Moest een titel verzinnen en het Mysterie was nog niet ontrafeld... vandaar je naamtopicquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:49 schreef kwaakvaak het volgende:
Er is niks bijzonders gebeurd hoorGewoon wat overbodige stukjes kwaak laten weghalen
Helaas geen sappige verhalen over boze date's die haar stilleto hakken in mijn wang heeft geparkeerd of andere spectaculaire dingen
(en daarbij, dat wordt lastig aangezien ze geen stilleto's aanhad maar gewoon gympen
)
Vind het wel een leuk naam topic eigenlijk, weer eens wat anders dan de immer zoetsappige's "Single's willen, sex, knuffels en aandacht" topictitelsquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest een titel verzinnen en het Mysterie was nog niet ontrafeld... vandaar je naamtopic
Ik ben niet zoetsappig. Vandaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk naam topic eigenlijk, weer eens wat anders dan de immer zoetsappige's "Single's willen, sex, knuffels en aandacht" topictitels
En jij verdient hoogstens een schop onder je kont luie donder!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik verdiende een naamtopic~!
Leuk verhaal kwaakquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk naam topic eigenlijk, weer eens wat anders dan de immer zoetsappige's "Single's willen, sex, knuffels en aandacht" topictitels
Hoiquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo.
hehe... een rough chick dus, je volgende topic titel word dan "Singles sleuren je door je matras heen" ofzoquote:
ttssss s'nachts een bikkel overdag ook, dat mieterige gezeik over dat je teveel gedronken hebt. tsss waar is de tijd gebleven dat de kerels nog levers de afmeting van een rugbybal hadden. S'ochtends 3 eieren aten na een avond stappen en vervolgens de hele dag keihard op het land gingen werken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:00 schreef Q. het volgende:
Ik moet toch echt eens wat minder zuipen, voel me best wel beroerd.. Blijf vandaag maar eens een dagje thuis.
Nou dat zou best eens kunnen aangezien ik mijn hormonen teruggevonden heb!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe... een rough chick dus, je volgende topic titel word dan "Singles sleuren je door je matras heen" ofzo
Je had geen zin meer in seks?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dat zou best eens kunnen aangezien ik mijn hormonen teruggevonden heb!
Zoiets ja...quote:
Ik weet niet of dat nou zo'n geweldige ontwikkeling isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |