wat jammer nou dat jij net even niet doorhebt waar dit topic over gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:02 schreef o.us het volgende:
Laat iedereen in zijn eigen waarde man.
En het zal vast wel een moslim zijn, aangezien je het geloof niet wil noemen. Makes me clear enough.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:03 schreef HassieBassie het volgende:
Ik vraag altijd aam dat soort lui met wie Kain eigenlijk trouwde. Vinden ze niet leuk over het algemeen.
Hij trouwde met een niet nader genoemd "normaal" mens van buiten het paradijs. Niet dat ik het geloof verdedig, in tegendeel. Maar wat jij zegt is onzinquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:03 schreef HassieBassie het volgende:
Ik vraag altijd aam dat soort lui met wie Kain eigenlijk trouwde. Vinden ze niet leuk over het algemeen.
Ik weet het wel, maar ik bedoel laat die gast lekker zelf weten waar hij in gelooft? Het is misschien nou net dat het hem is overkomen, maar niet iedereen is zo. Bij mij iig niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:03 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
wat jammer nou dat jij net even niet doorhebt waar dit topic over gaat.
wat praat jij nouquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ik bedoel laat die gast lekker zelf weten waar hij in gelooft? Het is misschien nou net dat het hem is overkomen, maar niet iedereen is zo. Bij mij niet.
En dat vermoeden dat het een moslim is, heb aangezien hij van dit topic geen moslim/islam reltopic van wilt maken. Ik kan me goed inleven op TS, je opent immers een topic op KLB.
Lijkt me wel fijn inderdaad, dat is weer een mooi stukje ingebouwde zekerheid.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:10 schreef Goofisch het volgende:
Ik gaat graag in een god gelooft. Maar tijdens mijn stage bij nasa ben ik teveel te weten te gekomen over de wereld waar in wij leven. En de feiten die in de bijbel/koran staan passen daar gewoon niet tussen.
Helaas
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:10 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
wat praat jij nou
we laten die gast toch zelf weten waar hij in gelooft. Als we dat niet zouden doen waren er nog maar weinig gelovigen over.
En dat is een probleem? Praktisch alle ellende op deze wereld komt op 1 of andere manier voort uit geloof. Want je medemens liefhebben; dat geldt natuurlijk alleen als die medemens hetzelfde gelooft als jij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:10 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
wat praat jij nou
we laten die gast toch zelf weten waar hij in gelooft. Als we dat niet zouden doen waren er nog maar weinig gelovigen over.
misschien dat je in een onoplettende bui op het quote-knopje hebt gedrukt maar dit heeft helemaal niks te maken met mijn post... die overigens niet aan jou gericht was.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dat is een probleem? Praktisch alle ellende op deze wereld komt op 1 of andere manier voort uit geloof. Want je medemens liefhebben; dat geldt natuurlijk alleen als die medemens hetzelfde gelooft als jij.
nogmaalsquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe mensen kunnen geloven dat het allemaal begon met 2 personen (adam en eva), het lijkt me nogal sterk dat zij alle bestaande dominante en recessieve allelen hadden
Waar kwamen die mensen dan vandaan? God heeft ze in ieder geval niet geschapen; althans, dat is wat de bijbel mij ooit leerde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:17 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
nogmaals
ik ben geen gelovige en neem het niet zo heul graag op voor het geloof maar er leefden ook mensen BUITEN het paradijs.
Je zegt:quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:15 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
misschien dat je in een onoplettende bui op het quote-knopje hebt gedrukt maar dit heeft helemaal niks te maken met mijn post... die overigens niet aan jou gericht was.
Ik vroeg me af waarom het een probleem is als er geen gelovigen meer overblijven. Hoezo slaat dat niet op jou post?quote:we laten die gast toch zelf weten waar hij in gelooft. Als we dat niet zouden doen waren er nog maar weinig gelovigen over.
Ja vast, en wat als het geloof nou niet bestond. Denk je dan echt dat er minder ellende zou zijn?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dat is een probleem? Praktisch alle ellende op deze wereld komt op 1 of andere manier voort uit geloof. Want je medemens liefhebben; dat geldt natuurlijk alleen als die medemens hetzelfde gelooft als jij.
Dat Palestina/Israël gebeuren is één en al politiek. Dat geloof is er maar bij gekomen omdat het voor de Joden een 'heilig land' is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:22 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja vast, en wat als het geloof nou niet bestond. Denk je dan echt dat er minder ellende zou zijn?
Dat denk ik inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:22 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja vast, en wat als het geloof nou niet bestond. Denk je dan echt dat er minder ellende zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |