Moest een titel verzinnen en het Mysterie was nog niet ontrafeld... vandaar je naamtopicquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:49 schreef kwaakvaak het volgende:
Er is niks bijzonders gebeurd hoorGewoon wat overbodige stukjes kwaak laten weghalen
Helaas geen sappige verhalen over boze date's die haar stilleto hakken in mijn wang heeft geparkeerd of andere spectaculaire dingen
(en daarbij, dat wordt lastig aangezien ze geen stilleto's aanhad maar gewoon gympen
)
Vind het wel een leuk naam topic eigenlijk, weer eens wat anders dan de immer zoetsappige's "Single's willen, sex, knuffels en aandacht" topictitelsquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest een titel verzinnen en het Mysterie was nog niet ontrafeld... vandaar je naamtopic
Ik ben niet zoetsappig. Vandaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk naam topic eigenlijk, weer eens wat anders dan de immer zoetsappige's "Single's willen, sex, knuffels en aandacht" topictitels
En jij verdient hoogstens een schop onder je kont luie donder!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik verdiende een naamtopic~!
Leuk verhaal kwaakquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk naam topic eigenlijk, weer eens wat anders dan de immer zoetsappige's "Single's willen, sex, knuffels en aandacht" topictitels
Hoiquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo.
hehe... een rough chick dus, je volgende topic titel word dan "Singles sleuren je door je matras heen" ofzoquote:
ttssss s'nachts een bikkel overdag ook, dat mieterige gezeik over dat je teveel gedronken hebt. tsss waar is de tijd gebleven dat de kerels nog levers de afmeting van een rugbybal hadden. S'ochtends 3 eieren aten na een avond stappen en vervolgens de hele dag keihard op het land gingen werken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:00 schreef Q. het volgende:
Ik moet toch echt eens wat minder zuipen, voel me best wel beroerd.. Blijf vandaag maar eens een dagje thuis.
Nou dat zou best eens kunnen aangezien ik mijn hormonen teruggevonden heb!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe... een rough chick dus, je volgende topic titel word dan "Singles sleuren je door je matras heen" ofzo
Je had geen zin meer in seks?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dat zou best eens kunnen aangezien ik mijn hormonen teruggevonden heb!
Zoiets ja...quote:
Ik weet niet of dat nou zo'n geweldige ontwikkeling isquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef stbabylon het volgende:
De Ja * opmerking van Kluts slaat aan.
sterkte er maar mee... Nympho zijn klinkt best leuk, maar na 2 maanden lang , meerdere malen per dag op de klok neuken omdat ze een dwangneurose tot klaar komen had, was ik er persoonlijk toch wel klaar meequote:
Zó erg is het ook weer niet hoor...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sterkte er maar mee... Nympho zijn klinkt best leuk, maar na 2 maanden lang , meerdere malen per dag op de klok neuken omdat ze een dwangneurose tot klaar komen had, was ik er persoonlijk toch wel klaar mee
Dat kan je toch altijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef kwaakvaak het volgende:
gelukkig maar, gewoon gezonde sexdrive dus.. Niks mis mee lijkt mij, mits je deze kwijt kunt uiteraard
wel regelmatig wisselen van hand of weidequote:
Tuurlijk... maar qua interactie met een ander persoon ben ik toch nog wel kieskeurig...quote:
Hahahahaquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel regelmatig wisselen van hand of weide
Wie niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk... maar qua interactie met een ander persoon ben ik toch nog wel kieskeurig...
Is dat nu zo'n een strikvraag uit weekend millionairs ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
Wie niet?
Voor jou welquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Is dat nu zo'n een strikvraag uit weekend millionairs ?
Klinkt goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:15 schreef kwaakvaak het volgende:
helemaal top de beren op de weg zijn bevochten enzo en ik zie wel waar ik uit ga komen maar de kans is redelijk aanwezig dat het buiten NL gaat worden. Er is nog zoveel wereld te ontdekken
Hup! Ga wat doen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Met mij gaat het wel.![]()
Ik moet verder maar iets weerhoud mij er van om verder te gaan.
Het klinkt heel filosofisch maar volgens mij is de enige die jouw tegenhoud jij zelf. Doorbreek je circel of ga grotere rondjes rijden ipv constant het zelfde rondje.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Met mij gaat het wel.![]()
Ik moet verder maar iets weerhoud mij er van om verder te gaan.
Dankje voor de schopquote:
Klopt en dat is nu ook precies het probleem. Ik ben een gevangen van mijzelf. Het lukt mij niet op uit die cirkel te komen. Telkens denk uit die cirkel te zijn maar telkens weer blijkt dat toch niet zo te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het klinkt heel filosofisch maar volgens mij is de enige die jouw tegenhoud jij zelf. Doorbreek je circel of ga grotere rondjes rijden ipv constant het zelfde rondje.
Dan leg je de lat voor jezelf te hoog en wordt je gevangen door je eigen obsessie dat dingen niet zijn wat jij eigenlijk wil dat het zou zijn. Spiegel jezelf aan jezelf en niet aan een ander en neem kleinere stapjes. Je kunt niet van kruipen ineens de marathon gaan lopen. oh en kleine tip die ik afgelopen vrijdag uit een andere mond ook hoorde komen Denk niet teveel dat fok een afspiegeling is van de maatschappij want dat is het niet. Het is toch een klein beetje een vergaarbak van mensen met issues en ik zelf ben daar ook zeker geen uitzondering op Maar het doet mij erg goed om hier niet alles meer te lezen in R&Pquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje voor de schop![]()
![]()
[..]
Klopt en dat is nu ook precies het probleem. Ik ben een gevangen van mijzelf. Het lukt mij niet op uit die cirkel te komen. Telkens denk uit die cirkel te zijn maar telkens weer blijkt dat toch niet zo te zijn.![]()
Alhoewel de cirkel wel steeds groter wordt.
zou ik ook wel willen maar het is zo moeilijk om details te tekenen met zo'n groot lidquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
ik teken altijd met mijn lid anders.. De ene doet aan vingerverven, ik aan pikschilderen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dan leg je de lat voor jezelf te hoog en wordt je gevangen door je eigen obsessie dat dingen niet zijn wat jij eigenlijk wil dat het zou zijn. Spiegel jezelf aan jezelf en niet aan een ander en neem kleinere stapjes. Je kunt niet van kruipen ineens de marathon gaan lopen. oh en kleine tip die ik afgelopen vrijdag uit een andere mond ook hoorde komen Denk niet teveel dat fok een afspiegeling is van de maatschappij want dat is het niet. Het is toch een klein beetje een vergaarbak van mensen met issues en ik zelf ben daar ook zeker geen uitzondering op Maar het doet mij erg goed om hier niet alles meer te lezen in R&PJe gaat door het lezen veel te veel nadenken en problemen vinden die er niet zijn omdat je iets leest en denkt Fuck dat heb ik ook etc.
Klotekunst dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
ik teken altijd met mijn lid anders.. De ene doet aan vingerverven, ik aan pikschilderen
kwestie van oefenen, had ik in het begin ook, maar toen bedacht ik mij dat ik gewoon de schaal moest vergroten ipv te blijven pielen met a4'tjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen maar het is zo moeilijk om details te tekenen met zo'n groot lid
Kwaakquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kwestie van oefenen, had ik in het begin ook, maar toen bedacht ik mij dat ik gewoon de schaal moest vergroten ipv te blijven pielen met a4'tjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |