Luinge kan voorlopig beter geen wedstrijd fluiten, wat was hij slecht vanmiddag! die heeft echt zijn langste tijd gehad op dit niveau...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:37 schreef Sieps het volgende:
Walgelijk weer.
Ik denk dat Luinge voorlopig maar even niet in Enschede kan komen
Gaat iemand nog naar Nederland - Japan hier?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
maar jah, vooruit kijken naar Utrecht thuis over 2 weken, volgende week Nederlands Elftal...
Ik heb nog geen idee, lijkt me wel grappigquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef Sieps het volgende:
[..]
Gaat iemand nog naar Nederland - Japan hier?
Snel een ander onderwerp want ik heb helemaal geen zin meer om de wedstrijd te discussiëren, we zijn nu toch al zovaak daar genaaid dat je eraan gewend raakt
Pure pech, moet je niet teveel achter zoeken. Vorig jaar hadden we zelf een aantal goals in de laatste minuut gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Shivo het volgende:
Twente krijgt een beetje een laatste drie minuten syndroom op deze manier.
Waaronder de 1-1 tegen PSV omdat diezelfde Luinge liet doorspelen tot de 95e minuut......quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef Sieps het volgende:
[..]
Pure pech, moet je niet teveel achter zoeken. Vorig jaar hadden we zelf een aantal goals in de laatste minuut gemaakt
praat me er niet vanquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Waaronder de 1-1 tegen PSV omdat diezelfde Luinge liet doorspelen tot de 95e minuut......
mag officieel niet dacht ik, dus kan hem (extra) wedstrijd schorsing opleveren...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:
En McLaren was gewoon naar huis aan het bellenKunnen ze daar nog shit mee krijgen?
Dat doen ze altijd toch, in de f1 is dat gewoon toegestaan volgens mij..quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:
En McLaren was gewoon naar huis aan het bellenKunnen ze daar nog shit mee krijgen?
Ah, ik dacht al, waar blijven de trolls toch?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef Sieps het volgende:
[..]
Gaat iemand nog naar Nederland - Japan hier?
Zijn er eigenlijk nog kaarten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik ga niet helemaal voor zo'n oefeninterland naar de Kuip rijden, maar als ze dan hier naartoe komen...
De vrije trap die eraan voorafging was zwaar onterecht. Daarom is het een beetje verquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef -AnneX- het volgende:
Beetje erg jammer van Luinge, wat een lamme hond is dat... De penalty was helaas wel terecht maar wat floot die kerel een eenzijdige wedstrijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor Twente op deze manier. Jammer want vind het altijd mooi voetbal wat ze neerzetten.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Bedankt DirkZzz maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, waar blijven de trolls toch?
Beetje jammer weer, Doopy.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De vrije trap die eraan voorafging was zwaar onterecht. Daarom is het een beetje verdie vrije trap hadtie nooit mogen geven, dan hadtie twente ook veel meer vrije trappen moeten geven.. Twente maakt een fout => Geel; Feyenoord maakt PRECIES dezelfde overtreding => niets aan de hand...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor Twente op deze manier. Jammer want vind het altijd mooi voetbal wat ze neerzetten.Gewoon, omdat het kan.
jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
Was dit de eerste wedstrijd van Akram voor Twente?
Doopy 1-1 is ook enigsinds terecht. Kun je nu weer gaan hier. Ook na Sporting was je zo zielig om hier zout in de wonden te strooien en waar was je toen Sporting uit de CL vloog?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt DirkZzz maar![]()
Als N'Kufo gewoon die kansen had benut hadden jullie nu niet de scheidsrechter de schuld kunnen geven...
psv wint ook van Ajax door een scheidsrechterlijke dwaling maar psv was gewoon beter dus hoor je me er niet over. 1-1 is een terechte uitslag.
precies, dat was gewoon 94 minuten lang duidelijk, die kerel hoeft wat mij betreft nooit meer een wedstrijd op welk niveau dan ook te fluiten! al hebben we daar natuurlijk nu niks meer aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:55 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
die vrije trap hadtie nooit mogen geven, dan hadtie twente ook veel meer vrije trappen moeten geven.. Twente maakt een fout => Geel; Feyenoord maakt PRECIES dezelfde overtreding => niets aan de hand...
die hadden we zeker kunnen gebruiken in het laatste deel van de wedstrijdquote:
Karabag uit deed ie ook een minuutje mee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
Eerste competitiewedstrijd. Tegen Qarabag donderdag werd hij in de slotfase voor het eerst ingebracht.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
twente had sowieso snellere aanvallers erin moeten zetten... Kufo is veel te sloom voorin, vooral tegen feyenoord met hun snelle verdedigingquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, dat was gewoon 94 minuten lang duidelijk, die kerel hoeft wat mij betreft nooit meer een wedstrijd op welk niveau dan ook te fluiten! al hebben we daar natuurlijk nu niks meer aan
[..]
die hadden we zeker kunnen gebruiken in het laatste deel van de wedstrijd
Volgens mij wel.quote:
Bahia naait Douglas wel een kaart aan. Laat het een lesje zijn voor onsquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:02 schreef Zwoerd het volgende:
En dan zie je brama en douglas met hun fairplay acties, maar ondertussen fluit luinge ons de hele wedstrijd de punten door de neus
Toch maar eens halen danquote:
Hmm dan laat ik het wel schietenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:06 schreef Dos37 het volgende:
vak-p is wel uitverkocht er zijn alleen nog dure kaarten
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:37 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, in Heerenveen mag het wel weer eens prijsschieten worden voor TwenteMoet lukken dit jaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |