abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72356134
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:02 schreef Damzkieee het volgende:
Jullie kunnen wel een extra ring bouwen voor de tribunezitters in de selectie inmiddels of niet
De stoeltjes van Hersi, Denneboom, Vidarsson etc zijn alweer vrij dus er zit genoeg verloop in. Maar het blijft druk
pi_72356930
Voor belanghebbenden is er trouwens een charter van Munster naar Boekarest voor de wedstrijd daar. Quote van het Twente Online forum van user Ruben053:

Vliegreis / Charter(dag)vlucht Boekarest

De wedstrijd Steaua Boekarest - FC Twente wordt gespeeld op donderdag 17 december 2009. Het is de laatste wedstrijd in de groepsfase van de Europa League en juist daarom wellicht de meest interessante uitwedstrijd. Wij hebben een optie genomen op een dagvlucht met een bekende luchtvaartmaatschappij. Deze chartervlucht is uitsluitend en alleen voor ons gereserveerd voor die dag. Het vliegtuig biedt plaats aan 186 passagiers en is full service, dus ook inclusief alle bediening.

Reisschema:
1. Vertrek vanaf luchthaven Münster (08:00 uur) - Aankomst luchthaven Boekarest (11:30 uur). De vliegtijd is ongeveer 2,5 uur en het is 1 uur later in Boekarest.
2. Op de luchthaven Boekarest staan 5 bussen voor ons klaar om ons direct naar het stadscentrum te brengen.
3. Het vliegtuig blijft de gehele dag op de luchthaven op ons wachten.
4. Na de wedstrijd staan wederom 5 bussen voor ons klaar om ons direct naar de luchthaven te brengen.
5. Terugreis van luchthaven Boekarest (planning is 00:00 - 00:30 uur lokale tijd) naar luchthaven Münster. Aankomst luchthaven Münster ongeveer 01:30 uur - 02:00 uur Nederlandse tijd.

De all inclusive prijs is ¤ 299 , dus ook inclusief alle (luchthaven)belastingen. Het busvervoer in Boekarest is tevens inbegrepen in de prijs. Alleen bij een (flinke) stijging van de brandstofprijzen zal er een (geringe) brandstoftoeslag worden doorbelast. Je hebt dus verder geen bijkomende kosten, je dient alleen zelf te zorgen voor het afsluiten van een reisverzekering, maar dat is een persoonlijke keuze.

Na de 4e wedstrijd FC Twente - FC Sheriff Tiraspol van 5 november besluiten wij of de vliegreis doorgaat. Als dan blijkt dat de laatste wedstrijd wel eens een beslissingswedstrijd kan worden gaat de vliegreis definitief door.

Belangrijk:
Geef je nu al op als je voornemens bent mee te gaan! Dit kan via het bekende fctontour@hotmail.com Wij behandelen de aanmeldingen op datum en de N.A.W. gegevens zijn in eerste instantie voldoende voor je persoonlijke aanmelding. Het maximum aantal passagiers is 186 en vol = vol.

Verdere informatie volgt voorlopig alleen via dit topic en via het topic van vak P, dus (overige) vragen worden voorlopig niet via mail beantwoord.

Groet! De organisatie
pi_72357396
Netjes

Misschien dat ik wel mee ga... wie weet
pi_72357398
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

hehe die reacties op psv.netwerk.to, sommigen daar verwachten dat wij zomaar onze 2e keeper laten gaan en vinden het triest dat wij hem willen behouden.
Slaat nergens op inderdaad. Nadenken is ook een kunst!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_72357646
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:45 schreef Solstice1 het volgende:
Voor belanghebbenden is er trouwens een charter van Munster naar Boekarest voor de wedstrijd daar. Quote van het Twente Online forum van user Ruben053:

Vliegreis / Charter(dag)vlucht Boekarest

De wedstrijd Steaua Boekarest - FC Twente wordt gespeeld op donderdag 17 december 2009. Het is de laatste wedstrijd in de groepsfase van de Europa League en juist daarom wellicht de meest interessante uitwedstrijd. Wij hebben een optie genomen op een dagvlucht met een bekende luchtvaartmaatschappij. Deze chartervlucht is uitsluitend en alleen voor ons gereserveerd voor die dag. Het vliegtuig biedt plaats aan 186 passagiers en is full service, dus ook inclusief alle bediening.

Reisschema:
1. Vertrek vanaf luchthaven Münster (08:00 uur) - Aankomst luchthaven Boekarest (11:30 uur). De vliegtijd is ongeveer 2,5 uur en het is 1 uur later in Boekarest.
2. Op de luchthaven Boekarest staan 5 bussen voor ons klaar om ons direct naar het stadscentrum te brengen.
3. Het vliegtuig blijft de gehele dag op de luchthaven op ons wachten.
4. Na de wedstrijd staan wederom 5 bussen voor ons klaar om ons direct naar de luchthaven te brengen.
5. Terugreis van luchthaven Boekarest (planning is 00:00 - 00:30 uur lokale tijd) naar luchthaven Münster. Aankomst luchthaven Münster ongeveer 01:30 uur - 02:00 uur Nederlandse tijd.

De all inclusive prijs is ¤ 299 , dus ook inclusief alle (luchthaven)belastingen. Het busvervoer in Boekarest is tevens inbegrepen in de prijs. Alleen bij een (flinke) stijging van de brandstofprijzen zal er een (geringe) brandstoftoeslag worden doorbelast. Je hebt dus verder geen bijkomende kosten, je dient alleen zelf te zorgen voor het afsluiten van een reisverzekering, maar dat is een persoonlijke keuze.

Na de 4e wedstrijd FC Twente - FC Sheriff Tiraspol van 5 november besluiten wij of de vliegreis doorgaat. Als dan blijkt dat de laatste wedstrijd wel eens een beslissingswedstrijd kan worden gaat de vliegreis definitief door.

Belangrijk:
Geef je nu al op als je voornemens bent mee te gaan! Dit kan via het bekende fctontour@hotmail.com Wij behandelen de aanmeldingen op datum en de N.A.W. gegevens zijn in eerste instantie voldoende voor je persoonlijke aanmelding. Het maximum aantal passagiers is 186 en vol = vol.

Verdere informatie volgt voorlopig alleen via dit topic en via het topic van vak P, dus (overige) vragen worden voorlopig niet via mail beantwoord.

Groet! De organisatie

Zeer netjes, is het overwegen waard maar komt volgens mij net niet goed uit met vakanties
pi_72359028
Als ik zelf ga, wil ik er meteen 2/3 dagen blijven, wat als je het goed planned nog minder kost aan vlucht en hotel bij elkaar dan die charter. Tuurlijk komt daar wel geld overheen met wat je daar nog gaat doen, maar dat heb je nou ook min of meer. Ik denk in ieder geval dat ik met 3 dagen daar naartoe niet eens zo gek veel duurder uit ben. Wat mij trouwens vooral trekt in zo'n Europese uitwedstrijd is juist die stad even bekijken, tussen de mensen daar lopen, 's avonds de kroeg in daar. Een soort minivakantie.
pi_72362629
quote:
'Twente liep opnieuw blauwtje bij Amoah'

FC Twente hoopte zich kort voor de transferdeadline nog te kunnen versterken met een nieuwe spits. De Tukkers kwamen volgens BN/De Stem naar Breda om te praten over een transfer van Matthew Amoah, maar de Ghanees wilde zelfs niet vertrekken. Twente keerde zodoende teleurgesteld huiswaarts.

NAC had de aanbieding van Twente in eerste instantie nog in beraad genomen, maar moest de runner-up van het afgelopen seizoen teleurstellen na een gesprek met Amoah. De hoofdrolspeler van het verhaal wil het seizoen perse bij NAC afmaken en liet een transfer afketsen. De 28-jarige Afrikaan maakt voorlopig echter geen haast om zijn contract te verlengen.

Amoah stond vorig seizoen ook al in de belangstelling van Twente, maar destijds kwam het ook niet tot een overgang. Ook dit seizoen vingen de Tukkers bot. Amoah heeft een aflopend contract bij NAC en speelde tot dusver 53 competitieduels voor de club. Daarin wist de voormalig spits van Borussia Dortmund en Vitesse 27 keer te scoren.
pi_72363273
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

het is ook gelijk een 'blauwtje voor FCT'
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72364589
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

het is ook gelijk een 'blauwtje voor FCT'
Is toch ook zo? We hebben er iig wel een nieuwe spits bij. Had gehoopt dat het Vennegoor zou worden, maar Wellington schijnt ook een groot talent te zijn. En d'r zit een optie tot koop op. Kwam dit stukje nog tegen trouwens, had het zelf nog niet gelezen:

http://www.fctwente.nl/images/upload/film/SpeechJMpersdag2009.pdf
pi_72365315
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef Solstice1 het volgende:
Als ik zelf ga, wil ik er meteen 2/3 dagen blijven, wat als je het goed planned nog minder kost aan vlucht en hotel bij elkaar dan die charter. Tuurlijk komt daar wel geld overheen met wat je daar nog gaat doen, maar dat heb je nou ook min of meer. Ik denk in ieder geval dat ik met 3 dagen daar naartoe niet eens zo gek veel duurder uit ben. Wat mij trouwens vooral trekt in zo'n Europese uitwedstrijd is juist die stad even bekijken, tussen de mensen daar lopen, 's avonds de kroeg in daar. Een soort minivakantie.
Vind ik idd de charme van Europees voetbal. Ik ben in steden geweest waar ik van tevoren nooit had gedacht er ooit te komen. Gewoon lekker een paar dagen weg, nu ik nog student ben en nog volop vrijheid heb.

Langzaam de stad zien vollopen met mede-supporters en dan op de wedstrijddag lekker biertjes drinken met zijn allen en na de wedstrijd gewoon verder gaan stappen

Stukken beter dan zo'n vliegtrip als is dat juist wel handig voor de mensen die weinig vrije dagen hebben en geen zin om zelf alles te regelen.
pi_72369343
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Is toch ook zo? We hebben er iig wel een nieuwe spits bij. Had gehoopt dat het Vennegoor zou worden, maar Wellington schijnt ook een groot talent te zijn. En d'r zit een optie tot koop op. Kwam dit stukje nog tegen trouwens, had het zelf nog niet gelezen:

Interessant om te lezen Stonden wel een aantal dingen in die nieuw voor me waren
pi_72369867
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Solstice1 het volgende:
Kwam dit stukje nog tegen trouwens, had het zelf nog niet gelezen:

die ga ik eens ff lezen vanavond
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 september 2009 @ 14:22:38 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_72370214
Heb het net ff doorgekeken, zekers te weten interessant
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_72370680
quote:
ADO Den Haag gaat arbitreren tegen FC Twente

ADO Den Haag spant een arbitragezaak aan tegen FC Twente. De club uit de residentie is zeer ontstemd over de gang van zaken rond de transfer van Eljero Elia van FC Twente naar Hamburger SV.

De international, die zijn loopbaan begon bij ADO, verkaste afgelopen zomer voor ongeveer tien miljoen euro naar Duitsland. Bij die deal maakten de partijen de afspraak dat ADO vijftien procent van het transferbedrag zou ontvangen. In de nasleep zijn er problemen gerezen.

‘Twente komt afspraken niet na', aldus technisch directeur André Wetzel van de Haagse club tegen Voetbal International. 'In eerste instantie zouden we ons deel van de som in één keer overgemaakt krijgen. Dat werd moeilijk, omdat Twente in drie termijnen betaald zou worden door HSV.'

'Toen hebben we ons laten overhalen om óók genoegen te nemen met betaling in drie delen, maar expliciet op voorwaarde van een bankgarantie. Nu herinneren ze zich die afspraak ineens niet meer in Enschede. Ze verspreiden nu leugens, terwijl wij hiervoor keiharde bewijzen hebben. We zijn al vier, vijf weken aan het bakkeleien.'

'Ik heb twee keer een aangetekend schrijven gestuurd naar Twente, zonder resultaat. Daarom gaan we nu arbitreren. De leiding van Twente komt afspraken niet na, en wij zijn niet de eerste club die daarover klagen de laatste tijd. Zo ga je niet met elkaar om. Laat een rechter hier maar eens over oordelen.’
pi_72370730
Munsterman is goed bezig de club een slechte naam te bezorgen wat transfers betreft!
pi_72370766
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:43 schreef forzaudinese het volgende:
Munsterman is goed bezig de club een slechte naam te bezorgen wat transfers betreft!
scheelt dat alles wat met FCT te maken heeft en ook maar iets afwijkt van wat 'normaal' is, gelijk in de media terecht komt tegenwoordig
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 september 2009 @ 14:56:14 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_72371080
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

scheelt dat alles wat met FCT te maken heeft en ook maar iets afwijkt van wat 'normaal' is, gelijk in de media terecht komt tegenwoordig
Dat dus
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 2 september 2009 @ 14:59:58 #293
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72371135
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Kenmerk van een topclub
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72371162
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:59 schreef Bevin het volgende:

[..]

Kenmerk van een topclub
Wij zijn geen topclub.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_72371163
quote:

[..]

Kenmerk van een topclub
Ik vind een gevulde prijzenkast meer een kenmerk voor een topclub.
  woensdag 2 september 2009 @ 15:05:21 #296
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72371224
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind een gevulde prijzenkast meer een kenmerk voor een topclub.
Onder andere ja. Er is niet één onafhankelijk iets wat een club sowieso tot een topclub maakt.

Overigens is FC Twente ook zeker geen topclub, maar ze zijn wel op weg, dat blijkt wel uit die media aandacht voor alles en nog wat. Het is natuurlijk wel een kwalijke zaak als het waar is. Dit zijn toch dingen waar je niet mee geasocieërd wil worden, maar goed, laat de rechter maar oordelen.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72371311
quote:

[..]

Kenmerk van een topclub
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:01 schreef jjstyle333 het volgende:

[..]

Wij zijn geen topclub.
topclub in wording
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef Bevin het volgende:
Het is natuurlijk wel een kwalijke zaak als het waar is. Dit zijn toch dingen waar je niet mee geasocieërd wil worden, maar goed, laat de rechter maar oordelen.
inderdaad kwalijke zaak! kijken hoe het afloopt...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72371432
Om zelfs maar een topclub in wording te zijn, moet je in mijn ogen toch minstens wat titels gepakt hebben. AZ met z'n 2 titels reken ik bijv. ook nog lang niet tot de topclubs. De media aandacht is wel een stuk groter de laatste tijd, dat wel. Positief en negatief.
pi_72371498
even volmaken dan maar?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72371536
ik weet alleen geen leuke TT
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties