??quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
WTF,.. precies hetzelfde als gisteren om deze tijd...
niks live dus...
Daar staan inderdaad elke avond djs te draaien, en het is mij niet bekend dat het niet live is.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad elke avond djs te draaien, en het is mij niet bekend dat het niet live is.
Vind je het klinken?
Sorry, er was een volksopstand en de mannen in het zwart en in het roze waren al bezet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef Oversight het volgende:volgens mij slapen de blauwen....
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sorry, er was een volksopstand en de mannen in het zwart en in het roze waren al bezet.
Je weet dat ik nooit slaap...denk terug aan de Catalapsean Nodequote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
damn, dacht dat je al sliep...
Slapen ze alle 4 nu? en voelen ze zich wat beter?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef Oversight het volgende:of de kinderen in bad doen of zo...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Slapen ze alle 4 nu? en voelen ze zich wat beter?
Zielugquote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
2 slapen, 1 hangt aan een tepel, en 1 roept pappa, en spuugt al de hele dag alles wat je erin probeert te stoppen, en meer....
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zielug
pas je wel op voor uitdroging? vast welen denk je ook nog wel aan jezelf?
![]()
Mijjn huis,wat doe jequote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef ATuin-hek het volgende:
*kuch hoest rochel*
Even de roet en koolmonoxide uit m'n longen hoesten. Fikkie stoken blijft mooi
En waarom maak je de aanname dat ik geen bed-beestje ben?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Het was eigenlijk het bed van een huisgenoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |