Ah bedankt voor het zeggen. Didnt notice.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dit is de middelbare school niet meer
Ligt eraan. Hoe groot? Wanneer moet het worden ingeleverd? Telt het mee voor je tentamen of alleen bij participatie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:16 schreef appelsjap het volgende:
Is het normaal dat we op de eerste dag al een essay opdracht krijgen?
ja nou.. het kan blijkbaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ah bedankt voor het zeggen. Didnt notice.
Nicequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef dekloonvanzuen het volgende:
van 4 tm 12 sept 'ontgroening' bij ovum
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh shit, er zit er nog zo een hier
Ah da's waar ja, wij hebben elkaar vandaag natuurlijk gezien, onbewust weliswaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef erniee het volgende:
[..]
haha grappigik hoop wel dat we een minder strenge docent krijgen dan die van groep 4.. pff.
verder heb ik inmiddels ook alles eindelijk geregeld:D al mn boeken binnen en overal voor ingeschreven:D alleen nog sportcurcus volgenmaar dat komt vast ookw el goed
Ik ben er wel heen geweest ja... Ben jij alsnog gegaan, of was je daar echt veel te laat voor?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef appelsjap het volgende:
Omniej ben je trouwens nog naar HC geweest, om 08:45. Ik was ietsjes te laat.
Hm, da's best wel een goeie eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hoe groot? Wanneer moet het worden ingeleverd? Telt het mee voor je tentamen of alleen bij participatie?
Ik ben wel geweest, en 700 woorden langquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ah da's waar ja, wij hebben elkaar vandaag natuurlijk gezien, onbewust weliswaar.
Maar inderdaad zeg, wat een klootzak die vent.Nou ja, het zal wel een soort image zijn dat hij al meteen vanaf de eerste les duidelijk wilde hebben. Gewoon om aan te geven dat je niet moet gaan lopen fucken... Ben wel benieuwd naar onze 'eigen' docent, though.
[..]
Ik ben er wel heen geweest ja... Ben jij alsnog gegaan, of was je daar echt veel te laat voor?
[..]
Hm, da's best wel een goeie eigenlijk.
Erniee en/of appelsjap, weten jullie hoe lang dat essay überhaupt moet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |