacht ik al aan, de eerste keer dat ik het las.quote:
Nee. Dat si sowieso pas recent een bekend woord.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je zal wel vaak 'boerka' genoemd worden?
Ik houd het ook maar gewoon op Ed.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee. Dat si sowieso pas recent een bekend woord.
Meestal "Gyurka" of "Ed"..
Mag ik je piet noemen?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee. Dat si sowieso pas recent een bekend woord.
Meestal "Gyurka" of "Ed"..
Hier heb je alleen maar 2 van die vampier mafkezen op school en een combat 18 loserquote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan, de eerste keer dat ik het las.
Ik heb ein-de-lijk een normale(!!) black metal-luisteraar in de klas!
Wat de neuk is 'combat 18'?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Hier heb je alleen maar 2 van die vampier mafkezen op school en een combat 18 loser.
Volgens mij zijn normale Black metal luisteraars heel schaars, Ga dus zuinig met ze om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |