sorry meidquote:
Whih, das nog best spannend.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes en kangaroo, maar dat kon ik écht niet laten staan aangezien het bij een dineetje was bij mensen die ik niet kende en iedereen heel veel moeite had gedaan etc.
Jij?
I have the luck to live in a weird family. We zijn zeg maar als de Margera's, je weet wel, Viva la Bam. Maar dan.. Viva la San. Mijn moeder is April, want ze wordt nooit echt boos en ze geeft mijn vader pikstraf. Ik ben Bam vanzelfsprekend. Mijn vader is Phil, maar dan slank, maar vindt ook bijna alles goed. En mijn zusje is... een van die vrienden van Bam.. Ryan Dunn of zo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Raar. Mijn moeder zou het niet bepaald leuk vinden denk ik.
Als particulier heb je er natuurlijk ook niks aan. Net zo nietszeggend als een foto van een bos oid. Voor restaurant en dergelijke is het natuurlijk wel belangrijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat altijd als we op vakantie zijn. Het zijn dé foto's die mijn vader en ik, zodra we thuis zijn, van het geheugen van én de computer én het kaartje verwijderen. "Dit hebben we daar gegeten op dit en dat terrasje, was gezellig joh." Flikker toch op met je voedselfoto's, er zit geen waarde aan, ze doen gewoon niet meer mee.
Boeiend, fullscreen is fullscreen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Quicktime heb je ook voor![]()
Ik gebruik voor mijn Macbook trouwens wel VLC omdat het inderdaad beter is dan quicktime en er is nog geen kantaris voor Mac.
VLC ziet er wel kklelijk uit
Oke.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een zo'n alle-codecs-programma die prima werkt op WMP alleen bij deze film blijf hij ineens haperen vandaag (ja, gister deed hij het nog want gister keek ik dezelfde film)
Gers? Really?quote:
Dat dus. Je (Gers) vraagt bij alles of je er wel of niet heen moet gaan. Net als bijvoorbeeld Beatstad. Het is jouw leven, jouw sociale (quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh for christ's sake, beslis zelf gewoon eens.Als je het leuk/nuttig lijkt, ga je er naar toe. Opgelost, slotje.
Nee, hoewel je het inderdaad wel zo zou kunnen interpreteren. Het is gewoon zonde om iets te eten wat je helemaal niet lekker vindt terwijl je date die standaard, maar o zo heerlijke biefstuk eet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je dit nou sarcastisch?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat altijd als we op vakantie zijn. Het zijn dé foto's die mijn vader en ik, zodra we thuis zijn, van het geheugen van én de computer én het kaartje verwijderen. "Dit hebben we daar gegeten op dit en dat terrasje, was gezellig joh." Flikker toch op met je voedselfoto's, er zit geen waarde aan, ze doen gewoon niet meer mee.
Kangoeroe is niet zo heel erg lekker hoor, nogal taai, maar dat kon ook liggen aan hoe zij het bereid haddenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whih, das nog best spannend. [ afbeelding ]
Ik ging laatst ergens eten waar ik heel erg twijfelde tussen kangoeroe en zwijn, maar toen heb ik toch maar zwijn genomen. Qua "gekke" dingen ben ik niet verder gekomen dan slakken en eend.![]()
Niet echt speciaal dus.
O wacht, Gersquote:
Eendenborst.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whih, das nog best spannend. [ afbeelding ]
Ik ging laatst ergens eten waar ik heel erg twijfelde tussen kangoeroe en zwijn, maar toen heb ik toch maar zwijn genomen. Qua "gekke" dingen ben ik niet verder gekomen dan slakken en eend.![]()
Niet echt speciaal dus.
True, maar wij kunnen er niets mee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als particulier heb je er natuurlijk ook niks aan. Net zo nietszeggend als een foto van een bos oid. Voor restaurant en dergelijke is het natuurlijk wel belangrijk.
[..]
Oke.
Tijd voor een restart?
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met onze Whoppers in de Australian in Rotterdam
[ afbeelding ]
De dag erna, bij de shoarmaboer
[ afbeelding ]
Weer een dag later, lekker ontbijt
[ afbeelding ]
Voorgerecht bij de Mexicaan in Berlijn
[ afbeelding ]
Later die dag
[ afbeelding ]
Nog meer shoarma
[ afbeelding ]
Mixed Grill
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kangoeroe is niet zo heel erg lekker hoor, nogal taai, maar dat kon ook liggen aan hoe zij het bereid haddenwe hadden toen ook springbok, even bah
!
Was je zwijn wel lekker?
Ach ja, ik kan bijvoorbeeld ook erg genieten van de trein missen ofzo, terwijl het net superhard begint te regenen en er niet te schuilen valt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt er beter met z'n 2en om lachen en hopen dat de volgende gang wel lekker is dan dat je daar half kotsend probeert het voorgerecht weg te werkendat zou ik doen tenminste.
Maar nu heb je inderdaad iets om lekker over te klagen!
Klinkt gezelligquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I have the luck to live in a weird family. We zijn zeg maar als de Margera's, je weet wel, Viva la Bam. Maar dan.. Viva la San. Mijn moeder is April, want ze wordt nooit echt boos en ze geeft mijn vader pikstraf. Ik ben Bam vanzelfsprekend. Mijn vader is Phil, maar dan slank, maar vindt ook bijna alles goed. En mijn zusje is... een van die vrienden van Bam.. Ryan Dunn of zo.
Ja ik ga liever voor een lekker biefstukje waarvan ik weet dat het bijna wel moet smakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
Nee, hoewel je het inderdaad wel zo zou kunnen interpreteren. Het is gewoon zonde om iets te eten wat je helemaal niet lekker vindt terwijl je date die standaard, maar o zo heerlijke biefstuk eet.
Volgens mij vond ik eendenborst ook niet echt apart ofzo. Ik heb weleens eend gegeten in een Berlijns restaurant, oosters. De ene dag had ik stukjes gefrituurde eend ofzo, en de andere keer lekkere malse stukjes.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eendenborst.
Het raarste... Hmm, sprinkhaan?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later die dag
[ afbeelding ]
Nog meer shoarma
[ afbeelding ]
Mixed Grill
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom dacht ik dat dit een d_a post wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later die dag
[ afbeelding ]
Nog meer shoarma
[ afbeelding ]
Mixed Grill
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, gelukkig maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha, ja.Ja daar kan het ook aan liggen. Ligt er ook vaak aan of je filet hebt, of borst, of weet ik veel wat.
Mijn zwijn was heerlijk, smaakte eigenlijk gewoon als biefstuk.
Ja dat vind ik ook geweldigquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan bijvoorbeeld ook erg genieten van de trein missen ofzo, terwijl het net superhard begint te regenen en er niet te schuilen valt.
Het valt me nog mee dat hij hier nog komt na hoeveel we hem pesten.quote:
Blijf eens van die pilletjes afquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I have the luck to live in a weird family. We zijn zeg maar als de Margera's, je weet wel, Viva la Bam. Maar dan.. Viva la San. Mijn moeder is April, want ze wordt nooit echt boos en ze geeft mijn vader pikstraf. Ik ben Bam vanzelfsprekend. Mijn vader is Phil, maar dan slank, maar vindt ook bijna alles goed. En mijn zusje is... een van die vrienden van Bam.. Ryan Dunn of zo.
Waarom ga je ergens uit eten waar er geen keuze isquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
En ik ben het met Zotheid en Bt eens over veilige keuze enzo, maar in dit geval was er geen keuze.
Hahaha dat dacht ik dus eerst ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat dit een d_a post was
Ach, we plagen hem gewoon een beetjequote:Op zondag 30 augustus 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat hij hier nog komt na hoeveel we hem pesten.
Waarschijnlijk heeft hij verder echt helemaal niemand.
quote:
inderdaad fok is mijn enige levenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die foto's gaan zitten maken als je aan het eten bent. For christ's sake, het ziet er niet uit als mensen net met een volle mond zitten. Ondanks dat mijn oom (die ene fotograaf) altijd tegen mijn tante (zijn zus) zegt dat ze dat absoluut niet moet doen maakt ze bij elke gelegenheid een foto terwijl iedereen zit te eten.
[..]
Het valt me nog mee dat hij hier nog komt na hoeveel we hem pesten.
Waarschijnlijk heeft hij verder echt helemaal niemand.
Hoe is jouw rooster?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Bt hoe is jouw rooster eigenlijk?
En welke vakken heb je? Ik ben benieuwd. [ afbeelding ]
Het diner zat bij het arrangement inbegrepen en het was gewoon een vast menu. Nou ja, bij het hoofdgerecht konden we wel kiezen, gelukkig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ga je ergens uit eten waar er geen keuze is?
Vier dagen in de week om 8.45 beginnen, niet erg fijn dus.quote:
Dat doe ik ook wel eens.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind voedselfoto's altijd tof trouwens. Ik had laatst een heul lekker broodje gemaakt, daar móest ik gewoon een foto van maken.
Precies, hoewel sommige koks ook dat nog kunnen verpesten. Ik zeg altijd maar medium rare, anders is hij meestal te gaar. (En ja, ik weet dat de meeste chefs het niet kunnen waarderen als je dat soort eisen gaat stellen, je moet het eten eten zoals de chef het heeft bedoeld blablabla).quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ga liever voor een lekker biefstukje waarvan ik weet dat het bijna wel moet smakendan heb ik aan het eind van de avond in ieder geval erg lekker gegeten en ik heb dan heus geen spijt dat ik de slakkenpastei niet nam
!
Mwha, redelijk. Ik haal meestal gerookte eendenborst hier bij de slager. Erg lekker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik eendenborst ook niet echt apart ofzo. Ik heb weleens eend gegeten in een Berlijns restaurant, oosters. De ene dag had ik stukjes gefrituurde eend ofzo, en de andere keer lekkere malse stukjes.
Borst is best droog toch? Zoals filet? Of niet?
Die suprisemenu's zijn ook niks, meestal zijn dat de dingen die echt op moeten en dan wordt daar maar creatief mee gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
En ik ben het met Zotheid en Bt eens over veilige keuze enzo, maar in dit geval was er geen keuze.
Euhm ja ik snap m'n rooster niet zo goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Bt hoe is jouw rooster eigenlijk?
En welke vakken heb je? Ik ben benieuwd. [ afbeelding ]
Maar serieus, waarom moet je altijd aan ons advies vragen of je iets al dan niet moet doen?quote:
Werk, welk werk?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens.
[..]
Precies, hoewel sommige koks ook dat nog kunnen verpesten. Ik zeg altijd maar medium rare, anders is hij meestal te gaar. (En ja, ik weet dat de meeste chefs het niet kunnen waarderen als je dat soort eisen gaat stellen, je moet het eten eten zoals de chef het heeft bedoeld blablabla).
[..]
Mwha, redelijk. Ik haal meestal gerookte eendenborst hier bij de slager. Erg lekker.
Eendenlever kan ik ook goed waarderen.
[..]
Die suprisemenu's zijn ook niks, meestal zijn dat de dingen die echt op moeten en dan wordt daar maar creatief mee gedaan.
Hoe is het trouwens op je werk BT?
Met de bar waar na verluidt Jan en Yolante nog op gedanst hebben.
Omdat ik verdomme al een week bezig benquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef Zotheid het volgende:
Waarom weten jullie je rooster allemaal al?
Dat Horecawerk wat je in de vakantie zou gaan doen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Werk, welk werk?
En Smart_Ass, hier is het driejarige programma: http://www.rug.nl/ocasys/feb/vak/showpos?opleiding=4703
Nee, ik moet woensdag naar school en nog staat er niks online.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef Zotheid het volgende:
Ook weinigquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm ja ik snap m'n rooster niet zo goedhet is nogal verdeeld over de weken wat ik aan colleges heb..
Maar de vakken:
International Management
Introduction International business
English 1
History of Management
Dat is het eerste semester.
En later krijg ik nog Financial Accounting e.d.ik zoek zo even alles op!
Dat is zóóó maanden geleden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat Horecawerk wat je in de vakantie zou gaan doen?
Dat werk waar ze niet betaald werd voor de eerste dag. De eerste dag waar ze een week te vroeg voor was.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here. Ik dacht al: "Sinds wanneer werkt Bt opeens in een bar?"
Ah, oke. Even zien. Ben benieuwd of je het leuk gaat vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Werk, welk werk?
En Smart_Ass, hier is het driejarige programma: http://www.rug.nl/ocasys/feb/vak/showpos?opleiding=4703
Gozer, waarom vraag je daar nu opeens naar?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat werk waar ze niet betaald werd voor de eerste dag. De eerste dag waar ze een week te vroeg voor was.
Luie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
Komende week heb ik:
Maandag:
13:00 - 15:00: English 1 for IB&M Intro
16:00 - 18:00: History of Management
Dinsdag:
Vrij
Woensdag:
Vrij
Donderdag:
9:00 - 12:00: International business management tutorial
Vrijdag:
12:00 - 14:00: Introduction International Business
Ook niet hoe laat je woensdag aanwezig moet zijn?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moet woensdag naar school en nog staat er niks online.
Ahh, maanden geleden.quote:
Dat laatste dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vier dagen in de week om 8.45 beginnen, niet erg fijn dus.
Zorgen dat ik snel een kamer vind.![]()
Wat doe jij eigenlijk? Of zit je nog op de middelbare school?
En waar ze me niet aangenomen hebben een paar maanden terug bedoel je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat werk waar ze niet betaald werd voor de eerste dag. De eerste dag waar ze een week te vroeg voor was.
Daar moest ik nu opeens aan denken. Ik dacht zo van "Wie uit de SC werken er nog meer in de horeca?" en toen dacht ik aan Bt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Gozer, waarom vraag je daar nu opeens naar?Dat is echt een hele tijd geleden en ook hard geflopt.
Wtf doe jij voor feest studie dat je echt helemaal niks hoeft te doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
Komende week heb ik:
Maandag:
Dinsdag:
Vrij
Woensdag:
Vrij
Donderdag:
Vrijdag:
Ja, er begon me alweer iets te dagen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waar ze me niet aangenomen hebben een paar maanden terug bedoel je?
Heuy, partying is ook hard werken hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf doe jij voor feest studie dat je echt helemaal niks hoeft te doen
Dit is wel 8 uur per week hardcore college hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf doe jij voor feest studie dat je echt helemaal niks hoeft te doen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar moest ik nu opeens aan denken. Ik dacht zo van "Wie uit de SC werken er nog meer in de horeca?" en toen dacht ik aan Bt.
Hoewel ik stiekem wel vaker aan Bt denk.
Maar goed, dat is mijn geheimpje.
Je mag niet liegen van je mama IQM.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, er begon me alweer iets te dagen.
Sorry lieve Bt. (F)
Omdat de meesten morgen beginnen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef Zotheid het volgende:
Jeetje wat een heerlijk rooster.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
Komende week heb ik:
Maandag:
Dinsdag:
Vrij
Woensdag:
Vrij
Donderdag:
Vrijdag:
Dat ga je vast niet reddenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is wel 8 uur per week hardcore college hooren het is de bedoeling dat je 40 uur per week aan deze studie besteedt
WHEHEHE HEEL GRAPPIG
![]()
![]()
!
Dat heb ik op HBO vaak zat gedaan. Nee ik ga naar de universiteit dit jaar, maar ik ga vooral het eerste jaar alles netjes volgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat laatste dus
Had eigenlijk nu al in mijn 1e jaar kunnen/moeten zitten
Maar als een aantal van de vakken je makkelijk afgaan, kan je ze toch ook gaan skippen? Of doe je HBO?
Omdat de brander niet geselecteerd stond dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom mag ik van Nero niet op de knop Branden klikken
Anders komt er helemaal niemand meer. Heb je gewoon constant vakantie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ga je vast niet redden![]()
Maar ik zie wel dat je bij de meeste van die vakken verplicht aanwezig moet zijn
Achja, als ik zo'n rooster zou krijgen met de verplichting dat ik alle lessen moet volgen. Dan zou ik dat maar al te graag doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders komt er helemaal niemand meer. Heb je gewoon constant vakantie.
Jezelf quoten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat de brander niet geselecteerd stond dus.
Hihi.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Je mag niet liegen van je mama IQM.
[..]![]()
!
Ik begin dinsdag en heb ook mijn rooster nog niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat de meesten morgen beginnen?
Kun je die niet online bekijken dan? Of krijg je 'm morgen pas?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Is er wel ruimte voor een privehousewarming?
[..]
Ik begin dinsdag en heb ook mijn rooster nog niet.
Die meuk had je laatst ook al gepostquote:
Kanker anders eens op met dat gezeik de hele tijd, kutnewbie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die meuk had je laatst ook al gepost
Jawel hequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje wat een heerlijk rooster.
Ik heb nog geen login. Daarnaast heb ik ook nog geen studentenpas. Ik weet alleen dat ik dinsdag half 9 op openingscollege heb. Heel irritant met werk en rijlessen inplannen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kun je die niet online bekijken dan? Of krijg je 'm morgen pas?
Je moeder gebruiken voor seks.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
img tags gebruiken voor smileys
[ afbeelding ]
Prima tochquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ga je vast niet redden![]()
Maar ik zie wel dat je bij de meeste van die vakken verplicht aanwezig moet zijn
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Is er wel ruimte voor een privehousewarming?
[..]
Ik begin dinsdag en heb ook mijn rooster nog niet.
O god.quote:Het is bekend dat Infonet tijdelijk uitvalt bij intensief gebruik; dit gebeurt verscheidene keren per dag. Op korte termijn is dit helaas niet te verhelpen.
Infonet is daarom zodanig aangepast, dat er na het uitvallen een automatische herstart plaatsvindt. Na enige tijd, variërend van enige minuten tot soms ruim een uur, zijn dan de roosters weer zichtbaar.
Het is van het grootste belang dat studenten en docenten tijdig kunnen beschikken over een weekrooster. Dit wordt bevorderd, als Infonet niet pas op zondagavond wordt benaderd, wat veel gebruikers gewend zijn te doen. Voor het tijdig verkrijgen van informatie over roosters is het verstandig om Infonet zo vroeg mogelijk, dus bijvoorbeeld aan het begin van het weekend, te raadplegen.
Ook lekker toch? Opzich valt mijn rooster ook wel mee (moet wel vaak lang wachten tussendoor).quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hemaar het verschilt per week hoor.
Het is ongeveer zo:
-rooster-
NOUHOUW.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Prima tochmooie stimulans om heen te blijven gaan.
[..]
NEE!
Hmhm inderdaad ja, dat was bij m'n beste vriendin dus ook zo.. Ze moet 2 uur reizen naar school en dat is geen pretje als je om 9 uur moet beginnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ook lekker toch? Opzich valt mijn rooster ook wel mee (moet wel vaak lang wachten tussendoor).
Het is alleen zo kut dat ik vaak vroeg begin, aangezien ik nog geen kamer heb.Als ik er straks één gevonden heb dan zal ik het vast ook wel minder erg vinden.
Weet niet, ik ben erop uitgekeken denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef Fascination het volgende:
Dit blijft toch een briljant lied.![]()
Waarom luister jij 'm eigenlijk nooit meer Bt?
waarom die haatquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOUHOUW.
Nu weet ik hoe Gers zich moet voelen.
Liever een kutnewbie dan een herkauwerquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker anders eens op met dat gezeik de hele tijd, kutnewbie.
Nee precies. Gaat zij door met hbo in Utrecht?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm inderdaad ja, dat was bij m'n beste vriendin dus ook zo.. Ze moet 2 uur reizen naar school en dat is geen pretje als je om 9 uur moet beginnen.
Zoals Japsnars al zegt, we plagen je alleen maar.quote:
Dat hebben ze lekker geregeldquote:
owokequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoals Japsnars al zegt, we plagen je alleen maar.
Die gast die thuis blijft om te fokken.quote:
Holy shit, wat een zieke beat + bass aan het beginquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef Fascination het volgende:
Dit blijft toch een briljant lied.![]()
Waarom luister jij 'm eigenlijk nooit meer Bt?
Want jij luistert een nummer altijd maar 1 keer. Kneusjequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Liever een kutnewbie dan een herkauwer
Ja inderdaad. Medio 2010 moeten ze op een ander systeem over zijn. Waarom moet dat in godsnaam zo lang duren?quote:
Zelfde schrijver en regisseurquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
OMG die pop van Saw zit ook in Dead Silence!
quote:During the climax, in the storage area with all 101 dolls, you can see Jigsaw's doll from the Saw films sitting on the floor. "Billy" was not only the name of one of the dummies in this movie, but also the name of the puppet used by the Jigsaw killer in the "Saw" movies, also created by Leigh Whannell and James Wan.
Ik moet echt janken om sommige usersquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die gast die thuis blijft om te fokken.
Ik weet het, ik had hem alleen nog nooit gespotquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfde schrijver en regisseur
[..]
Die film ziet er kk eng uit met al die poppen![]()
Hmhmquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee precies. Gaat zij door met hbo in Utrecht?
Daarom durf ik ook niet op meets te komen. Ik weet zeker dat ik dan niet meer op fok durf te komen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik moet echt janken om sommige users
Sowieso meets, of ik nou behoefte heb om al die gasten te zienquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook niet op meets te komen. Ik weet zeker dat ik dan niet meer op fok durf te komen.
Nee, maar ik post hem meestal niet vaker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Want jij luistert een nummer altijd maar 1 keer. Kneusje
Hoe oud was Yvonne nou?quote:
ze kan legaal doodverklaard wordenquote:
Je bent zelf dus gewoon een graffalerquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, maar ik post hem meestal niet vaker.
Terwijl ik dit schrijf bedenk ik mij dat ik wel meer dan eens een filmpje vaker heb gepost![]()
En daarnaast is dat nummer gewoon dikke PEOP
Medio 2010?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Medio 2010 moeten ze op een ander systeem over zijn. Waarom moet dat in godsnaam zo lang duren?
En dan sluiten ze af met "De hogeschool vraagt enig begrip en geduld voor deze voor allen vervelende situatie." Hoe kan ik begrip hebben voor zo'n situatie?
Wat ziet dat er slecht uit zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfde schrijver en regisseur
[..]
Die film ziet er kk eng uit met al die poppen![]()
Zij hebben er waarschijnlijk ook geen behoefte aan om jou te zien, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sowieso meets, of ik nou behoefte heb om al die gasten te zien
daaromquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zij hebben er waarschijnlijk ook geen behoefte aan om jou te zien, dus dat komt goed uit.
of gordonquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef Japsnars het volgende:
Whehe, zo'n nieuw 'kut'reclame van Jamba: 'Hoe gay ben jij. SMS gay on + je naam naar 4636. Bijvoorbeeld "gay on albert"'
Die heb ik ook al zovaak gepost. Ooooh herkauwer!quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
Die mongool links, hoe die met z'n kop doet voordat ie gaat klappen
Anderen herkauwen mag welquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die heb ik ook al zovaak gepost. Ooooh herkauwer!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, even een blij liedje voor tussendoor dan.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
Haha neequote:
Dude, wtf is datquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha nee
En op 0.55 die 2e gozer die z'n lenzen gaat zoekenDeed me beetje denken aan
op 0.45
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Trouwens, even serieus, is HM een soort homomoeder?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Hannah Montana is een tienerrockster dat eigenlijk een heel gewoon meisje is, alleen een paar mensen in haar directe omgeving weten dat zij HM is, maar voor iedereen is zij Miley (Miley Stewart in de serie)
Kan je de Hoedown Throwdown ook?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
The YES dance
I have, to believe, in the YES.
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan je de Hoedown Throwdown ook?
Hannah montana ( :')__ )
Die broek van die tweede van links.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
Gast, WTF!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha nee
En op 0.55 die 2e gozer die z'n lenzen gaat zoekenDeed me beetje denken aan
op 0.45
ik ben een visquote:
quote:
. SPOILER
Oeh sbs6?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond leuke reportage over ontgroeningen.
Wat voor pizza?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom duurt het zo verdomd lang voor je pizza klaar is als je honger hebt!?!?!?!?!?
Zo'n pizza met salami en lotsa cheese. En zo.quote:
Ook mozzarella, ja?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo'n pizza met salami en lotsa cheese. En zo.
http://www.vandale.nl/van(...)zoekwoord=grasduinenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik het ongetwijfeld willen.
Ah, ja dat wil ik wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)zoekwoord=grasduinen
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)30e7ef43ac80510f0ba6
JOIN
nu meedoen hoerenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)30e7ef43ac80510f0ba6
JOIN
quote:
Ik vond het een aangename verrassing je hier aan te treffen.quote:
Oh ja, bedankt!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
IQM, ik heb geld naar je overgemaakt!
Ooh hihihi oepsquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt!
Je beha ligt overigens nog hier. [ afbeelding ]
Ga je niet in het weekend naar je ouders?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben helemaal alleen thuis! Ik denk dat ik vrienden moet worden met m'n buren, die lijken me veel cooler.
Kom eens met een plan van aanpak voor me?
Bt is een independent woman.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je niet in het weekend naar je ouders?
Niet elk weekendquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je niet in het weekend naar je ouders?
Meer dan ik! LOLLERPWND!11!!11!1quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb fucking 11 uur per week les dit blok kom ik nu achterFucking 1 uur meer dan het laatste blok
Ah oke, 6 uur is net teveel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet elk weekendik vind m'n ouders en broertje en zusje heel lief hoor
en ik mis ze ook absoluut. Maar ik ga niet voor anderhalve dag in totaal 6 uur in het OV zitten.
Ik ga om het weekend naar huis denk ik, ik heb om de week vrijdag vrij dus dan kan ik mooi dan heen en maandagmorgen of zondagavond weer terug.
Maar ik ben heel stoer en ga nooit naar lessen ensow dus effectief heb ik minder les dan jij. Dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meer dan ik! LOLLERPWND!11!!11!1
Ik liet even mijn pannenlappen vallen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik ben verslaafd aan een liedje van Britney "hot as ice".
Als ik pannenlappen had zou ik ze even laten vallen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ja het is gewoon een kuteind, met de auto prima te doen maar met het OV een stuk minder. Bovendien wil ik hier een leven opbouwen en niet dat ik hier doordeweeks geen reet te doen heb omdat ik toch in het weekend weer bij m'n 'oude' vrienden ben en hier alleen kom voor m'n studie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah oke, 6 uur is net teveel.
Al ga ik nog steeds 1 -2 keer in de week richting huis, in totaal 4, 5 uur.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar ik ben heel stoer en ga nooit naar lessen ensow dus effectief heb ik minder les dan jij. Dus.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ja dat probleem heb ik ook: met de auto is het ongeveer 1 uur en 10 minuten (mits geen file's op de A12).quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een kuteind, met de auto prima te doen maar met het OV een stuk minder. Bovendien wil ik hier een leven opbouwen en niet dat ik hier doordeweeks geen reet te doen heb omdat ik toch in het weekend weer bij m'n 'oude' vrienden ben en hier alleen kom voor m'n studie.
Waarom ga jij zo vaak naar huis, is het er zo gezellig?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik pannenlappen had zou ik ze even laten vallen.
You can have both.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een kuteind, met de auto prima te doen maar met het OV een stuk minder. Bovendien wil ik hier een leven opbouwen en niet dat ik hier doordeweeks geen reet te doen heb omdat ik toch in het weekend weer bij m'n 'oude' vrienden ben en hier alleen kom voor m'n studie.
Ja stom hequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook: met de auto is het ongeveer 1 uur en 10 minuten (mits geen file's op de A12).
Uiteraard is het heel gezellig thuis, maar ik heb ook nog een verzorgpwny
Alle waardering die ik ooit voor je had verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:
Neuh, zonde van het gratis OV dat ik krijgquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ga je rijbewijs halen, kun je lekker snel heen en weer [ afbeelding ]
Ja dat weet ikquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alle waardering die ik ooit voor je had verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik ga in deze toch mee met BT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Fascination het volgende:
Opzich zijn mijn overstaptijden erg goed, ik moet eerst met de bus - tram - trein - bus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja stom hehier is het van deur tot deur met de auto max 1 uur en drie kwartier. Met het OV is het 2 uur en 3 kwartier en moet je 3 keer overstappen.
En ahaaa, de pwnyde reden dat m'n paardrijdende vriendinnen thuis blijven wonen
!
14.gifquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, zonde van het gratis OV dat ik krijg!
[..]
Ja dat weet ikmaar ik vind het chiller om niet elke week zo'n eind te reizen. En m'n ECHTE vrienden komen maar lekker af en toe hierheen want die hebben straks ook een OV.
Alleen die titel al: kiss me through the phone.quote:
Mijn taak is volbracht, iemand is blij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond het een aangename verrassing je hier aan te treffen.
Ja bij mij ook wel, het sluit allemaal heel goed op elkaar aan met max 5 minuten wachten.. Maar alsnog, bijna een uur in de trein en 2 verschillende bussen is ook niet alles.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opzich zijn mijn overstaptijden erg goed, ik moet eerst met de bus - tram - trein - bus.
Dus dat scheelt wel![]()
Ja, die pwny's... Er zitten fanatieke paardenmeisjes bij, maar zo fanatiek ben ik niet![]()
Meer recreatief en het moet wel leuk blijven.
Ik zou niet echt kiezen voor zo'n titel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Alleen die titel al: kiss me through the phone.!
D'r is nou eenmaal een publiek voor. 't Zou zonde zijn om daar geen gebruik/misbruik van te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
14.gif
[..]
Alleen die titel al: kiss me through the phone.! Het lijkt soms wel alsof die hiphopnegers niet snappen wanneer iets fout is.
Moet je 'm eens luisterenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
14.gif
[..]
Alleen die titel al: kiss me through the phone.! Het lijkt soms wel alsof die hiphopnegers niet snappen wanneer iets fout is.
jij faalt toch altijd met de nsquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opzich zijn mijn overstaptijden erg goed, ik moet eerst met de bus - tram - trein - bus.
Dus dat scheelt wel![]()
Ja, die pwny's... Er zitten fanatieke paardenmeisjes bij, maar zo fanatiek ben ik niet![]()
Meer recreatief en het moet wel leuk blijven.
Die wordt niet afgepakt als je mag rijden hoowrquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, zonde van het gratis OV dat ik krijg!
Nee, niet m'n smaak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je 'm eens luisterenbest schattig hoor.
Meen je nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die wordt niet afgepakt als je mag rijden hoowr
Ik hoef er echt niet elke dag naar toe...quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bij mij ook wel, het sluit allemaal heel goed op elkaar aan met max 5 minuten wachten.. Maar alsnog, bijna een uur in de trein en 2 verschillende bussen is ook niet alles.
En ja dat is het bij hun ook wel, maar ze willen wel elke dag naar die pwny toe!
Eigenlijk andersomquote:
Ik heb het niet zo op OV eigenlijk, zo onhandig altijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meen je niet! Nee maar toch zonde als je wegenbelasting gaat betalen en geld uit gaat geven aan benzine en aan een auto als je gratis met het OV kunt
?
je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Do you wanna come over and kill some time?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Baby!
Ik heb hier een mini meloenwie wil 'm met me delen?
Mensen die alles krijgen wat ze willen.quote:
jaloersquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die alles krijgen wat ze willen.
FAAAAAAAAAAAAALquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had ontbijtspek gekocht, maar waarschijnlijk in de winkel laten liggen.
Pardon me?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die alles krijgen wat ze willen.
Dat worden verwende, arrogante mensen. En bij een tegenslag stort hun wereld in elkaar.quote:
Mensen die niet verwend en arrogant zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat worden verwende, arrogante mensen. En bij een tegenslag stort hun wereld in elkaar.
Throw your arms around meeeeeeeeeee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Do you wanna come over and kill some time?
dit is dus een jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat worden verwende, arrogante mensen. En bij een tegenslag stort hun wereld in elkaar.
ik snap hem nietquote:
Ja jij zegt toch: "mensen die falenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef IQM het volgende:
Maar waar komt dat "mensen die alles krijgen wat ze willen" opeens vandaan, Fas?
Het tegenovergestelde van "mensen die falen" is "mensen die winnen", doos.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja jij zegt toch: "mensen die falen". Tegenovergestelde daarvan zijn mensen die alles krijgen wat ze willen.
Vind ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja jij zegt toch: "mensen die falen". Tegenovergestelde daarvan zijn mensen die alles krijgen wat ze willen.
Het tegenovergestelde van "mensen die falen" is "mensen die niet falen", idiot.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van "mensen die falen" is "mensen die winnen", doos.
Als je het zo wil spelen is het tegenovergestelde van "mensen die falen" "niet-mensen die niet falen", muts.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van "mensen die falen" is "mensen die niet falen", idiot.
No that just didn't make any sense.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je het zo wil spelen is het tegenovergestelde van "mensen die falen" "niet-mensen die niet falen", muts.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No that just didn't make any sense.
Nee, lelijkerd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van "mensen die falen" is "mensen die winnen", doos.
True, maar jij bekijkt het weer te diep, zo diep was m'n post niet bedoeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Je kan toch ook het niet krijgen van iets wat je wil gewoon níét zien als falen. Daarmee zorg je er tegelijkertijd voor dat bij een tegenslag je wereld niet in elkaar stort. Realisme ftw.
Verkapte Lakitu-ik-wil-je-in-m'n-tweepersoonsbed-postquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god wat is het trouwens moeilijk om een tweepersoons bed op te maken in je eentje.
Doch het is true.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:
True, maar jij bekijkt het weer te diep, zo diep was m'n post niet bedoeld.
Aansteller.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god wat is het trouwens moeilijk om een tweepersoons bed op te maken in je eentje.
Niet bepaald. Dan kan ik het daarna verdomme weer opmaken zeker, no way.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verkapte Lakitu-ik-wil-je-in-m'n-tweepersoonsbed-post
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:38 schreef IQM het volgende:
Ik heb laatst m'n bed opgemaakt.
Maar die eyeliner was echt geen gezicht.
Duh. Opmaakwerkzaamheden zijn niet in het pakket opgenomen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet bepaald. Dan kan ik het daarna verdomme weer opmaken zeker, no way.
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeje hebt internet
?
[..]
Het is echt waar hoor!
Wat wel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duh. Opmaakwerkzaamheden zijn niet in het pakket opgenomen.
Hahaha niiicequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Er zitten hier echt 10 netwerken in de buurt, dus ik ben ergens stiekem gewoon aan het aftappen ofzo
!
Een strandwandeling, romantisch etentje, en afsluitend urenlange sex.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha niiicewel dom dat er anno 2009 nog mensen zijn die hun netwerk niet beveiligen.
Heb je je huisgenoten al gezien? Heb je al euforische gevoelens of huiluitbarstingen gehad?
Er is hier heul geen strand.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een strandwandeling, romantisch etentje, en afsluitend urenlange sex.
Ik kies de locatie uit, uiteraard.quote:
je had toch geen internetquote:
Ja, 1 huisgenootje is heel liefquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha niiicewel dom dat er anno 2009 nog mensen zijn die hun netwerk niet beveiligen.
Heb je je huisgenoten al gezien? Heb je al euforische gevoelens of huiluitbarstingen gehad?
awwh allure wordt volwassenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, 1 huisgenootje is heel lief. Maar ze is nu werken. En ik heb een huisgenootje van ! 16
! Dus die moet nog opgevoed worden, want die is ook nieuw
. En het huisgenootje wat ik al had gezien is naar d'r oma gegaan, omdat ze ziek is
.
En m'n moeder moest huilen toen ze wegging, dus daardoor stond ik ook een beetje te snotteren.
quote:
You Say you want passion, I think you found itquote:
Ga je nog samen met iemand eten vanavond ofzo of zit je in je uppiequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, 1 huisgenootje is heel lief. Maar ze is nu werken. En ik heb een huisgenootje van ! 16
. En het huisgenootje wat ik al had gezien is naar d'r oma gegaan, omdat ze ziek is
.
En m'n moeder moest huilen toen ze wegging, dus daardoor stond ik ook een beetje te snotteren.
Zeiksletquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb fucking 11 uur per week les dit blok kom ik nu achterFucking 1 uur meer dan het laatste blok
Maar waarom heb je dan niet gewoon in dee zomervakantie je rijbewijs gehaald?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhww.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |