Geniale track! This day we fight is denk ik mijn favoriet... Moet de album wel nog een paar keer extra luisteren denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:08 schreef thedeedster het volgende:
Potverdikkie. Zo'n 1,320 zou zo (zij het met betere productie) op Killing is my business kunnen staan.
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Drink dan tenminste Aszú Tokaji als je zoet wilt...
Boeiendquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Moet ik weer ff in Utrecht langs de slijter, niet echt een supermarkt wijn helaas
Jij had toch iets met Hongarije? Je hebt in ieder geval wel een 'vreemde' naam, dat kan ik me wčl herinneren.quote:
ik ben 1/4 Hongaars (maar versta er ook geen reet van hoor)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij had toch iets met Hongarije? Je hebt in ieder geval wel een 'vreemde' naam, dat kan ik me wčl herinneren.
Ben nu wel nieuwsgierig naar je naamquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ben 1/4 Hongaars (maar versta er ook geen reet van hoor)
staat gewoon in mijn fotoboek hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig naar je naam
Hoe spreek je dat uit?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
staat gewoon in mijn fotoboek hoor!
Daa-Nie-Jelquote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een vernederlandste naam, maar dat uitspreken is voor veel mensen al moeilijk.
Hey, maar wat vind je nu van de nieuwe 3 Inches of Blood?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een vernederlandste naam, maar dat uitspreken is voor veel mensen al moeilijk.
Nou, tof hip en heerschend! Hij klinkt wat meer old school dan de vorige, maar nog wel lekker. Klinkt toch wel anders zo zonder Jamie, maar Cam draagt het prima en die gitarist die nu de screams doet, doet het goed genoeg. Klinkt een beetje zoals de oude zanger van Whiplash ipv het meer screamo geluid van Jamie.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hey, maar wat vind je nu van de nieuwe 3 Inches of Blood?
Ja, ik vind hem ook wel weer cool, hoewel wel wat minder fris dan de vorige inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, tof hip en heerschend! Hij klinkt wat meer old school dan de vorige, maar nog wel lekker. Klinkt toch wel anders zo zonder Jamie, maar Cam draagt het prima en die gitarist die nu de screams doet, doet het goed genoeg. Klinkt een beetje zoals de oude zanger van Whiplash ipv het meer screamo geluid van Jamie.
De gitaarmelodiën zijn weer ge-wel-dig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |