quote:Op maandag 31 augustus begint lineaire algebra, 9:00-11:00 in zaal A.406 (dat is eenmalig, de weken erna is het in C2.06). Als je deze email krijgt ben je voor het vak ingeschreven, en kan je de blackboard pagina's bereiken. (Als je deze mail niet krijgt moet je me even inseinen.)
Oeh, maar je hebt dat mailtje niet gehad!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Hé, dat vak heb ik ook vanaf morgen
Dat is sowieso al domquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:59 schreef Echo99 het volgende:
Zelfde als je aan een vrouw de weg vraagt: 'Voordat je die kerktoren ziet moet je linksaf...'
Alsof vrouwen de weg wetenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:59 schreef Echo99 het volgende:
Zelfde als je aan een vrouw de weg vraagt: 'Voordat je die kerktoren ziet moet je linksaf...'
Dan moet je in het lokaal even een gil geven als je er niet bent.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:02 schreef Echo99 het volgende:
Net mijn inbox gecheckt! Ik heb het mailtje ook niet
lees eens goed, faalhaasquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Da's dialect.
'U' is met een hoofdletterquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef o.us het volgende:
Allez zeg, nu ben ik niet content over u, manneke. Vindt u het blijkbaar grappig om ons Vlamingen te beledigen en dan zeker een hoogleraar?
lees jij ook eens goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Noodly het volgende:
Inseinen?
quote:
u is alleen met een hoofdletter als we het over onze lieve lekkere wijven creator hebben.quote:
Verwittigen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Noodly het volgende:
Inseinen?
Enkel wanneer het God betreft. En dan zou "manneke" ook met een hoofdletter moeten omdat in die zin ook naar de Heer zou verwijzen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |