Thanks!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Nad-ja het volgende:
http://www.ru.nl/uvb/gebo(...)uwen/linnaeusgebouw/
http://www.ru.nl/contact/ (plattegrond van de campus, D3 nummer 137 is het Linnaeusgebouw)
Hey werkgroepgenoot. Voor academische vaardigheden zit ik ook in WG1.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef erniee het volgende:
[..]
jaa ik zie het nu net, en daarna heb ik nog een werkcollege academische vaardigheden (zit in groep 1 volgens mij).
K denk dat k overigens toch die superlaatkomers introductie ga volgen, want wat ik van anderen hoor heb ik toch best wat belangrijke dingen gemist
ohja idd. sorry voor de foutquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef Nad-ja het volgende:
Het is inderdaad het Linnaeusgebouw, maar het gebouw waar jij het over hebt is het Spinozagebouw (daar zit pedagogiek inderdaad voornamelijk). Linnaeus ligt naast het Huygensgebouw (het groene gebouw op de heyendaalseweg).
Je kunt altijd gratis parkeren als je maar hard genoeg achter een betalende klant bij de slagboom aanrijdtquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hey werkgroepgenoot. Voor academische vaardigheden zit ik ook in WG1.
Even een vraagje voor de wat meer doorgewinterde RU-ers: is er in de buurt van het Linnaeusgebouw toevallig een gratis parkeermogelijkheid?Iemand een geniale tip?
Studeer jij aan de radboud?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt altijd gratis parkeren als je maar hard genoeg achter een betalende klant bij de slagboom aanrijdt
Aantal master vakken nog bij Bestuursrecht.quote:
Damn. wnr gaan we meeten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aantal master vakken nog bij Bestuursrecht.
Swarma studeert niet in Nijmegen.quote:
Maar hij loopt er wel rond in de stad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Swarma studeert niet in Nijmegen.
Ja maar dat is te globaal. Van jou weet ik dat je ergens op de campus loopt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar hij loopt er wel rond in de stad.
werkgroepen weet ik welquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:40 schreef banananasi het volgende:
Zucht, deze week alleen Statistiek![]()
Weet iemand of je je apart moet inschrijven voor practica en WC (werkcollege? werkgroepen?) Programmeren moet inschrijven? Eerstejaars KI'er hier
Anders ik wel!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
eerste college zit er op!
laatste boeken zijn binnen enyay!
helemaal er klaar voor
haha grappigquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hey werkgroepgenoot. Voor academische vaardigheden zit ik ook in WG1.
Even een vraagje voor de wat meer doorgewinterde RU-ers: is er in de buurt van het Linnaeusgebouw toevallig een gratis parkeermogelijkheid?Iemand een geniale tip?
was dat een lange vent met bril?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef erniee het volgende:
[..]
haha grappigik hoop wel dat we een minder strenge docent krijgen dan die van groep 4.. pff.
verder heb ik inmiddels ook alles eindelijk geregeld:D al mn boeken binnen en overal voor ingeschreven:D alleen nog sportcurcus volgenmaar dat komt vast ookw el goed
Ah bedankt voor het zeggen. Didnt notice.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dit is de middelbare school niet meer
Ligt eraan. Hoe groot? Wanneer moet het worden ingeleverd? Telt het mee voor je tentamen of alleen bij participatie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:16 schreef appelsjap het volgende:
Is het normaal dat we op de eerste dag al een essay opdracht krijgen?
ja nou.. het kan blijkbaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ah bedankt voor het zeggen. Didnt notice.
Nicequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef dekloonvanzuen het volgende:
van 4 tm 12 sept 'ontgroening' bij ovum
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh shit, er zit er nog zo een hier
Ah da's waar ja, wij hebben elkaar vandaag natuurlijk gezien, onbewust weliswaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef erniee het volgende:
[..]
haha grappigik hoop wel dat we een minder strenge docent krijgen dan die van groep 4.. pff.
verder heb ik inmiddels ook alles eindelijk geregeld:D al mn boeken binnen en overal voor ingeschreven:D alleen nog sportcurcus volgenmaar dat komt vast ookw el goed
Ik ben er wel heen geweest ja... Ben jij alsnog gegaan, of was je daar echt veel te laat voor?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef appelsjap het volgende:
Omniej ben je trouwens nog naar HC geweest, om 08:45. Ik was ietsjes te laat.
Hm, da's best wel een goeie eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hoe groot? Wanneer moet het worden ingeleverd? Telt het mee voor je tentamen of alleen bij participatie?
Ik ben wel geweest, en 700 woorden langquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ah da's waar ja, wij hebben elkaar vandaag natuurlijk gezien, onbewust weliswaar.
Maar inderdaad zeg, wat een klootzak die vent.Nou ja, het zal wel een soort image zijn dat hij al meteen vanaf de eerste les duidelijk wilde hebben. Gewoon om aan te geven dat je niet moet gaan lopen fucken... Ben wel benieuwd naar onze 'eigen' docent, though.
[..]
Ik ben er wel heen geweest ja... Ben jij alsnog gegaan, of was je daar echt veel te laat voor?
[..]
Hm, da's best wel een goeie eigenlijk.
Erniee en/of appelsjap, weten jullie hoe lang dat essay überhaupt moet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |