dat dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het gaat om na zijn bachelor, misschien is dat pas over 2 jaar?
Held, geen andere woorden voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Horloge het volgende:
Si. Ik ben nu bezig met mijn bachelor (tweede studie, voor erbij dus) aan de RUN, en reis daarvoor heen en weer vanuit Amsterdam. Over twee jaar ben ik klaar met allebei mijn studies. Misschien ga ik dan ook mijn master in Nijmegen doen, dan is het wel handig om er ook te wonen.
Ik zal me morgen even inschrijven.
Je hebt gewoon dikke motor dusquote:
Ah zie, van zoiets dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, dik, dik
volgens mij heb ik dan wel eens met jou zitten pokeren na een vergadering bij Pepijn
quote:
Ik ken die knul, iets met bestuurskunde/BOW kan dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik ken die meid, iets met informatica/Informatiekunde kan dat?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef erniee het volgende:
Omniej, weet jij of we morgen naar av moesten. Of ging dat weer niet door en moet je alleen vrijdag de inleiding voor het paper inleveren?
Ik ging vandaag naar een wc in het Erasmusgebouw, hing dat bericht uitgeprint op de spiegel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef Wheelgunner het volgende:
Ahum:
Radboud Universiteit ontslaat toilet-begluurder
Dan annuleer je m toch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:04 schreef thijsltc het volgende:
ik heb net ticketuur gereserveerd voor spinnen om 12 uur. ik heb zo hard geen zin gewoon.
kweeniequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:52 schreef K.Weenie het volgende:
ik heb een vraagstuk!
welke pas/kaart/ding moet je laten zien bij de tentamens?
je registratiekaartquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:52 schreef K.Weenie het volgende:
ik heb een vraagstuk!
welke pas/kaart/ding moet je laten zien bij de tentamens?
Jij moest een 8 halen gister voor een voldoende toch? Omdat je een 0 had door die leesvragen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:01 schreef Omniej het volgende:
Ja hoor.
Gisteren m'n eerste tentamen waarschijnlijk flink verneukt, dus dat gaat al weer lekker. Morgen de volgende in 't Kolpinghuis, ben benieuwd of ik het kan vinden.
Ik ben gister ook niet geweest, dusja boeiequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:22 schreef Omniej het volgende:
Een 7,9 heb ik toch minimaal wel nodig ja.
Dat gaat hem niet worden.
Omdat ik niet geleerd hadquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:30 schreef Omniej het volgende:
Helemaal niet geweest?Hoezo dat dan?
En voor morgen moet ik ook nog beginnen ja... Ben nu maar even een samenvatting uit aan 't printen. Als ik die even goed doorneem vandaag moet het wel lukken.
Ik kijk na het eten of er nog wat motivatie over is, zoniet dan ga ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:44 schreef Omniej het volgende:
En ga je vandaag nog wel leren voor morgen dan, of sla je die voor het gemak ook maar over?
Hoe haal je in godsnaam een 0?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij moest een 8 halen gister voor een voldoende toch? Omdat je een 0 had door die leesvragen?
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Horloge het volgende:
Welke aap heeft die Erasmuslaan dicht gegooid? Dat kostte mij mijn trein.![]()
[..]
Hoe haal je in godsnaam een 0?
Sowieso klinkt het alsof Omniej en jij goed bezig zijn.
En dat geintje kostte mij gisteren tien minuten lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Horloge het volgende:
Welke aap heeft die Erasmuslaan dicht gegooid? Dat kostte mij mijn trein.
Nou ja, er moesten elke week van die idiote leesvragen ingeleverd worden. Mis je één week, dan krijg je al geen cijfer meer. (om eerlijk te zijn miste ik er wel meer hoor, maar het was in dit geval niet moeilijk om een 0 te halen in ieder geval)quote:Hoe haal je in godsnaam een 0?
Hoe komt dat zo?quote:
Was het helemaal niet aangekondigd dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
En dat geintje kostte mij gisteren tien minuten lopen.
Kon aan de andere kant van de campus gaan parkeren door die afsluiting.
Kansloze HBO-methodes zijn dat. Ik dacht vroeger altijd dat universiteit gewoon hoorcolleges, zuipen en tentamens was, verder geen bullshit. Maar het wordt steeds schoolser.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Omniej het volgende:Nou ja, er moesten elke week van die idiote leesvragen ingeleverd worden. Mis je één week, dan krijg je al geen cijfer meer. (om eerlijk te zijn miste ik er wel meer hoor, maar het was in dit geval niet moeilijk om een 0 te halen in ieder geval)
Nee, ik kwam nietsvermoedend aanrijden en zag toen voor het eerst het bord met 'Afgesloten vanaf 2 november' (no shit).quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Horloge het volgende:
Was het helemaal niet aangekondigd dan?
Precies, en daar heb ik dus geen zin in. Een beetje idiote leesvragen gaan zitten maken om te bewijzen dat je een tekst wel echt gelezen hebt... Sorry hoor, maar de laatste keer dat ik ooit op m'n huiswerk gecontroleerd ben is volgens mij in VWO 3 geweest.quote:Kansloze HBO-methodes zijn dat. Ik dacht vroeger altijd dat universiteit gewoon hoorcolleges, zuipen en tentamens was, verder geen bullshit. Maar het wordt steeds schoolser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |