Ik heb niet dagen hoeven wachten tot ik weer naar huis mocht gaan iigquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef MOVO het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied me te vermelden dat ze vanuit Nederland is vertrokken.
@Banjerkanjer: je was zeker ook wat sneller terug?
Goh, nooit een leuke familie ontmoet die je allemaal leuke plekjes liet zien en toevallig ook nog een tehuis runde?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb niet dagen hoeven wachten tot ik weer naar huis mocht gaan iig
Te erg, als vader zou je dan toch het schaamrood op de kaken moeten hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Goh, nooit een leuke familie ontmoet die je allemaal leuke plekjes liet zien en toevallig ook nog een tehuis runde?
Heel trots was hij ook niet. Hij liet t niet zomaar weg uit alle verhalenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Te erg, als vader zou je dan toch het schaamrood op de kaken moeten hebben
Niet heel vreemd idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Heel trots was hij ook niet. Hij liet t niet zomaar weg uit alle verhalen
Waarom dan die haast ? En waarom is opeens die record poging niet belangrijk meer ? Dat was toch oorspronkelijk de reden om in Sept al te vertrekken ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat Laura zelf altijd spreekt over een wereldreis, ipv een recordpoging?
Denk dat de biertaxi ook regelmatig langskomtquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vandaar de termen 'pretroute' en 'feestroute'? Of zijn dat uitvindingen van Moussie?
Maar alleen voor de volgers in de vloot en de marineschepen. Laura is immers nog te jong.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat de biertaxi ook regelmatig langskomt
Ik las dat t record sowieso al niet wordt erkend. Ze vinden dr te jong. En ze voldoet ook niet echt aan alle eisen geloof ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom dan die haast ? En waarom is opeens die record poging niet belangrijk meer ? Dat was toch oorspronkelijk de reden om in Sept al te vertrekken ?
Ik vind het steeds merkwaardiger worden.
asjemenou...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar alleen voor de volgers in de vloot en de marineschepen. Laura is immers nog te jong.
Mijn dochter is een paar maandjes ouder, maar die is nog niet ongesteld geweest iig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Is dat kind eigenlijk al ongesteld geweest?
Dan kan ze dus net zo goed wachten tot ze 18 isquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik las dat t record sowieso al niet wordt erkend. Ze vinden dr te jong. En ze voldoet ook niet echt aan alle eisen geloof ik.
Ze wil gewoon een wereldreis maken in 2 jaar. Meer is t niet.
Afgelopen vrijdag of zaterdag, deed iemend van GWR die uitspraak in Nova, GWR wild niemand onder de 16 registreren voor dit record van "jongste solozeilen rond de wereld".quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kan ze dus net zo goed wachten tot ze 18 is
Waar heb je die info vandaan dan?
Dan is die motivatie dus ook invalide geraakt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag of zaterdag, deed iemend van GWR die uitspraak in Nova, GWR wild niemand onder de 16 registreren voor dit record van "jongste solozeilen rond de wereld".
Neen, volgens mij wist papa van te voren heel goed dat de havenmeester in Engeland een 13-jarig meisje alleen op een kajuitbootje in de kraag zou vatten en hoopte hij dat er veel publiciteit zou volgen. Toen dat niet lukte, weigerde hij Laura op te halen, in de hoop dat dat een stroom van berichten op gang zou brengen. Helaas, weer mislukt. Uit arremoeie hebben ze uiteindelijk zelf de pers maar opgezocht, en laten we eerlijk zijn, met de publiciteit lukt het op het moment allemaal welquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Te erg, als vader zou je dan toch het schaamrood op de kaken moeten hebben
Nou, dan is het klaar he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag of zaterdag, deed iemend van GWR die uitspraak in Nova, GWR wild niemand onder de 16 registreren voor dit record van "jongste solozeilen rond de wereld".
Ik hoop zo dat je ongelijk hebtquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Neen, volgens mij wist papa van te voren heel goed dat de havenmeester in Engeland een 13-jarig meisje alleen op een kajuitbootje in de kraag zou vatten en hoopte hij dat er veel publiciteit zou volgen. Toen dat niet lukte, weigerde hij Laura op te halen, in de hoop dat dat een stroom van berichten op gang zou brengen. Helaas, weer mislukt. Uit arremoeie hebben ze uiteindelijk zelf de pers maar opgezocht, en laten we eerlijk zijn, met de publiciteit lukt het op het moment allemaal wel
Van mij hoeft ze niet per sé 18 te zijn. Ik ben namelijk heel benieuwd hoe Jessica Watson haar poging gaat voltooien, zij is 16 en gaat eerdaags vertrekken. Solo, non-stop en without assistance. En ze heeft zich goed voorbereid, dat is namelijk allemaal na te lezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:07 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Alle gekheid op een stokje: het is van de zotte dat dit verhaal nog steeds loopt. Stuur dat kind naar school en laat ze het gewoon doen als ze 18 is. Wat heeft een record voor zin? Van zo'n reis moet je genieten als je daar het karakter voor hebt.
Eén keer, toen kreeg ze zin om alleen op zee te zitten en ontstond het idee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Is dat kind eigenlijk al ongesteld geweest?
*proest!*quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eén keer, toen kreeg ze zin om alleen op zee te zitten en ontstond het idee.
Hier was ik overheen geschoten,quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb niet dagen hoeven wachten tot ik weer naar huis mocht gaan iig
En nu ik zo eens terugkijk op mijn eigen sportiviteiten op die leeftijd...
Mijn vader haatte dat zwemmen! Hij vond dat ik veel te veel trainde, en vooral vond hij dat ik mijn vrouwelijke lijf tot dat van een kerel aan het ombouwen was. Maar iedere zondag als ik wedstrijden moest zwemmen, dan reed hij mij en wat teamleden naar die wedstrijd. Dan moedigde hij me aan, hield alle tijden nauwkeurig bij, en juichte de longen uit zijn lijf als ik op het schavot stond (en net zo hard voor mijn teamgenoten). Maar hij vond het een verschrikking! En tóch offerde hij iedere vrije zondag geheel voor mij op. Toen ik door ziekte abrupt moest stoppen, kreeg ik pas zijn werkelijke gevoelens tav mijn bezigheden te horen. Ik heb er al die vele jaren, nooit iets van gemerkt. Dát is pas een topvader!
Haha eigenlijk was het nog superder, want ik heb me misgetikt. Op Zaterdag reed hij ons naar de wedstrijden, op zondag naar de selectietrainingen. Zijn volledige weekend werd er dus door opgeslokt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef MOVO het volgende:
[..]
Hier was ik overheen geschoten,
superpa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |