abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72367174
Angst voor het onbekende is mens eigen
Iedereen is bang voor het onbekende. Ergo, mensen die zeggen dat ze niet bang zijn voor het onbekende zijn dus geen mensen

En inderdaad, angst is geen goede raadgever maar een perfect middel/gereedschap voor bepaalde zaken. Het laat "hooguit" wat mentale littekens achter. En het is altijd effectief.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72367175
@Exoteria:
In jouw verhaal heeft de wesp hierdoor het loodje moeten leggen. Terwijl deze wesp eigenlijk een vriend van je is. Je leeft immers in dezelfde omgeving.

Ik bedoel, je voelde een stevige prik, wist niet wat het was, en werd dus bang. Hierna liet je je leiden door je emoties die verzandden tot angst omdat je niet begreep wat het was, raakte je gefrustreerd, en door deze boosheid heb je de wesp een kopje kleiner gemaakt. Nu heb je erg veel last van de wond omdat de wesp ook boos is.

Had je nou nog zo'n erge wond gehad op het moment dat je de wesp niet vermoord had? Of had deze wond zo erg aangevoeld?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72367212
Een wesp die mij steekt is in ieder geval geen vriend

Zo zie je maar weer, al hang je de honing in de bomen, die wespen zijn in al die jaren geen steek veranderd

sorry voor het flauwe grapje...
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 2 september 2009 @ 12:23:35 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_72367214
*yawn*
Goeiedag Lang leve lang in de kroeg hangen en (te) veel bier drinken. Moest toch nog wel een keer voor ik hier weg ben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_72367264
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
Een wesp die mij steekt is in ieder geval geen vriend

Zo zie je maar weer, al hang je de honing in de bomen, die wespen zijn in al die jaren geen steek veranderd

sorry voor het flauwe grapje...
Misschien wou de wesp haar dan ook alleen maar leren dat ze korte broekjes/rokjes moet dragen. Een nobel streven!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:27:11 #131
19194 Oversight
◢◤
pi_72367304
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:
*yawn*
Goeiedag Lang leve lang in de kroeg hangen en (te) veel bier drinken. Moest toch nog wel een keer voor ik hier weg ben.
ga je weg ?
◢◤
pi_72367318
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Misschien wou de wesp haar dan ook alleen maar leren dat ze korte broekjes/rokjes moet dragen. Een nobel streven!
Zolang de wesp bij onooglijke mensen dan maar steekt zodat ze in harnas gaan ofzo.

eigenlijk is dat onterecht, waarom moet een wesp nou over mensen oordelen, laat hij eerst maar wat doen aan dat afzichtelijke geel-zwart van 'm
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 2 september 2009 @ 12:27:45 #133
19194 Oversight
◢◤
pi_72367320
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Misschien wou de wesp haar dan ook alleen maar leren dat ze korte GEEN broekjes/rokjes moet dragen. Een nobel streven!
de wesp was OOK bloot...
◢◤
  woensdag 2 september 2009 @ 12:27:55 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_72367326
Ik ga van Enschede naar Nijmegen verhuizen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 september 2009 @ 12:29:08 #135
19194 Oversight
◢◤
pi_72367356
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ga van Enschede naar Nijmegen verhuizen
wordt je dan meer, of juist minder reserve-belg ?
◢◤
pi_72367378
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zolang de wesp bij onooglijke mensen dan maar steekt zodat ze in harnas gaan ofzo.

eigenlijk is dat onterecht, waarom moet een wesp nou over mensen oordelen, laat hij eerst maar wat doen aan dat afzichtelijke geel-zwart van 'm
De wesp heeft ook een behoefte!
pi_72367385
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef Oversight het volgende:

[..]

wordt je dan meer, of juist minder reserve-belg ?
Dan wordt hij een van de keizerszonen uiteraard

en mijn stadsgenoot
Mr. Prolapse 2009
pi_72367416
Misschien wou de wesp dan ook alleen maar spelen.
pi_72367424
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De wesp heeft ook een behoefte!
De behoefte van de wesp is ondergeschikt aan die van de mens. Heeft een wesp duimen? Nee!

En geweld is geen succesvol middel. Waarom gaat hij het debat niet aan? Neen, meteen steken, meteen zijn gif via zijn puntige lans injecteren in de huid van een nietsvermoedende Exoteria. Zijn er al kamervragen over gesteld????
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 2 september 2009 @ 12:31:28 #140
19194 Oversight
◢◤
pi_72367433
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef Dragorius het volgende:

en mijn stadsgenoot
ineens heb je het....
◢◤
pi_72367455
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef mediaconsument het volgende:
@Exoteria:
In jouw verhaal heeft de wesp hierdoor het loodje moeten leggen. Terwijl deze wesp eigenlijk een vriend van je is. Je leeft immers in dezelfde omgeving.

Ik bedoel, je voelde een stevige prik, wist niet wat het was, en werd dus bang. Hierna liet je je leiden door je emoties die verzandden tot angst omdat je niet begreep wat het was, raakte je gefrustreerd, en door deze boosheid heb je de wesp een kopje kleiner gemaakt. Nu heb je erg veel last van de wond omdat de wesp ook boos is.

Had je nou nog zo'n erge wond gehad op het moment dat je de wesp niet vermoord had? Of had deze wond zo erg aangevoeld?
je maakt er wel een mooi verhaal van!

en ga ik je vertellen wrom je de plank volledig misslaat.

ik was niet bang.
de wesp was bang.
hij zat in mijn broekspijp
de wesp heeft stom genoeg naar de slechte raadgever, angst geluisterd,
en mij geprikt.
Ik raak daardoor behoorlijk geïrriteerd. Wrom mij pijn doen als de wesp bang is?
Nu is wesp dood.

Was hij ook dood geweest als hij niet zo gefrustreerd en angstig was geweest?
Was hij door geweest als hij niet naar zijn angst had geluisterd?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72367460
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef Oversight het volgende:

[..]

ineens heb je het....

Tsja we moeten straks ergens die 500.000.000 mensen kwijt he.
Mr. Prolapse 2009
pi_72367498
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De behoefte van de wesp is ondergeschikt aan die van de mens. Heeft een wesp duimen? Nee!

En geweld is geen succesvol middel. Waarom gaat hij het debat niet aan? Neen, meteen steken, meteen zijn gif via zijn puntige lans injecteren in de huid van een nietsvermoedende Exoteria. Zijn er al kamervragen over gesteld????
Misschien liet ze wel een scheet, waardoor de wesp bijna doodging.

Uiteindelijk denk ik dat de wespen langer gaan overleven dan ons, dus echt ondergeschikt zijn ze ook niet.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:33:42 #144
19194 Oversight
◢◤
pi_72367503
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

ik was getuige, de wesp ging gewoon landen.

Nadat ie net z'n vleugels inklapte, en eens rustig om zich heen keek... kwam er een hele grote hand..
◢◤
pi_72367506
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Exoteria het volgende:

[..]

ik was niet bang.
de wesp was bang.
en mij geprikt.
Ik raak daardoor behoorlijk geïrriteerd. Wrom mij pijn doen als de wesp bang is?
Nu is wesp dood.

Jullie missen allebei het slaghout > een wesp heeft geen bewustzijn, geen besef van ik. Hij dient enkel het collectief, het "nest".
Instinctief handelen, dat is het enige waar een wesp toe in staat is.
En, sad but true, dat maakt een wesp in bepaalde opzichten beter dan wij zelf zijn
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 2 september 2009 @ 12:34:23 #146
19194 Oversight
◢◤
pi_72367525
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Tsja we moeten straks ergens die 500.000.000 mensen kwijt he.

◢◤
pi_72367557
angstige wespen
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72367564
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef Oversight het volgende:

[..]

ik was getuige, de wesp ging gewoon landen.

Nadat ie net z'n vleugels inklapte, en eens rustig om zich heen keek... kwam er een hele grote hand..

HET IS TIJD VOOR ACTIE!!!!
Mr. Prolapse 2009
pi_72367577
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Exoteria het volgende:

[..]

ik was niet bang.
de wesp was bang.
hij zat in mijn broekspijp
en mij geprikt.
Nu is wesp dood.

Hij zat wel in een erg benarde situatie. En dat hij jou prikt, betekent niet dat jij hem maar dood moet maken.

Mijn punt is dan ook zoals je zelf zei, je raakte geirriteerd, dit was niet nodig geweest als je de pijn direct had begrepen. Dit kost overigens veel energie, omdat er veel informatie in een korte tijd verwerkt moet worden.
pi_72367592
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jullie missen allebei het slaghout > een wesp heeft geen bewustzijn, geen besef van ik. Hij dient enkel het collectief, het "nest".
Instinctief handelen, dat is het enige waar een wesp toe in staat is.
En, sad but true, dat maakt een wesp in bepaalde opzichten beter dan wij zelf zijn
de wesp was onderweg naar mijn "nest"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')