Ja daar kan ik niet heen, moet werkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wij hebben morgenochtend dat hoorcollege Inleiding in de Bedrijfskunde 1 hè?
En in welke werkgroep zit jij nou met academische vaardigheden dan?
We zitten in dezelfde werkgroep.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef appelsjap het volgende:
BIN001A ABBW Inl. in de Bedrijfskunde 1 2009 91 WG9
2 vrienden van mij ook.quote:
Fitness ja. Pas vanaf oktober? -.-quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:04 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb even voor je gekeken en vanaf oktober zijn er nog heel veel plekken vrij! (introductie fitness neem ik aan?)
Maar ik wil fitnessen, en heb nog geen sportkaart. Die ga ik dinsdag aanvragen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:10 schreef Nad-ja het volgende:
Ja, 8 oktober is de eerste dag dat er weer plek vrij is.
En je kan volgens mij al gebruik maken van je sportkaart. Je kan je nog inschrijven voor een cursus, je kan vrij tennissen of squashen en je kan losse ticketuren doen.
Dat tweede deel was voor dekloonvanzuenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Maar ik wil fitnessen, en heb nog geen sportkaart. Die ga ik dinsdag aanvragen.
Heb trouwens ook nog geen studentenkaart van de RU. Is dat normaal?
Ja vrijdag de 21ste.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:20 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Dat tweede deel was voor dekloonvanzuen. Volgens mij krijg je je studentenkaart maximaal 8 weken na je inschrijving. En jij heb je nog maar net ingeschreven of niet?
Toch al meer dan een weekquote:
Blijkbaar kan je dus niet nu al fitnessen. Vind het ook wel heel kinderachtig dat je eerst moet inscrhijven. Maar zal anders wel te veel mensen in één keer worden ofzo. Maarja wel nice dat je voor de rest al wat kan doen. Binnenkort maar potje tenissen ofzo, nice.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Maar ik wil fitnessen, en heb nog geen sportkaart. Die ga ik dinsdag aanvragen.
Heb trouwens ook nog geen studentenkaart van de RU. Is dat normaal?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:24 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Toch al meer dan een week. Je krijgt trouwens een collegekaart (die gebruik je je hele studententijd) en een registratiekaart (daarvan krijg je ieder jaar een nieuwe).
Wat een gedoe zeg! Staat er bij studielink wel dat je bent ingeschreven?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ook nog niet officieel toegelaten. Nog geen acceptgiro voor collegegeld gezien en ook nog geen brief gehad dat ik toegelaten ben welke boeken ik moet bestellen en de rest van de info
Heb gebeld met de studentenbalie, die hebben mij een studentnummer gegeven en daarme heb ik me maar ingeschreven voor die werkgroepen
Bachelor Bedrijfskunde propedeusequote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg! Staat er bij studielink wel dat je bent ingeschreven?
Als je kijkt op http://www.studentenboek.nl/ zie je volgens mij wel welke boeken je moet bestellen.
Wat ga je studeren? Ik heb ook nog geen intro gehad, morgen inhaalintro voor wie? Zou best willen gaanquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik begin ook morgen aan de RU
Ik hoop niet dat ik me voor werkgroepen had moeten inschrijven want ik heb geen flauw idee hoe het allemaal werkt.. morgenochtend soort inhaal-intro in een uurtje
Zijn dat dan ook de juiste boeken die je nodig hebt?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg! Staat er bij studielink wel dat je bent ingeschreven?
Als je kijkt op http://www.studentenboek.nl/ zie je volgens mij wel welke boeken je moet bestellen.
Zo heb ik in ieder geval mijn boeken moeten bestellen. Je zou het even kunnen controleren in je studiegids. Bij de vakken die je moet gaan volgen staat meestal ook de literatuur die je ervoor moet lezen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:42 schreef AceC het volgende:
[..]
Zijn dat dan ook de juiste boeken die je nodig hebt?
jep, morgen inhaalintro om 12.30. http://www.ru.nl/fm/studi(...)ie/introductie_2009/
Denken jullie dat de intro noodzakelijk is?
Ik heb het ook zo besteld. Maar vreemd genoeg kwamen er alleen 2 boeken van de 5 overeen met het literatuur van de vakken. Ik doe overigens economie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Zo heb ik in ieder geval mijn boeken moeten bestellen. Je zou het even kunnen controleren in je studiegids. Bij de vakken die je moet gaan volgen staat meestal ook de literatuur die je ervoor moet lezen.
http://www.studiegids.science.ru.nl/2009/
Hmm vreemd. Je bent niet bij de introductie geweest begrijp ik? En je hebt geen informatie gekregen over het bestellen van boeken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:51 schreef AceC het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo besteld. Maar vreemd genoeg kwamen er alleen 2 boeken van de 5 overeen met het literatuur van de vakken. Ik doe overigens economie.
Nee, ik ga denk ik morgen naar de inhaalintro. Ik heb ook helemaal geen info gekregen over het bestellen van boeken. Ik heb al aantal mails gestuurd naar ru, maar echt helpen doen ze niet. Alles is echt vaag, enigste waar ze je echt meehelpen is de inschrijving/aanmelding. Verder mag je alles zelf uitzoeken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:55 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Hmm vreemd. Je bent niet bij de introductie geweest begrijp ik? En je hebt geen informatie gekregen over het bestellen van boeken?
Wat ga je studeren?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:43 schreef erniee het volgende:
Ik ben ook niet naar de intro geweest, maar heb wel een boekje gekregen met welke boeken ik moet bestellen.
ik moet maar 3 boeken te bestellen en voor de rest allemaal readers oid. maar waar kan je die precies halen? En is het morgen nou de eerste echte lesdag of gewoon nog een soort van introdagje?:)
Morgen ochtend hebben we hoorcollege in Lin 2 en Lin 3 (al sla je me dood geen idee waar het is) om 8:45-10:30quote:
jaa ik zie het nu net, en daarna heb ik nog een werkcollege academische vaardigheden (zit in groep 1 volgens mij).quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Morgen ochtend hebben we hoorcollege in Lin 2 en Lin 3 (al sla je me dood geen idee waar het is) om 8:45-10:30
Als ik nog vrij kan krijgen voor morgen dan ga ik ook naar dat intro dinges + de hoorcollege 's ochtends.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef erniee het volgende:
[..]
jaa ik zie het nu net, en daarna heb ik nog een werkcollege academische vaardigheden (zit in groep 1 volgens mij).
K denk dat k overigens toch die superlaatkomers introductie ga volgen, want wat ik van anderen hoor heb ik toch best wat belangrijke dingen gemist
volgens mij linneausgebouw. Dat is dat gebouw waar oa pedagogiek (quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Morgen ochtend hebben we hoorcollege in Lin 2 en Lin 3 (al sla je me dood geen idee waar het is) om 8:45-10:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |