Mjah daar had het wel wat van wegquote:Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Dit klinkt als The Young ones
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah daar had het wel wat van wegFlatgenoot riep van "ey! Ik heb even jullie hulp nodig. Er mag wat stuk." 10 tellen later ging de ombouw van zijn oude bed onder luid gekraak aan gruzelementen. Paar minuten later was met een paar grote splinters al een vuurtje gestart.
Maar ik heb heul geen sterren op mijn hoofdquote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er is een blauwe bij...
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen sterren op mijn hoofd
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat weten we pas zeker bij de eerste meet.... en ik zal reservesterren meenemen... en superlijm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Een collega van beneden kwam net al aanzetten met een meixcaans snorretjequote:Op donderdag 3 september 2009 15:43 schreef ToT het volgende:
Opkomend griepje? Minderz, kerel!
Sterkte!
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
De symptomen zijn
- keelpijn
-hoofdpijn (een soort "band" om het hoofd)
- nekpijn
- opgezette lymfeklieren in de nek
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
kom maar hierheen, dan mag je naast nummer 3 op de bank, en krijg je brinta, chocolade-ei, drinken, en knuffels, dekentje, en eigenlijk alles waar je om vraagt dat binnen de mogelijkheden valt...
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
Oversight, I find your lack of faith disturbing.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]![]()
Is het ver fietsen vanaf Nijmegen?
Neuh meningitis zou ook betekenen lichtgevoeligheid of hoofd niet op de borst kunnen krijgen.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:54 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik zeg meningites (of hoe je dat ook zpeldt)
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:43 schreef ToT het volgende:
Opkomend griepje? Minderz, kerel!
Sterkte!
Waarom open je dat topic niet gewoon in ONZ en bribe je de modjes daar zodat ze hem naar BNW schoppen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik voel een moment komen dat er geen blauw meer beschikbaar is hier, om bepaalde plaatjestopics te voorkomen..... oewhhhh jaaaaaa
Dat lijkt me ook wel de waarschijnlijkste jaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Neuh meningitis zou ook betekenen lichtgevoeligheid of hoofd niet op de borst kunnen krijgen.
Daar heb ik beide geen last van.
Voelt eerder als een griep nu, ook wat licht/dizzy in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom open je dat topic niet gewoon in ONZ en bribe je de modjes daar zodat ze hem naar BNW schoppen?
[disclaimer] voor de eventuele edit stond hier NIETS[/disclaimer]
Iedereen heeft z'n prijs, ook de ONZ-modsquote:Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
die zijn niet te briben, die hebben alles al....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |