Misschien wou de wesp haar dan ook alleen maar leren dat ze korte broekjes/rokjes moet dragen. Een nobel streven!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
Een wesp die mij steekt is in ieder geval geen vriend
Zo zie je maar weer, al hang je de honing in de bomen, die wespen zijn in al die jaren geen steek veranderdsorry voor het flauwe grapje...
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:
*yawn*
GoeiedagLang leve lang in de kroeg hangen en (te) veel bier drinken. Moest toch nog wel een keer voor ik hier weg ben.
Zolang de wesp bij onooglijke mensen dan maar steekt zodat ze in harnas gaan ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien wou de wesp haar dan ook alleen maar leren dat ze korte broekjes/rokjes moet dragen. Een nobel streven!
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien wou de wesp haar dan ook alleen maar leren dat ze korte GEEN broekjes/rokjes moet dragen. Een nobel streven!
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ga van Enschede naar Nijmegen verhuizen
De wesp heeft ook een behoefte!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zolang de wesp bij onooglijke mensen dan maar steekt zodat ze in harnas gaan ofzo.![]()
eigenlijk is dat onterecht, waarom moet een wesp nou over mensen oordelen, laat hij eerst maar wat doen aan dat afzichtelijke geel-zwart van 'm![]()
Dan wordt hij een van de keizerszonen uiteraardquote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
wordt je dan meer, of juist minder reserve-belg ?
De behoefte van de wesp is ondergeschikt aan die van de mens. Heeft een wesp duimen? Nee!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De wesp heeft ook een behoefte!
je maakt er wel een mooi verhaal van!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef mediaconsument het volgende:
@Exoteria:
In jouw verhaal heeft de wesp hierdoor het loodje moeten leggen. Terwijl deze wesp eigenlijk een vriend van je is. Je leeft immers in dezelfde omgeving.
Ik bedoel, je voelde een stevige prik, wist niet wat het was, en werd dus bang. Hierna liet je je leiden door je emoties die verzandden tot angst omdat je niet begreep wat het was, raakte je gefrustreerd, en door deze boosheid heb je de wesp een kopje kleiner gemaakt. Nu heb je erg veel last van de wond omdat de wesp ook boos is.
Had je nou nog zo'n erge wond gehad op het moment dat je de wesp niet vermoord had? Of had deze wond zo erg aangevoeld?
Tsja we moeten straks ergens die 500.000.000 mensen kwijt he.quote:
Misschien liet ze wel een scheet, waardoor de wesp bijna doodging.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De behoefte van de wesp is ondergeschikt aan die van de mens. Heeft een wesp duimen? Nee!![]()
En geweld is geen succesvol middel. Waarom gaat hij het debat niet aan? Neen, meteen steken, meteen zijn gif via zijn puntige lans injecteren in de huid van een nietsvermoedende Exoteria. Zijn er al kamervragen over gesteld????
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De behoefte van de wesp is ondergeschikt aan die van de mens. Heeft een wesp duimen? Nee!![]()
En geweld is geen succesvol middel. Waarom gaat hij het debat niet aan? Neen, meteen steken, meteen zijn gif via zijn puntige lans injecteren in de huid van een nietsvermoedende Exoteria. Zijn er al kamervragen over gesteld????
Jullie missen allebei het slaghout > een wesp heeft geen bewustzijn, geen besef van ik. Hij dient enkel het collectief, het "nest".quote:Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
je maakt er wel een mooi verhaal van!![]()
en ga ik je vertellen wrom je de plank volledig misslaat.
ik was niet bang.
de wesp was bang.
de wesp heeft stom genoeg naar de slechte raadgever, angst geluisterd,
en mij geprikt.
Ik raak daardoor behoorlijk geïrriteerd. Wrom mij pijn doen als de wesp bang is?
Nu is wesp dood.
Was hij ook dood geweest als hij niet zo gefrustreerd en angstig was geweest?
Was hij door geweest als hij niet naar zijn angst had geluisterd?
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tsja we moeten straks ergens die 500.000.000 mensen kwijt he.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik was getuige, de wesp ging gewoon landen.
Nadat ie net z'n vleugels inklapte, en eens rustig om zich heen keek... kwam er een hele grote hand..
Hij zat wel in een erg benarde situatie. En dat hij jou prikt, betekent niet dat jij hem maar dood moet maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
je maakt er wel een mooi verhaal van!![]()
en ga ik je vertellen wrom je de plank volledig misslaat.
ik was niet bang.
de wesp was bang.
hij zat in mijn broekspijp
de wesp heeft stom genoeg naar de slechte raadgever, angst geluisterd,
en mij geprikt.
Ik raak daardoor behoorlijk geïrriteerd. Wrom mij pijn doen als de wesp bang is?
Nu is wesp dood.
Was hij ook dood geweest als hij niet zo gefrustreerd en angstig was geweest?
Was hij door geweest als hij niet naar zijn angst had geluisterd?
de wesp was onderweg naar mijn "nest"quote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jullie missen allebei het slaghout > een wesp heeft geen bewustzijn, geen besef van ik. Hij dient enkel het collectief, het "nest".
Instinctief handelen, dat is het enige waar een wesp toe in staat is.
En, sad but true, dat maakt een wesp in bepaalde opzichten beter dan wij zelf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |